Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Vis vedlegget 219862 Fikk beskjed om at jeg kunne teste meg for graviditet av monitoren i dag, og tenkte hvorfor ikke bare sjekke for morro skyld :p
Ble ganske overrasket da jeg fikk positiv - snakk om deilig følelse da :D

Dette var min første gang på Letrozol og første syklus jeg prøver ut monitoren, hadde jo sett for meg at det skulle gå all verden med tid.

Er bare 3+2 så håper bare spiren sitter denne gangen!
Hvordan så test pinnen din ut når den ikke var i monitoren, kunne du se streker :rolleyes:? bilde ?! :angelic:

Mine var heeeelt blenda når det ikke var hcg [emoji6] ta og kjøp deg en digital til uken du

Var oppe å sjekket den nye igjen nå og dette må jo nesten være en svak strek :eek:

Vedlegg

• IMG_1330.JPG
    IMG_1330.JPG
    332,4 KB · Visninger: 227
Jeg så igrunn strekene før jeg satte den inn i monitoren. Det blir to blå streker, den ene er litt sterkere enn andre - sikkert fordi jeg bare er 3+4 :) Har ikke bilde på tl :-/

Var dine streker sterkere en det på bildet jeg delte :shy: ? hehe
Vis jeg er gravid er det ikke mer enn 2+0 i dag ca ! kanskje litt tidlig men….

Jeg hadde kun strek når det var HCG i urinen :) ellers var de helt blenda :) men må ha bra sterk strek før monitoren sier gravid :p

Var dine streker sterkere en det på bildet jeg delte :shy: ? hehe
Vis jeg er gravid er det ikke mer enn 2+0 i dag ca ! kanskje litt tidlig men….
Den streken til venstre er sterkere på mine, enn på bildet ditt. Jeg kunne se skikkelig at det er to streker, selv om den venstre er en god del svakere enn høyre strek :)
PS. Brukte morgenurin da jeg testet ;)

Men tipper at du får sterkere streker om en uke da, siden det var sånn ca da jeg testet meg ;)

Krysser fingrene for deg :)

bf08dcce458b4f5604339ba63d9f1a43.jpg

Her er min g-test til monitoren, med denne testen sa monitoren faktisk ikke gravid. :p
Jeg hadde fått positiv cbd dagen før jeg tok denne testen :p

Hva tror dere? Monitoren viste høy men ikke oppdaget LH stigning idag. Men så fikk jeg disse testene i kveld?

Vedlegg

• IMG_5619.JPG
    IMG_5619.JPG
    621,5 KB · Visninger: 150
Tok du dem på samme urin?
Nei sticksen og den med smilefjes ble tatt på kvelden, monitoren på morgenurin. Tok ny test på monitoren i dag på morgenurin, men den var fremdeles høy uten oppdaget stigning i LH. Syns det er rart monitoren ikke viser Max når både den sticksen er positiv og den andre med smilefjes er positive

Nei sticksen og den med smilefjes ble tatt på kvelden, monitoren på morgenurin. Tok ny test på monitoren i dag på morgenurin, men den var fremdeles høy uten oppdaget stigning i LH. Syns det er rart monitoren ikke viser Max når både den sticksen er positiv og den andre med smilefjes er positive
Jeg tester på kvelden nå pga det samme [emoji14] ville spart opp urin fra igår og brukt, eller noe slikt

Tok ny RFSU test nå (legekontoret sa de var like gode da jeg tingte) og den var super negativ :( ikke min tur denne gang, venter så på mens nå ..... umulige syklus !

Tok ny RFSU test nå (legekontoret sa de var like gode da jeg tingte) og den var super negativ :( ikke min tur denne gang, venter så på mens nå ..... umulige syklus !
Hm! Jeg har fått skyggestrek en gang.. leeenge etter fristen.. aldri før fristen [emoji14] det er jo helt sprøtt. Rfsu er ikke så veldig sensitive da.

Jeg tester på kvelden nå pga det samme [emoji14] ville spart opp urin fra igår og brukt, eller noe slikt
Bare følte på meg at eggløsning var rundt hjørnet så tok helt tilfeldig bare en sticks test i går + den digitale... Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sist syklus fikk jeg max på monitoren på CD 14 og 15, dog tok jeg letrozol den syklusen og har pause mnd nå. CD 19 idag. Sist syklus ble stick og digital positiv dagen før monitoren kom på max, så hadde egentlig trodd monitoren skulle vise max idag jeg.. Men sånn ble det jo ikke :P jaja, la nå inn aksjer uansett ifall monitoren faktisk ikke fanger opp EL denne syklusen. Ser jo mange her inne som kun får HØY på monitoren og ikke max.

Den var høy uten LH i morges, og i ettermiddag var både digital testen og strimmelen negativ.. Så vi tro eggløsningstestene igår stemte og er positive. Kjenner murring i korsryggen idag, så må vell legge inn aksjer i dag også :P

Den var høy uten LH i morges, og i ettermiddag var både digital testen og strimmelen negativ.. Så vi tro eggløsningstestene igår stemte og er positive. Kjenner murring i korsryggen idag, så må vell legge inn aksjer i dag også :P
Da har den ikke fått med seg hoppet. Det gjorde ikke min forrige mnd heller selv om jeg vet at el var [emoji14]

Back
Topp