Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Helt enig, går veldig treigt. Bare jeg kommer meg til helga så kan jeg så smått begynne å teste litt. :) Har hatt så mye symptomer før men da har det ikke klaffet. Men nå har jeg nada. Det er kanskje et godt tegn? [emoji4]

Mange sier jo at den mnd de faktisk ikke har noen symptomer, er den mnd de faktisk har blitt gravide ;) Så det gjenstår å se ;) Spennende :D

image.jpg
Fikk beskjed om at jeg kunne teste meg for graviditet av monitoren i dag, og tenkte hvorfor ikke bare sjekke for morro skyld :p
Ble ganske overrasket da jeg fikk positiv - snakk om deilig følelse da :D

Dette var min første gang på Letrozol og første syklus jeg prøver ut monitoren, hadde jo sett for meg at det skulle gå all verden med tid.

Er bare 3+2 så håper bare spiren sitter denne gangen!

Vis vedlegget 219862 Fikk beskjed om at jeg kunne teste meg for graviditet av monitoren i dag, og tenkte hvorfor ikke bare sjekke for morro skyld :p

Dette var min første gang på Letrozol og første syklus jeg prøver ut monitoren, hadde jo sett for meg at det skulle gå all verden med tid.

Gratulerer :) Håper spiren klamrer seg fast :)

Vis vedlegget 219862 Fikk beskjed om at jeg kunne teste meg for graviditet av monitoren i dag, og tenkte hvorfor ikke bare sjekke for morro skyld [emoji14]

Ååh så morro! [emoji173][emoji173] gratulerer!

Jeg fikk endre testevinduet mitt uten problem, trengte ikke nullstille monitoren [emoji4] fikk opp spørsmål om det når jeg la inn ny mens

Første runde med monitor her, bruker clearblue advanced. Hadde max lørdag og søndag forrige helg. Noen som vet når da eggløsning er, sånn ca? Søndag eller mandag?

Første runde med monitor her, bruker clearblue advanced. Hadde max lørdag og søndag forrige helg. Noen som vet når da eggløsning er, sånn ca? Søndag eller mandag?
Ca søndag [emoji87] den sier ifra når du kan teste

Monitoren min ville jeg skulle begynne å teste. Fikk lav første testdag, høy andre og aldri maks (bare fortsatte med høy). Fikk positiv EL-test med BT to dager på rad senere den uka. Altså CD 15 og 16. Tipper EL var 16 eller 17 da. Nå vil monitoren jeg skal teste graviditet. Synes det er vel tidlig jeg da. Noen som har fått positiv på monitoren så tidlig? I følge monitoren har jeg IKM tidligere enn jeg egentlig har. Usikker på om lutealfasen er normal egentlig.

Monitoren min ville jeg skulle begynne å teste. Fikk lav første testdag, høy andre og aldri maks (bare fortsatte med høy). Fikk positiv EL-test med BT to dager på rad senere den uka. Altså CD 15 og 16. Tipper EL var 16 eller 17 da. Nå vil monitoren jeg skal teste graviditet. Synes det er vel tidlig jeg da. Noen som har fått positiv på monitoren så tidlig? I følge monitoren har jeg IKM tidligere enn jeg egentlig har. Usikker på om lutealfasen er normal egentlig.

Om monitoren ikke finner maks, så går den ut fra at du har en syklus på 28 dager. Jeg fikk senere positiv med monitoren enn med andre tester, så jeg ville nok ventet noen dager :)

Om monitoren ikke finner maks, så går den ut fra at du har en syklus på 28 dager. Jeg fikk senere positiv med monitoren enn med andre tester, så jeg ville nok ventet noen dager :)
Aha! Derfor den mente jeg skulle ha så kort syklus! Forsåvidt var februar den korteste naturlige syklusen jeg har hatt [emoji14]

Noen av dere som sliter med å få skifta batterier på sin monitor? De sitter sånn seriøst bomfast! :arghh:

Noen som har fått svake streker på graviditetstestene !? Har enda ikke fått kjørt inn monitoren med syklus - skulle hatt mens nå i helgen, men neida. Har hatt uregelmessig syklus men aldri gått lengre enn 45 dager. Så hadde jeg ikke noen andre tester hjemme enn disse, så jeg tenkte at de må jo virke som de andre og testa.

Det er svake skreker på alle 3 !!! men jeg vet ikke om det er normalt ?
HJELP vet ikke hvordan jeg skal tolke dem !:eek::angelic:

:anyone

Noen som har fått svake streker på graviditetstestene !? Har enda ikke fått kjørt inn monitoren med syklus - skulle hatt mens nå i helgen, men neida. Har hatt uregelmessig syklus men aldri gått lengre enn 45 dager. Så hadde jeg ikke noen andre tester hjemme enn disse, så jeg tenkte at de må jo virke som de andre og testa.

Det er svake skreker på alle 3 !!! men jeg vet ikke om det er normalt ?
HJELP vet ikke hvordan jeg skal tolke dem !:eek::angelic:

:anyone
Tror Mon25 fikk det [emoji14] de graviditetstestene slår ikke ut med mindre det er hcg

De er positive [emoji6] uten tvil

Holy :excited001 Nå må jeg ikke håpe for mye men, gud det hadde vært perfekt ! :love017
Jeg har redigert dem litt , bare så du vet det, for å se om det er streker eller ikke :rolleyes:

Er foresten på DPO 14 i dag !
Har hatt lange sykluser , tror du det kan gjøre at testene blir positive senere enn normalt, grunnet lang syklus :wideyed:

har du tatt graviditets tester med monitoren du ?

Holy :excited001 Nå må jeg ikke håpe for mye men, gud det hadde vært perfekt ! :love017
Jeg har redigert dem litt , bare så du vet det, for å se om det er streker eller ikke :rolleyes:

Er foresten på DPO 14 i dag !
Har hatt lange sykluser , tror du det kan gjøre at testene blir positive senere enn normalt, grunnet lang syklus :wideyed:

har du tatt graviditets tester med monitoren du ?
Mine var heeeelt blenda når det ikke var hcg [emoji6] ta og kjøp deg en digital til uken du

Mine var heeeelt blenda når det ikke var hcg [emoji6] ta og kjøp deg en digital til uken du

Det skal jeg gjøe absolutt !! regner ikke med gyn kan se noe uansett når det er så tidlig !
Hadde EL helgen den 17-19 februar så er jo da bare 2+0 i dag hvis det skulle være noe der inne :rolleyes:
Syntes nemmelig det var litt rart å se skygger på alle 3 :eek::p

Back
Topp