Haha.. forrige pp hadde jeg bare høy hele tiden følte jeg [emoji23]dag 15 med HØY her.. Skjønner lite og ingenting.
Denne runden klarer jeg ikke holde meg lenge nok til å få tatt en ordentlig test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. forrige pp hadde jeg bare høy hele tiden følte jeg [emoji23]dag 15 med HØY her.. Skjønner lite og ingenting.
er 7 DPO idag så det er nok ikke noe vits i å teste før torsdag caHaha.. forrige pp hadde jeg bare høy hele tiden følte jeg [emoji23]
Denne runden klarer jeg ikke holde meg lenge nok til å få tatt en ordentlig test
Nei altså; eggløsningstester [emoji23] jeg får ikke til å holde meg på ettermiddagene sånn at jeg får tatt en test som viser ordentlig streker 7 DPO idag så det er nok ikke noe vits i å teste før torsdag ca![]()
dag 15 med HØY her.. Skjønner lite og ingenting.
Herrefred! Får håp du får max snart da! Om du ikke har hadd el allerede da, da håper jeg på positiv test![]()
I dag begynner jeg å bli ganske sikker på å få maks i dag eller imorgen, skal ta bilde om jeg får det! [emoji16]
Supert supertKanskje vi får el samtidig
Hvordan funker det å teste på ettermiddagen?
Tenker at det er fantastisk at jeg fortsatt er på lav, dag 15 nå![emoji12] skulle jo tro den ville tatt meg opp til høy i det minste [emoji23] skal nå gi monitoren en sjanse med de testene jeg har, men får jeg ikke max på de to pakkene jeg har igjen så selger jeg den [emoji23]
Bruker du clearblue? For hvis du gjør det, tiss på en pinne i kveld, hvis øh-streken blir sterk så tar du vare på litt urin til imorgen sånn at du har hvis alt lh hormon er borte imorgen igjen. Jeg angret at keg ikke gjorde det sistFikk høy i dag tidlig, og el slim nå? [emoji848] noen tanker?? Hatt høy i 12 dg
Vis vedlegget 220726
De to nederste er når jeg fikk max med monitoren min
Vis vedlegget 220730
Den helt til høyre er den jeg fikk max på CD 19Litt svak, men det ble visst max.
![]()
Hehe, ja da er vel ikke jeg i nærheten en gang [emoji21] blir gradvis sterkere, men dag 16 med lav nå, så tviler den finner el [emoji23]
Selv om el testene ser slik ut:
![]()
Makesure testene.
![]()
Billig strimler.
Du er ikke så langt unnaMine strimler er billigstrimlener. Kan jo være at du går rett opp fra lav til max
Blir spennende å se, men jeg regner med at du får en positiv strimmel om ikke så lenge
![]()
Skjønner deg godtJa, den har i alle fall 4 dager på seg [emoji23] så blir spennende å se!
Hehe, ja håper det! CD 22 i dag og dritt lei av å jakt på el ;p vil jakt på positiv test heller [emoji23]
Jeg syntes det er lenge nok å vente til CD 19-20 Bruker du clearblue? For hvis du gjør det, tiss på en pinne i kveld, hvis øh-streken blir sterk så tar du vare på litt urin til imorgen sånn at du har hvis alt lh hormon er borte imorgen igjen. Jeg angret at keg ikke gjorde det sist
Hurra.. [emoji52] jeg er så overbevist over monitoren altså! Den ender opp under hammeren til slutt [emoji45]![]()
Da ble det negativ test her, så spent på om det betyr at el er i dag da.
Med andre ord hurra for en syklus med kun lav på monitoren da [emoji23] skal nå ta de 4 siste testene på monitoren bare for å se! Men om tempen i morgen øker og den fortsatt gjør det de neste dagene er jo el i dag [emoji23][emoji23]