Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

13
emoji52.png
Såpass ja :bored: Da skjønner jeg at du er lei altså! Håper du får max snart :)
 
Såpass ja :bored: Da skjønner jeg at du er lei altså! Håper du får max snart :)
100% sikker på at el har vært, så jeg er overbevist over at den bare tuller med meg nå [emoji16] er bare første syklus med den og da har jeg lest at det fort kan bli sånn.. den går tross alt og venter på noe som har vært som den ikke fikk vite om [emoji23]
 
100% sikker på at el har vært, så jeg er overbevist over at den bare tuller med meg nå [emoji16] er bare første syklus med den og da har jeg lest at det fort kan bli sånn.. den går tross alt og venter på noe som har vært som den ikke fikk vite om [emoji23]
Har hørt at det kan være at den ikke går over på max første sykusen ja :p Går nok bedre etterhvert ;)
 
Har hørt at det kan være at den ikke går over på max første sykusen ja [emoji14] Går nok bedre etterhvert ;)
Nei du må ikke si sånt [emoji23] vi håper jo at det skal klaffe nå sånn at den ikke trenger finne noe neste syklus, haha! [emoji16]

Neida; den blir sikkert litt smart etterhvert [emoji5]
 
Jeg har fortsatt høy på monitoren [emoji21] begynner å bli lei av høy

Hadde høy på monitoren i 13 dager forrige syklus, så føler med deg! Enda jeg hadde mest sannsynlig EL den andre dagen med høy for TR kom bankende på to dager etter den ble lav igjen [emoji853]
 
Hadde høy på monitoren i 13 dager forrige syklus, så føler med deg! Enda jeg hadde mest sannsynlig EL den andre dagen med høy for TR kom bankende på to dager etter den ble lav igjen [emoji853]
Jeg har to tester igjen i denne pakken tror jeg.. har jeg ikke fått lav til da så får det bare være [emoji23] orker ikke åpne ny pakke [emoji102] har tatt noen på kveldene for å se forskjell, derfor jeg er så sikker på at el har vært den 14. Feb natt til 15.
 
Jeg sprakk for å se om det var noe antydning til strek på monitor hcg siden jeg bare får høy.
14.dag høy i dag. Blir gal [emoji102]
Testet først med lilla pinne og satte inn blå nesten med en gang lilla var ferdig, den tok det helt fint og leste av graviditetstest uten å krangle. Tok de fra samme prøve. Negativ g-test som forventet, men da har jeg ihvertfall sett om den godtar gtest helt uten vidre.
 
Ble kortvarig glede for min del. Så snart er jeg tilbake her og klar for å ta i bruk monitoren igjen.

Vurderer å bare ta den i bruk med en gang selv om man burde vente når man har vært gravid.
 
Ble kortvarig glede for min del. Så snart er jeg tilbake her og klar for å ta i bruk monitoren igjen.

Vurderer å bare ta den i bruk med en gang selv om man burde vente når man har vært gravid.
Neeei [emoji40] æsj da!
 
I dag ba jeg monitoren min ta seg en bolle og nektet å teste [emoji23]
 
Monitoren er starter opp og første test ryker på mandag. Fikk beskjed om at min forje syklus varte mer enn 42 dager, så blir test på dag 6 denne syklusen også :p
 
Fant ut nå at man ikke kan teste etter hcg når man vil, det må være innenfor testeperioden. Tejt.
 
Du må starte den dag 1-4 i syklusen. Annet enn det liker den ikke [emoji14]
Den ber om første test på cd 6 tror jeg det var [emoji4] husk at det ikke følger med en eneste test-stav i den pakken.
Ok, så da blir det ingenting denne pp da, er på cd2 idag og den kommer jo ikke før ut i uka...
Kjøpte med to pakker, så har vi det i hus, 30% idag. Håper jo jeg slipper å bruke det men greit å ha just in case.
Trodde også man skulle plotte inn temp på monitor, men ser ikke ut til at man skal på denne. Så bruker dere FF i tillegg da?
 
Last edited:
Da ble det 18dager høy på meg denne syklusen.. spennende saker [emoji14] så får vi se om og når tr kommer
 
Ny runde med monitoren :) Dag 2 med HØY nå, så håper den ikke kommer på max før mannen min kommer hjem fra jobb på onsdag. Nytt denne runden blir å prøve conceive pluss :)
 
Back
Topp