Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 221947 Vis vedlegget 221947
Her er mine fra tidlig i mars. Alle gangene har monitoren vist gravid, og de blir svakere når de har ligget litt og tørket. Du er nok gravid ja Sorry for teit innlegg, fikk ikke til å last opp bilde på vanlig måte.
Vi brukte ca 10 mnd på å bli gravid første gangen, men endte i SA i desember. Er endelig gravid igjen, men denne gangen har jeg gått på Leteozol. Ble ganske overrasket siden det klaffet på første PP, så tror nok helt sikkert at det er mulig du er gravid igjen nå Har blitt en del tester her, og jeg kan fortsatt nesten ikke tro det. Er 6+4 i dag, så fortsatt veldig tidlig og redd for at det skal gå galt igjen.Oi se der jah[emoji7] får heller begynne å tro på det da[emoji5] bare litt utrolig. Brukte 2 år på å få 1 barn. Ble gravid i oktober og mistet i uke 8. Og så nå gravid?[emoji7][emoji847][emoji102][emoji28]
Vi brukte ca 10 mnd på å bli gravid første gangen, men endte i SA i desember. Er endelig gravid igjen, men denne gangen har jeg gått på Leteozol. Ble ganske overrasket siden det klaffet på første PP, så tror nok helt sikkert at det er mulig du er gravid igjen nå Har blitt en del tester her, og jeg kan fortsatt nesten ikke tro det. Er 6+4 i dag, så fortsatt veldig tidlig og redd for at det skal gå galt igjen.
SA'en min var også på egenhånd. Så jeg tok også metformin i tillegg til Lerozolen. Er vel samme som deg da, siden femar og Leteozol er det samme sånn som jeg har forstått. Fikk Letrozol på apoteket siden de ikke hadde femar.Dattera mi er femar barn, SA'en sist var helt på egenhånd...Men fikk femar igjen grunnet lange sykluser[emoji5] syklusen ble ikke noe kortere men gått på 500mg metformin i 3 uker og den ble en uke kortere[emoji1303] gratulerer med ny graviditet, det skal nok gå bra denne gangen...[emoji28][emoji847]
SA'en min var også på egenhånd. Så jeg tok også metformin i tillegg til Lerozolen. Er vel samme som deg da, siden femar og Leteozol er det samme sånn som jeg har forstått. Fikk Letrozol på apoteket siden de ikke hadde femar.
Lykke til, håper spiren din sitter
Ta ut batteriene etter at du har plottet inn tr?Denne mnd blir det ikke noe prøving da mannen min er bortreist på jobb... hvordan gjør jeg det med monitoren ? Kjenner ingen plass at jeg gidder å sløse bort en hel pakke med tester hvis jeg absolutt ikke må
Ta ut batteriene etter at du har plottet inn tr?
Ja det tror jeg, men den blir å blinke som besattDa mister jeg jo all data dersom den blir stående uten batteri, og det orker jeg ikke [emoji14] Lurer på om man rett og slett kan la være å teste når den ber om det en syklus for å slippe å miste data fra de andre syklusene mine
Woho [emoji173]
Nå må det vel bli temphopp snart også!
Min mistet ikke dataene etter å ha hatt batteriene ute i nesten en uke [emoji14]Da mister jeg jo all data dersom den blir stående uten batteri, og det orker jeg ikke [emoji14] Lurer på om man rett og slett kan la være å teste når den ber om det en syklus for å slippe å miste data fra de andre syklusene mine
Jeg skrudde den bare av og på så var det borte. Synes også den delen av instruksjonene er elendig.Noen som har fått en sånn beskjed? Hva gjorde dere?
Vet det står at man skal ringe hjelpetelefonen, men lurer på om noen her også har fått denne beskjeden på monitoren. Syns de kunne ha skrevet hva man skal gjøre når man får de forskjellige kodene uten at man må ringe de...
Fikk beskjeden i går også. Tok ut batteriet og inn batteriet, da virket den fint. Men i dag når jeg gjorde det så måtte jeg ta ut batteriet i nesten et minutt før jeg satte det inn igjen så virket monitoren fint. Irker jo ikke at det skal bli sånn hver morgen når det skal testes...
Vis vedlegget 222401
I går gikk det fort at det ordnet seg, men i dag tok jeg ut og inn batteriet 4-5 ganger før jeg til slutt tok batteriet ut og lot den ligge et minutt før jeg satte den inn. Tenker jeg skriver en mail til de. Liker ikke å ringe...Jeg skrudde den bare av og på så var det borte. Synes også den delen av instruksjonene er elendig.
Min feilmelding kom ikke tilbake.. Du får fortelle meg hva de sier siden jeg fikk samme feilmeldingen [emoji14]I går gikk det fort at det ordnet seg, men i dag tok jeg ut og inn batteriet 4-5 ganger før jeg til slutt tok batteriet ut og lot den ligge et minutt før jeg satte den inn. Tenker jeg skriver en mail til de. Liker ikke å ringe...
Det skal jeg gjøreMin feilmelding kom ikke tilbake.. Du får fortelle meg hva de sier siden jeg fikk samme feilmeldingen [emoji14]