Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Da har den ikke fått med seg hoppet. Det gjorde ikke min forrige mnd heller selv om jeg vet at el var [emoji14]

Ja stoler ikke sånn 100% på den monitoren altså :P men men ... får håpe det klaffer da, siden mannen min reiser på jobb igjen i morgen :P

Ja stoler ikke sånn 100% på den monitoren altså [emoji14] men men ... får håpe det klaffer da, siden mannen min reiser på jobb igjen i morgen :P
Nei.. får se om jeg blir mer fornøyd i lengden [emoji14] er ikke helt overbevist hittill, men det er jo delvis min egen utålmodighet sin feil

Nei.. får se om jeg blir mer fornøyd i lengden [emoji14] er ikke helt overbevist hittill, men det er jo delvis min egen utålmodighet sin feil
Vell, er 100% sikker på at jeg har hatt eggløsning iallefall.. Da de typiske eggløsnings symptomene mine har vært, stikking nedentil og sikkerlig vond korsrygg.. Dette har jeg alltid i 2 dager i forbindelse med eggløsning, og når de andre testene viser positiv så tror jeg det er sånn :P Men ser jo mange her inne ikke får max på monitorene :P

Er veldig usikker på om jeg er fornøyd med monitor advanced :p er på dag 9 med lav nå, og fikk ikke max den første syklus :p da jeg brukte den gamle monitoren funket den supert [emoji23]
Men er vel det at jeg er en smule utålmodig [emoji12]

Er veldig usikker på om jeg er fornøyd med monitor advanced :p er på dag 9 med lav nå, og fikk ikke max den første syklus :p da jeg brukte den gamle monitoren funket den supert [emoji23]
Men er vel det at jeg er en smule utålmodig [emoji12]
Skjønner deg godt.. Begynner å få mine tvil jeg også :P Står fremdeles høy på min, og er på CD20 idag, og vet for sikkert at eggløsning var søndag, da jeg hadde alle symptomene + positiv billigtest + positiv clearblue digital test... Men ikke oppdaget LH økning på monitoren :P skal prøve den ett par sykluser til, blir jeg ikke klok på den så selger jeg den... Lite poeng når jeg likevell føler jeg må teste med andre tester i tillegg.

8e55eb86be2a1ec90ee200f64664218d.jpg

Denne testen, men fortsatt lav på monitoren!! Dag 11 med lav nå! :o Gi meg styrke [emoji23]

Skjønner deg godt.. Begynner å få mine tvil jeg også :P Står fremdeles høy på min, og er på CD20 idag, og vet for sikkert at eggløsning var søndag, da jeg hadde alle symptomene + positiv billigtest + positiv clearblue digital test... Men ikke oppdaget LH økning på monitoren :P skal prøve den ett par sykluser til, blir jeg ikke klok på den så selger jeg den... Lite poeng når jeg likevell føler jeg må teste med andre tester i tillegg.

Ja, helt enig der! Jeg tester også med billig strimler i tillegg, da jeg ikke stoler på monitoren! :o

Skal prøve temping også tenkte jeg bare for å se hva den sier :) og for å få en bekreftelse på at el har vært!:D

Ja, helt enig der! Jeg tester også med billig strimler i tillegg, da jeg ikke stoler på monitoren! :eek:

Skal prøve temping også tenkte jeg bare for å se hva den sier :) og for å få en bekreftelse på at el har vært!:D
tror nå kanskje ikke den monitoren er for alle :P Temping er nok veldig lurt, problemet mitt der er at jeg stort sett aldri våkner til samme tid, så blir vanskelig å følge tempen sånn 100% nøyaktig :P

tror nå kanskje ikke den monitoren er for alle :P Temping er nok veldig lurt, problemet mitt der er at jeg stort sett aldri våkner til samme tid, så blir vanskelig å følge tempen sånn 100% nøyaktig :P

Hehe, nei tror ikke jeg heller! Dag 11 med lav her nå, leiiiii[emoji23]

Tenkte jeg skulle ha en alarm på kl 6:00 hver morgen også bare snu meg til å sove videre etter tempen er tatt :)
Men blir spennende å se om jeg får det til å funke. Er jo av og til oppe om natta for å rette på snuppa eller lignende :p

I dag er første testdag med monitor denne syklusen.. blir spennende å se om den finner maks neste uke når el kommer, siden jeg nå har endret test-tid [emoji4]

Hehe, nei tror ikke jeg heller! Dag 11 med lav her nå, leiiiii[emoji23]

Tenkte jeg skulle ha en alarm på kl 6:00 hver morgen også bare snu meg til å sove videre etter tempen er tatt :)
Men blir spennende å se om jeg får det til å funke. Er jo av og til oppe om natta for å rette på snuppa eller lignende :p

Det er det som er, min gyn sa at tempingen ikke ville bli korrekt hvis man ikke målte til samme tid, eller om man var oppe om natta. det hender jo jeg er oppe på natta jeg også pga snuppa vår :P

Det er det som er, min gyn sa at tempingen ikke ville bli korrekt hvis man ikke målte til samme tid, eller om man var oppe om natta. det hender jo jeg er oppe på natta jeg også pga snuppa vår :P

Ja, må vel ha 3 timer sammenhengende søvn før testing. Og som regel er jeg oppe kl 1:30/2:00 for å sjekke til snuppa, så da burde det gå fint [emoji23]

Men skal gi det en sjanse også får man se [emoji12] var en tempmåler til 80 kr så ikke store tampet om det ikke går :p

Står man kan ha +/- 30 minutter på tempingen på nettet :)

Ja, må vel ha 3 timer sammenhengende søvn før testing. Og som regel er jeg oppe kl 1:30/2:00 for å sjekke til snuppa, så da burde det gå fint [emoji23]

Men skal gi det en sjanse også får man se [emoji12] var en tempmåler til 80 kr så ikke store tampet om det ikke går :p

Står man kan ha +/- 30 minutter på tempingen på nettet :)

Kjøpte enn sånn basal mål jeg også, det er ikke utslitt for å si det sånn :P Kanskje jeg også må prøve på nytt og bruke ringeklokka som du sier :P

Back
Topp