Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Monitoren i dag [emoji173]
a77952e4d98b12afb1609fa48c7c1244.jpg

Gratulere! [emoji7]

Haha, da har jeg ført opp at jeg fikk tr for 4 dager siden [emoji23] og skal begynne å teste med monitoren igjen på søndag :p så får vi se om den finner el denne gangen da :p vil tro jeg får el iløpet av de neste 21 dagene i alle fall!!!!

CD 32 i morgen, null el = galskap!

her kom tante rød på onsdag... Starter testegalskapen igjen på CD 9 denne gangen :)

Siden Tr dessverre kom i dag, så blir det å starte med monitor denne pp. Man skal begynne med den senest cd4, men kan man begynne allerede på cd1 å taste inn info?

Bruksanvisningen er ikke like kjedelig som på masse annet [emoji87] jeg leste faktisk hele
Hehe godt med en ikke kjedelig bruksanvisning da ;) Blir spennende å teste den ut, og se om den fungerer med min kropp :)

Haha, nei. Men jeg lette som en tulling da den ikke gjorde som jeg ville [emoji23]
Får legge den på en lur plass, sammen med alle testene som jeg har kjøpt inn :)

Hva tror dere? Positiv?[emoji2]
da648767644f0db0c1f24a8cc8b48232.jpg
Den er positiv ja [emoji4] de her er som vanlige graviditetstester [emoji14] men monitorene som tar sånne tester er skikkelig kresne, og må ha sinnsykt tydelig strek før den sier ja [emoji23]

Den er positiv ja [emoji4] de her er som vanlige graviditetstester [emoji14] men monitorene som tar sånne tester er skikkelig kresne, og må ha sinnsykt tydelig strek før den sier ja [emoji23]

Var ikke så veldig tydelig strek på min, og den har blitt svakere etter den tørka. Likevel sa monitoren gravid.

Den er nok kanskje sterkere enn det min var, og monitoren sa gravid til meg.
Gratulerer [emoji4]

Back
Topp