Hurra.. [emoji52] jeg er så overbevist over monitoren altså! Den ender opp under hammeren til slutt [emoji45]
Haha, huff ja! Jeg skal som sagt gi den to sjanser til om det ikke klaffer før selvsagt
Hvordan gikk din test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra.. [emoji52] jeg er så overbevist over monitoren altså! Den ender opp under hammeren til slutt [emoji45]
Den viser bare høyt østrogen og that's it.. og jeg har tydelig eggløsningssymptomer nå [emoji20]Haha, huff ja! Jeg skal som sagt gi den to sjanser til om det ikke klaffer før selvsagt [emoji14] også blir den solgt! [emoji23] bare tull dette. 2 sykluser hvor den ikke viser max [emoji14]
Hvordan gikk din test?
Ny dag med lav [emoji23]
![]()
Og el har nok ikke vært
![]()
Tjah, hurra hurraJeg fikk 17 dager med høy og over på lav igjen idag
![]()
Hmm, var det siste test dagen med monitoren for denne gang, siden den gikk ned til lav?![]()
Ja det vil jeg tro, siden den kom på lav og det sto at jeg kunne teste med G-test nåMeeen tviler på at det er noe positiv g-test på i vente.. Tok en billig strimmel idag, den var blenda. 9-10 DPO ( fikk positiv clearblue digital og strimmel den 5.03)
IKM søndag caBlir spennende å se om det blir positiv test på deg snart da
Nei den monitoren trenger en god del HCG for å slå ut.så den ville jeg ventet med til nærmere ikm
![]()
Krysser fingrene for deg i morgen at monitoren viser max![]()
Dagens test sa også lav, så i morgen blir spennende. Da det blir siste sjans å gi meg max på.da det virker som siste test dag alltid havner på lav
Men test streken har blitt mye sterkereså spennende morgendag - skal jeg være så "heldig" å ha en hel syklus på kun lav?[emoji23][emoji23][emoji23]
Krysser fingrene for deg i morgen at monitoren viser max![]()
Jeg fikk ikke maks denne runden heller[emoji14]Håper det! I dag har jeg faktisk fått el slim!!! Så må jo være en start tenker jeg [emoji23]
Håper det! I dag har jeg faktisk fått el slim!!! Så må jo være en start tenker jeg [emoji23]
Jeg fikk ikke maks denne runden heller[emoji14]
Det er jo veldig positivt... Klarte ikke dy meg med å ta en G-test idag. Men negativ10 DPO, eller 9 litt usikker
men har ikke tro på at den plutselig skal bli positiv uansett.. Selv om jeg har litt puppevondt
men, tror symptomer kommer uansett fordi man ønsker det så sterkt
![]()
Ja, håper på at det er et tegn på at noe skjer snart! Negativ el test fortsatt, men vi får se hva morgendagen bringer
Hehe, kjenner til det derbåde symptomer på at noe skjer og at det kan jo bli positiv
Men enda tidlig, kanskje i morgen?![]()
[emoji23]Ble ny dag med lav her ja [emoji23]![]()
Da blir det ikke max med monitoren denne gangen![]()