Mira2007
Glad i forumet
Ble ny dag med lav her ja [emoji23]
Da blir det ikke max med monitoren denne gangen
Bedre lykke neste syklus... kjenner jeg er litt sur på monitoren for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ny dag med lav her ja [emoji23]
Da blir det ikke max med monitoren denne gangen
Bedre lykke neste syklus... kjenner jeg er litt sur på monitoren for tiden
Dere som har clearblue monitor som ikke har fått maks, kan dere ta bilde av batchnr? Kanskje vi har fått fra en dårlig produksjon om vi har samme? [emoji14]
Da har vi utelukket den teorien [emoji23] haha!
Da har vi utelukket den teorien [emoji23] haha!
Min viste høy i 18 dager sist syklus tror jeg; uten å finne el.. [emoji51]Monitoren min har vist høy fertilitet i seks dager nå[emoji12] Strimmel testen viste positiv for noen dager siden (er nå blitt negativ) så vet ikke jeg. Jeg er dog på første syklus av CB monitoren så er vel ikke så uvanlig at den ikke har registrert noe LH økning enda [emoji13]
Min viste høy i 18 dager sist syklus tror jeg; uten å finne el.. [emoji51]
Jeg tror det er jeg som er produksjonsfeil [emoji23][emoji23][emoji23]Produksjonsfeil hos Clearblue da[emoji13]Kanskje vi burde klage[emoji23][emoji1308]
Teststreken skal være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv, så den der er nok et godt stykke unna positiv vil jeg tro. Her er min første positive noensinne [emoji14] går ikke helt ann å sammenlikne med den du har; men her er strekene ganske likeHva tenker dere om denne? Svakt positiv eggløsningstest? Helt ny prøver så har aldri fått en positiv test før, kun negative. Vet ikke om det er positiv eller om det bare er jeg som ser den, hehe. Blir ikke helt klok på monitoren min (eller egentlig temperaturen min). Bruker Ladycomp 6B Vis vedlegget 221177
Tusen takk! Synest det er så vanskelig å finne informasjon. Så veldig glad for denne gruppa!Teststreken skal være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv, så den der er nok et godt stykke unna positiv vil jeg tro. Her er min første positive noensinne [emoji14] går ikke helt ann å sammenlikne med den du har; men her er strekene ganske like
Bare hyggelig [emoji4] jeg tror foresten at ladycompen bruker litt tid før den blir kjent med syklusen din, tempen hopper eller eggløsning, og før det skjer det egentlig ikke stort, så jeg tror ikke det har noe særlig referansepunkt å gå etter [emoji4] hvis du finner tråden som heter "vi som temper" så er det mange fine eksempler på hvordan forskjellen på temp blir etter eggløsning sånn at du kanskje forstår litt mer av det [emoji4]Tusen takk! Synest det er så vanskelig å finne informasjon. Så veldig glad for denne gruppa!
Takk for det Skal prøve å finne den tråden Det tar nokk sikkert bare litt tid. Er jeg som er litt utolmodig (som sikkert flere her inne). Har tempa i hele 2017, og har hatt kontroll på syklusen i ett år før det via appBare hyggelig [emoji4] jeg tror foresten at ladycompen bruker litt tid før den blir kjent med syklusen din, tempen hopper eller eggløsning, og før det skjer det egentlig ikke stort, så jeg tror ikke det har noe særlig referansepunkt å gå etter [emoji4] hvis du finner tråden som heter "vi som temper" så er det mange fine eksempler på hvordan forskjellen på temp blir etter eggløsning sånn at du kanskje forstår litt mer av det [emoji4]
Monitoren i dag [emoji173]
Gratulerer [emoji173]
EL-smerter lørdag for 11 dager siden, maks på monitor mandag og tirsdag forrige uke. I kveld fikk jeg denne: