Jeg vet ikke om østrogen økningen kan være så kort som LH men logisk siden det ikke ble vist på testene da. Håper at du får bedre svar med monitoren ved neste runde hvis det ikke klaffer denne gangenTusen takk for godt svar! Det er fint å lese hvordan du har gjort det og hvilke tanker du har rundt dette - det er jo en del nytt for meg her. Ble bekymret for at den ikke viste østrogenøkning heller og var for eksempel ikke klar over at den toppen også kan være kort. Så svaret ditt var virkelig til hjelp, fint å utveksle erfaringer. Jeg skal prøve på dette med testing på ettermiddagen. Jeg har også kjøpt teststrimler jeg tenkte å bruke i tillegg, da kan jeg prøve ut litt forskjellig.
Det ble mye søking og lesing når jeg skulle starte med testinga for noen år siden
Jeg brukte også strimmeltestene ved siden av spesielt i begynnelsen siden jeg ikke stolte helt på monitoren og senere så var det bare ekstra testing. Testene med strimlene i tillegg bare når jeg visste EL nærmet seg så ikke mange dagene.