Monitoren i dag [emoji173]
Gratulere! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Monitoren i dag [emoji173]
Gratulere! [emoji7]
JeppSiden Tr dessverre kom i dag, så blir det å starte med monitor denne pp. Man skal begynne med den senest cd4, men kan man begynne allerede på cd1 å taste inn info?
Ok takk for svar Da får jeg vel åpne esken da og bli litt kjent med monitoren...Jepp
Bruksanvisningen er ikke like kjedelig som på masse annet [emoji87] jeg leste faktisk heleOk takk for svar Da får jeg vel åpne esken da og bli litt kjent med monitoren...
Hehe godt med en ikke kjedelig bruksanvisning da Blir spennende å teste den ut, og se om den fungerer med min kroppBruksanvisningen er ikke like kjedelig som på masse annet [emoji87] jeg leste faktisk hele
Hva enn du gjør, ikke hiv bruksanvisningen [emoji23]Hehe godt med en ikke kjedelig bruksanvisning da Blir spennende å teste den ut, og se om den fungerer med min kropp
Det skal jeg ikke gjøre har du gjort det kanskje?Hva enn du gjør, ikke hiv bruksanvisningen [emoji23]
Haha, nei. Men jeg lette som en tulling da den ikke gjorde som jeg ville [emoji23]Det skal jeg ikke gjøre har du gjort det kanskje?
Får legge den på en lur plass, sammen med alle testene som jeg har kjøpt innHaha, nei. Men jeg lette som en tulling da den ikke gjorde som jeg ville [emoji23]
Hva tror dere? Positiv?[emoji2]
Hva sa monitoren?
Disse testene skal jo kun brukes i den. Skal ikke leses som en vanlig test.
Den er positiv ja [emoji4] de her er som vanlige graviditetstester [emoji14] men monitorene som tar sånne tester er skikkelig kresne, og må ha sinnsykt tydelig strek før den sier ja [emoji23]Hva tror dere? Positiv?[emoji2]
Den er positiv ja [emoji4] de her er som vanlige graviditetstester [emoji14] men monitorene som tar sånne tester er skikkelig kresne, og må ha sinnsykt tydelig strek før den sier ja [emoji23]
Den er positiv ja [emoji4] de her er som vanlige graviditetstester [emoji14] men monitorene som tar sånne tester er skikkelig kresne, og må ha sinnsykt tydelig strek før den sier ja [emoji23]
Den er nok kanskje sterkere enn det min var, og monitoren sa gravid til meg.
Gratulerer [emoji4]