Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Å der var forvirringen komplett... Maksimal på monitor idag :nailbiting: haha asså.. Hvaffan... Det er CD14:angelic: så tyder jo mye på at jeg har en relativt normal periode. :bored: Metformin eller Dong quai sin skyld :angelic:
 
Noen som vet hvor følsomme de graviditestene til advanced er? Jeg tror jeg skimter en strek :O
 
Noen som vet hvor følsomme de graviditestene til advanced er? Jeg tror jeg skimter en strek :O
Ikke veldig sensitiv. Vet ikke om det er 25 eller 50. Jeg har fått svak strek når jeg ikke er gravid men håper det er noe på gang hos deg :)
 
Ser du bare på testen og ikke på monitoren? Testene skal ikke tydes uten monitoren.
Jeg vet jeg ikke skal sjekke på den.. Menne jeg så iallefall. Er bare 9DPO men blør litt.. Så veit da søren hva som skjer..
 
Er det 3 dager før ikm at monitoren spør om graviditetstest?
Tror det er på IKM, men han har en nedtelling fra 3 dager før. Men du kan teste når som helst før så lenge det er innenfor testevinduet som er satt.
 
Hei, har akkurat kjøpt Clearblue advanced fertilitetsmonitor og lurer på en ting. Hvis man ikke finner eggløsningen i løpet av de testdagene monitoren setter opp kan man fortsette å teste da? <hvis man tror at eggløsningen vil komme etter testdagene?) Vil monitoren forlenge testperioden eller er det noen mulighet for å gjøre dette selv? Kan man teste på dager som ikke er testdager?
:anyone
 
Hei, har akkurat kjøpt Clearblue advanced fertilitetsmonitor og lurer på en ting. Hvis man ikke finner eggløsningen i løpet av de testdagene monitoren setter opp kan man fortsette å teste da? <hvis man tror at eggløsningen vil komme etter testdagene?) Vil monitoren forlenge testperioden eller er det noen mulighet for å gjøre dette selv? Kan man teste på dager som ikke er testdager?
:anyone
Man kan ikke teste med EL tester utenom at monitoren spør om det. Får man ikke max innen de første ti dagene med testing så vil den spørre etter tester de neste 10 dagene, altså 20 dager til sammen.
 
Hei! Hvor mange dager er det meste dere har opplevd å få "høy" på monitoren? Jeg er i dag på CD21 og på dag 5 med "høy". Begynner å bli lettere frustrert :banghead: Det er min første pp med monitor, er det vanlig å ikke få max første syklus man bruker cbfm? :nailbiting: Setter pris på alle svar :oops:

Har til info Clearblue advanced fertility monitor :rolleyes:
 
Hei! Hvor mange dager er det meste dere har opplevd å få "høy" på monitoren? Jeg er i dag på CD21 og på dag 5 med "høy". Begynner å bli lettere frustrert :banghead: Det er min første pp med monitor, er det vanlig å ikke få max første syklus man bruker cbfm? :nailbiting: Setter pris på alle svar :oops:

Har til info Clearblue advanced fertility monitor :rolleyes:
Har hatt 9 :/
 
Hei! Hvor mange dager er det meste dere har opplevd å få "høy" på monitoren? Jeg er i dag på CD21 og på dag 5 med "høy". Begynner å bli lettere frustrert :banghead: Det er min første pp med monitor, er det vanlig å ikke få max første syklus man bruker cbfm? :nailbiting: Setter pris på alle svar :oops:
Brukte å få opptil 5 dager med høy. Første pp med monitor fikk jeg ikke max. Andre pp og fjerde pp fikk jeg max, men ikke på pp 3 og 5. Gikk da til å teste på ettermiddagen og da fikk jeg max hver gang.
 
Brukte å få opptil 5 dager med høy. Første pp med monitor fikk jeg ikke max. Andre pp og fjerde pp fikk jeg max, men ikke på pp 3 og 5. Gikk da til å teste på ettermiddagen og da fikk jeg max hver gang.
Okei, hva tror du det kommer av? Tror du at eggløsningen uteble de månedene du ikke fikk max, eller tror du monitoren bare ikke fanget det opp? Og hvis du tester på ettermiddagen, tar du da noen forholdsregler (som å ikke tisse/drikke noen timer i forveien?) :bookworm:
 
Last edited:
Back
Topp