Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann.
Har lyst til å prøve en slik monitor for å klarlegge eggløsningen osv når TR kommer tilbake etter MA. Mener det sto noe om at man burde vente to perioder før man starter. Noen som begynte etter første Tr?
Er denne bra?
Hvis du har satt den opp med test-tidspunkt f.eks klokka 6-12 og får tr klokka 12:30 vil den regne dagen etter som cd1.Et lite spm:
Jeg skjønner meg ikke helt på monitoren. Har nettopp tatt den i bruk. Fikk TR i går og la det inn, men så i dag står det ingenting på dagen i går - likevel er dagen i dag merket.
Skal man legge inn at man får TR dagen før man egentlig har fått den?? Har trykket litt og lekt meg med monitoren, og alt ser fin ut hvis jeg jukser og legger inn dagen før TR. Men blir ikke da hele syklusen feil da??
Håper noen kan hjelpe meg, for jeg vil gjerne har svarene på monitoren så nøyaktig som mulig.
Litt oppgitt nå - det skulle jo være så enkelt
Takk for oppklarende svarHvis du har satt den opp med test-tidspunkt f.eks klokka 6-12 og får tr klokka 12:30 vil den regne dagen etter som cd1.
Jippe endelig en tråd om CBFM Kjøpte i går -jippiiiii Veldig klar for Eggjakten nå asså
Jeg hadde mens 19/1 og hadde da en syklus da på 45 dager hvordan kan jeg registrere dette på min monitor (CB advansed) ? Skjønnte på monitoren at det var kun muligher for å registrere syklus på dag 1-4 eller har jeg misforstått noe og at det lar seg gjøre de andre dagene også ?
Og forteller denne monitoren når du må teste? også hvis du har uregelmessig mens? eller må du registrere hver mens på nytt ved uregelmessig mens ?
takk for svar
HeiJippe endelig en tråd om CBFM Kjøpte i går -jippiiiii Veldig klar for Eggjakten nå asså
Jeg hadde mens 19/1 og hadde da en syklus da på 45 dager hvordan kan jeg registrere dette på min monitor (CB advansed) ? Skjønnte på monitoren at det var kun muligher for å registrere syklus på dag 1-4 eller har jeg misforstått noe og at det lar seg gjøre de andre dagene også ?
Og forteller denne monitoren når du må teste? også hvis du har uregelmessig mens? eller må du registrere hver mens på nytt ved uregelmessig mens ?
takk for svar
Kan man heller ikke ta graviditetstest med den heller da før den ber om det ?!Heihei
Syklusen du har hadd klarer du ikke registrere. Men når du får mensen igjen så registrerer du den på monitoren, og på dag 6 vil monitoren be om første test. Dette vil den gjøre til den finner eggløsning eller har brukt alle 20 testene.
Blir du ikke gravid på første syklusen gjør du det samme når mensen kommer men da kan det hende at den ikke ber om test før dag 9 kanskje om du har lang syklus
Så du må registrere hver gang du får mensen og dette må du gjøre før det har gått fire dager inn i syklusen.
Du må husk å stille inn hvilken tidsrom på dagen du vil teste, dette om morgenen.
Jeg kan teste mellom 6:00 - 12:00
Håper jeg svarte på det du lurte på og at du skjønner hva jeg mener
Sånn som jeg har forstått det kan du teste for graviditet i samme tidsrom som de andre testene(6-12 f.eks). En gang pr dag. Den regner ut når du sannsynligvis vil kunne få et positivt svar, og vil da si ifra [emoji4] er ikke mange g-tester i en pakke; så ville nok hatt noe ved siden av om du liker å se etter streker.Kan man heller ikke ta graviditetstest med den heller da før den ber om det ?!
i min bruksanvisning står det man kan teste 4 dager før forventet mensTa en graviditetstest? Ifølge bruksanvisningen kan du gjøre det når som helst
Hm! Jeg har ikke orket sjekke så nøye ... regner med den sier ifra [emoji23]i min bruksanvisning står det man kan teste 4 dager før forventet mens
Hm! Jeg har ikke orket sjekke så nøye ... regner med den sier ifra [emoji23]