Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Okei, hva tror du det kommer av? Tror du at eggløsningen uteble de månedene du ikke fikk max, eller tror du monitoren bare ikke fanget det opp? Og hvis du tester på ettermiddagen, tar du da noen forholdsregler (som å ikke tisse/drikke noen timer i forveien?) :bookworm:
Hadde EL de månedene men monitoren fanget det ikke opp (tempet i tillegg). Så på testene at de var ganske sterke men manglet tydeligvis det lille ekstra for å få max. Testet med strimler på ettermiddagen og de var positiv. På ettermiddagen så går jeg ikke på do på ca 3,5-4 timer. Drikker heller ikke noe særlig for da klarer jeg ikke holde meg så lenge. Det er vel helst å unngå å gå på do ca 4 timer før testing og ikke drikke på to timer.
 
Hadde EL de månedene men monitoren fanget det ikke opp (tempet i tillegg). Så på testene at de var ganske sterke men manglet tydeligvis det lille ekstra for å få max. Testet med strimler på ettermiddagen og de var positiv. På ettermiddagen så går jeg ikke på do på ca 3,5-4 timer. Drikker heller ikke noe særlig for da klarer jeg ikke holde meg så lenge. Det er vel helst å unngå å gå på do ca 4 timer før testing og ikke drikke på to timer.
Okei, kanskje jeg skal endre testeridspunkt da :happy: Håper jeg får max snart:nailbiting:
 
Hei. Noen som har peiling på hvor høy sensitivitet det er på graviditetstestene til clearblue advanced monitoren ? :)
 
Selger en helt uåpnet fertilitetsmonitor + ekstra strips om noen er interessert! Send meg melding isåfall:rolleyes:
 
Oppdatering her, 9 dager med høy før jeg fikk lav igjen :banghead: Var på GU CD25 og gynekologen mener at det er noe tull med eggløsningen min, fikk femar på resept, så nå venter jeg utålmodig på at TR skal komme:confused5 Er i dag på CD31 og har hatt "eggehvite" utflod (sorry detaljer), la derfor inn aksjer i ettermiddag og fikk akkurat en negativ, men mye sterkere enn jeg har hatt før, eggløsningstest.. Så jeg skjønner minimalt :dontknow

Noen som har opplevd å ha eggløsning så sent som CD31/32 før?
 
Jeg selger min fertilitetsmonitor + testpinner. Send meg en melding ved interesse. :)
 
Hei:)

jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor og begynte med den i juli. Jeg testet når jeg skulle, men fikk ikke max den mnd. Denne mnd fikk jeg høy når jeg skulle begynne å teste, begynte å teste fra 14 august.. har innstilt den på å teste ved ettermiddag/kveld. Så får se hva jeg får i kveld.. Vi har begynt prøvingen og har lagt inn aksjer annenhver dag fra 14 august, mtp eggløsning har jeg litt små murringer men ingen andre symptomer enda.. Det jeg lurer på er om noen som har brukt fertilitetsmonitor har blitt gravide av å bare få høy? :) har dere fått max? Ifølge forrige syklus på monitoren har jeg syklus på 32 dager.. og da vil eggløsningen min ifølge bv appen være til søndag.. holder det å legge inn aksjer annenhver dag frem til eggløsning?:)
Vil så gjerne det skal klaffe med en gang!:)
Håper på svar :)
 
Hei:)

jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor og begynte med den i juli. Jeg testet når jeg skulle, men fikk ikke max den mnd. Denne mnd fikk jeg høy når jeg skulle begynne å teste, begynte å teste fra 14 august.. har innstilt den på å teste ved ettermiddag/kveld. Så får se hva jeg får i kveld.. Vi har begynt prøvingen og har lagt inn aksjer annenhver dag fra 14 august, mtp eggløsning har jeg litt små murringer men ingen andre symptomer enda.. Det jeg lurer på er om noen som har brukt fertilitetsmonitor har blitt gravide av å bare få høy? :) har dere fått max? Ifølge forrige syklus på monitoren har jeg syklus på 32 dager.. og da vil eggløsningen min ifølge bv appen være til søndag.. holder det å legge inn aksjer annenhver dag frem til eggløsning?:)
Vil så gjerne det skal klaffe med en gang!:)
Håper på svar :)
Holder med å legge inn aksjer annenhver dag ja :)
 
9 dpo:love7
20200820_102623.jpg
 
Jeg kjøpe fertilitetsmonitor, men så ble jeg gravid før jeg rakk å åpne den. Det gikk ikke, så nå lurer jeg på om noen vet hvor lenge det er lurt å vente etter SA. Er syklusen normal igjen med en gang?
 
Jeg kjøpe fertilitetsmonitor, men så ble jeg gravid før jeg rakk å åpne den. Det gikk ikke, så nå lurer jeg på om noen vet hvor lenge det er lurt å vente etter SA. Er syklusen normal igjen med en gang?
Har lest at etter en SA så burde man vente en syklus. Spørs selvfølgelig hvor langt man har kommet og hvor mye hcg man har i kroppen siden man kan få falske positiv EL test pga hcg.
Trist å høre at du har mistet ❤️
 
Back
Topp