Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Har lest at etter en SA så burde man vente en syklus. Spørs selvfølgelig hvor langt man har kommet og hvor mye hcg man har i kroppen siden man kan få falske positiv EL test pga hcg.
Trist å høre at du har mistet ❤️
Åh, da får jeg bare vente da.. utålmodig.
 
Hei dere :)

jeg fikk maksimal på monitoren min idag, vi la inn aksjer igår og onsdag. Bør vi alikevel legge inn aksjer idag også?
Første barn vi prøver på og er i første pp:)
3A027C99-DF76-45BC-87CB-52EF4CA8ACC7.jpeg
 
Hei dere :)

jeg fikk maksimal på monitoren min idag, vi la inn aksjer igår og onsdag. Bør vi alikevel legge inn aksjer idag også?
Første barn vi prøver på og er i første pp:)
Vis vedlegget 333622

Vi la inn aksjer om natten, neste morgen kom første dagen med max opp, og sitter nå her og er 10 dpo og har positiv test:Heartred Var kun den ene natten vi rakk å legge inn aksjer:happy119 Men de sier om man legger inn aksjer annenhver dag, så er man "sikret". Masse lykke til:Heartred
 
Vi la inn aksjer om natten, neste morgen kom første dagen med max opp, og sitter nå her og er 10 dpo og har positiv test:Heartred Var kun den ene natten vi rakk å legge inn aksjer:happy119 Men de sier om man legger inn aksjer annenhver dag, så er man "sikret". Masse lykke til:Heartred



kanskje vi skal legge inn aksjer idag da vil så gjerne det skal klaffe på første forsøk
Evt i natt/imorgen tidlig
 
Men da holder det kanskje å legge inn aksjer i kveld/ morgen tidlig ettersom jeg fikk maksimal idag da? :) første gang så er litt grønn på dette området:p
 
Men da holder det kanskje å legge inn aksjer i kveld/ morgen tidlig ettersom jeg fikk maksimal idag da? :) første gang så er litt grønn på dette området:p

Du får en max til i morgen, og er da eggløsning er:)
 
Okei:) men sjekket monitoren nå. Har ikke tatt test idag men 3 dager med maksimal:s noen vært borti det? Hva betyr det isåfall :)
Ikke vært borti det. Monitoren er programmert til at etter første dag med max så kommer det en dag til med max før den så går til høy og så lav. Den leser ikke av testene etter første dag med max.
 
Ikke vært borti det. Monitoren er programmert til at etter første dag med max så kommer det en dag til med max før den så går til høy og så lav. Den leser ikke av testene etter første dag med max.



min ville at jeg skulle teste igår.. så skjønner ingenting jeg.. andre gang jeg bruker den da jeg bare prøvde den i juli og fikk ikke maksimal da.. o_O
 
min ville at jeg skulle teste igår.. så skjønner ingenting jeg.. andre gang jeg bruker den da jeg bare prøvde den i juli og fikk ikke maksimal da.. o_O
Monitoren vil alltid enten spørre om 10 eller 20 dager med testing. Får man maksimal innen de første ti dagene med testing så spør den ikke etter mer testing etter ti dager. Får man ikke maksimal eller får maksimal etter ti dager med testing så spør monitoren om testing til 20 dager med testing.
Etter noen runder med testing på monitor så stoppet jeg å teste etter maksimal selv om det ikke hadde gått ti dager så sparte jeg testene, for de er litt dyre, og når den er forhåndsprogramert etter første dag med maksimal så er det jo bare bortkastet å bruke tester når monitoren ikke leser av testene.
 
Back
Topp