Hvor mange dager med høy har du hatt nå?Jeg har fortsatt høy på monitoren [emoji21] begynner å bli lei av høy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager med høy har du hatt nå?Jeg har fortsatt høy på monitoren [emoji21] begynner å bli lei av høy
13 [emoji52]Hvor mange dager med høy har du hatt nå?
Såpass ja Da skjønner jeg at du er lei altså! Håper du får max snart
100% sikker på at el har vært, så jeg er overbevist over at den bare tuller med meg nå [emoji16] er bare første syklus med den og da har jeg lest at det fort kan bli sånn.. den går tross alt og venter på noe som har vært som den ikke fikk vite om [emoji23]Såpass ja Da skjønner jeg at du er lei altså! Håper du får max snart
Har hørt at det kan være at den ikke går over på max første sykusen ja Går nok bedre etterhvert100% sikker på at el har vært, så jeg er overbevist over at den bare tuller med meg nå [emoji16] er bare første syklus med den og da har jeg lest at det fort kan bli sånn.. den går tross alt og venter på noe som har vært som den ikke fikk vite om [emoji23]
Nei du må ikke si sånt [emoji23] vi håper jo at det skal klaffe nå sånn at den ikke trenger finne noe neste syklus, haha! [emoji16]Har hørt at det kan være at den ikke går over på max første sykusen ja [emoji14] Går nok bedre etterhvert
Jeg har fortsatt høy på monitoren [emoji21] begynner å bli lei av høy
Jeg har to tester igjen i denne pakken tror jeg.. har jeg ikke fått lav til da så får det bare være [emoji23] orker ikke åpne ny pakke [emoji102] har tatt noen på kveldene for å se forskjell, derfor jeg er så sikker på at el har vært den 14. Feb natt til 15.Hadde høy på monitoren i 13 dager forrige syklus, så føler med deg! Enda jeg hadde mest sannsynlig EL den andre dagen med høy for TR kom bankende på to dager etter den ble lav igjen [emoji853]
Neeei! Så tristBle kortvarig glede for min del. Så snart er jeg tilbake her og klar for å ta i bruk monitoren igjen.
Vurderer å bare ta den i bruk med en gang selv om man burde vente når man har vært gravid.
Neeei [emoji40] æsj da!Ble kortvarig glede for min del. Så snart er jeg tilbake her og klar for å ta i bruk monitoren igjen.
Vurderer å bare ta den i bruk med en gang selv om man burde vente når man har vært gravid.
Du må starte den dag 1-4 i syklusen. Annet enn det liker den ikke [emoji14]Har idag bestilt meg en fertilitetsmonitor, denne:
https://www.komplettapotek.no/produ...og-eggloesning/clearblue-fertility-monitor-11
Er det samme når man begynner å bruke den i syklusen, selvfølgelig før EL er forventet, men hvor mange dager?
Ok, så da blir det ingenting denne pp da, er på cd2 idag og den kommer jo ikke før ut i uka...Du må starte den dag 1-4 i syklusen. Annet enn det liker den ikke [emoji14]
Den ber om første test på cd 6 tror jeg det var [emoji4] husk at det ikke følger med en eneste test-stav i den pakken.