Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hurra.. [emoji52] jeg er så overbevist over monitoren altså! Den ender opp under hammeren til slutt [emoji45]

Haha, huff ja! Jeg skal som sagt gi den to sjanser til om det ikke klaffer før selvsagt :p også blir den solgt! [emoji23] bare tull dette. 2 sykluser hvor den ikke viser max :p

Hvordan gikk din test?

Haha, huff ja! Jeg skal som sagt gi den to sjanser til om det ikke klaffer før selvsagt [emoji14] også blir den solgt! [emoji23] bare tull dette. 2 sykluser hvor den ikke viser max [emoji14]

Hvordan gikk din test?
Den viser bare høyt østrogen og that's it.. og jeg har tydelig eggløsningssymptomer nå [emoji20]
f27ed9de487058aec5aefa56fccddc66.jpg

Hmm, var det siste test dagen med monitoren for denne gang, siden den gikk ned til lav?:p

Ja det vil jeg tro, siden den kom på lav og det sto at jeg kunne teste med G-test nå :P Meeen tviler på at det er noe positiv g-test på i vente.. Tok en billig strimmel idag, den var blenda. 9-10 DPO ( fikk positiv clearblue digital og strimmel den 5.03)

Ja det vil jeg tro, siden den kom på lav og det sto at jeg kunne teste med G-test nå :P Meeen tviler på at det er noe positiv g-test på i vente.. Tok en billig strimmel idag, den var blenda. 9-10 DPO ( fikk positiv clearblue digital og strimmel den 5.03)

Blir spennende å se om det blir positiv test på deg snart da :)
Nei den monitoren trenger en god del HCG for å slå ut. :p så den ville jeg ventet med til nærmere ikm :p

Blir spennende å se om det blir positiv test på deg snart da :)
Nei den monitoren trenger en god del HCG for å slå ut. :p så den ville jeg ventet med til nærmere ikm :p
IKM søndag ca :) Så får vente litt å se :P MEN, nå har jeg hatt sikkerlige mens smerter i ettermiddag/kveld, så hvem vet. kanskje tanta kommer tidligere enn antatt :P håper jo selvfølgelig på positiv test, men jeg tviler veldig.. Har liksom ikke helt troa lenger :P

e6c16c62116d3a672fe4ae1dd808f14f.jpg

Dagens test sa også lav, så i morgen blir spennende. Da det blir siste sjans å gi meg max på. :p da det virker som siste test dag alltid havner på lav :p

Men test streken har blitt mye sterkere :) så spennende morgendag - skal jeg være så "heldig" å ha en hel syklus på kun lav?[emoji23][emoji23][emoji23]

e6c16c62116d3a672fe4ae1dd808f14f.jpg

Dagens test sa også lav, så i morgen blir spennende. Da det blir siste sjans å gi meg max på. :p da det virker som siste test dag alltid havner på lav :p

Men test streken har blitt mye sterkere :) så spennende morgendag - skal jeg være så "heldig" å ha en hel syklus på kun lav?[emoji23][emoji23][emoji23]
Krysser fingrene for deg i morgen at monitoren viser max :D

Håper det! I dag har jeg faktisk fått el slim!!! Så må jo være en start tenker jeg [emoji23]

Det er jo veldig positivt... Klarte ikke dy meg med å ta en G-test idag. Men negativ :P 10 DPO, eller 9 litt usikker :P men har ikke tro på at den plutselig skal bli positiv uansett.. Selv om jeg har litt puppevondt :P men, tror symptomer kommer uansett fordi man ønsker det så sterkt :P

Det er jo veldig positivt... Klarte ikke dy meg med å ta en G-test idag. Men negativ :P 10 DPO, eller 9 litt usikker :P men har ikke tro på at den plutselig skal bli positiv uansett.. Selv om jeg har litt puppevondt :P men, tror symptomer kommer uansett fordi man ønsker det så sterkt :P

Ja, håper på at det er et tegn på at noe skjer snart! Negativ el test fortsatt, men vi får se hva morgendagen bringer :p
Hehe, kjenner til det der :) både symptomer på at noe skjer og at det kan jo bli positiv :p
Men enda tidlig, kanskje i morgen?;)

Ja, håper på at det er et tegn på at noe skjer snart! Negativ el test fortsatt, men vi får se hva morgendagen bringer :p
Hehe, kjenner til det der :) både symptomer på at noe skjer og at det kan jo bli positiv :p
Men enda tidlig, kanskje i morgen?;)

Blir nok tester hver dag frem til søndag tenker jeg :P

Ble ny dag med lav her ja [emoji23]
bbc9e7c23f32a90c1f2f13ab75ce76d5.jpg

Da blir det ikke max med monitoren denne gangen :p

d57c82ba84c2558bd366a2b1999134e9.jpg
8d9bc8864eed7ca9174e21ba19154077.jpg

Høy fra første testdag. Fikk maks 13 og 14 mars. Så høy en dag, deretter lav.
Tror ikke på pos g-test, da det ble lite sex.. Sex lørdag, maks mandag og tirsdag...

Back
Topp