Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

4f65bd478a04508085b3f72a5482c6f9.jpg

Trenger jeg å si noe mer? [emoji23] jeg klager og hutrer hvis vi kommer ned til 20!

[emoji23][emoji23][emoji106]

Jeg fikk vell høy 8-10 dager før jeg fikk max [emoji4]
Så lenge? Håper virkelig ikke det er sånn på meg, for da blir lutealfasen veldig kort :wacky: Det variere vel fra person til person :)

Jeg produserer mye østrogen gjennom hele syklusen, så mulig det bare er meg. [emoji14] men ja, anbefaler andre tester ved siden av rundt el. I starten
Ble bare så overrasket av at det kom så tidlig. Blir spennende å se hvordan kroppen min er. Man lærer så mye ang kroppen når man er prøver :)

Noen som vet hvordan jeg stiller klokken på Clearblue Advanced monitoren? Jeg har glemt å stille den inn på sommertid selvfølgelig, og nå er jeg på dag seks[emoji15] Forstår det slik at det bare kan gjøres mellom dag 1-4. Vet ikke om det har så mye å si, men takknemlig for all gode tips[emoji16][emoji1308]

Noen som vet hvordan jeg stiller klokken på Clearblue Advanced monitoren? Jeg har glemt å stille den inn på sommertid selvfølgelig, og nå er jeg på dag seks[emoji15] Forstår det slik at det bare kan gjøres mellom dag 1-4. Vet ikke om det har så mye å si, men takknemlig for all gode tips[emoji16][emoji1308]
Skal være mulig inne på innstillinger [emoji14]

Et lite spørsmål ang testinga. Etter at man har satt sticken i urinen og så sies det at man skal sette sticken rett inn i monitoren etterpå. Gjør dere det eller venter dere til dere ser at den er sugd opp helt der strekene vises?

Et lite spørsmål ang testinga. Etter at man har satt sticken i urinen og så sies det at man skal sette sticken rett inn i monitoren etterpå. Gjør dere det eller venter dere til dere ser at den er sugd opp helt der strekene vises?

Jeg har gjort begge deler :)
Da jeg ventet var pga jeg var på do tidligere enn tidsperiode og måtte på jobb :p funket fint det også, fant max den ene gangen jeg ventet [emoji23]

Jeg har gjort begge deler :)
Da jeg ventet var pga jeg var på do tidligere enn tidsperiode og måtte på jobb :p funket fint det også, fant max den ene gangen jeg ventet [emoji23]
Jeg har ventet alle dager før jeg satte den utenom to dager. Men den har fremdeles ikke oppdaget LH, selv om strimmeltestene er veldig positive. EL forventet i morgen tenker jeg. Men det er første pp med monitor så det tar vel litt tid.

Jeg har ventet alle dager før jeg satte den utenom to dager. Men den har fremdeles ikke oppdaget LH, selv om strimmeltestene er veldig positive. EL forventet i morgen tenker jeg. Men det er første pp med monitor så det tar vel litt tid.

Ja, kan hen den ikke finner el første syklus. Men kan også hen du har positiv el strimler i flere dager, (slik som i mitt tilfelle).
Men jeg ville stoppet å teste med monitoren når el strimlene dine er negative, så slipper du å kaste bort tester ;)

Ja, kan hen den ikke finner el første syklus. Men kan også hen du har positiv el strimler i flere dager, (slik som i mitt tilfelle).
Men jeg ville stoppet å teste med monitoren når el strimlene dine er negative, så slipper du å kaste bort tester ;)
Jeg bruker å ha to dager med positiv strimmeltest, så regner med at positiv test er i dag også. Men selv om det er første pp med monitor, når det står at den ikke har oppdaget noe LH enda er jo rart. Testen blir tatt kl 9-10 hver morgen når jeg står opp. Får se hva monitoren sier i morgen :)

Melder meg inn her :) Ble gravid første pp jeg brukte monitor, så har troen på den! Nå opplevde jeg imidlertid en ma, så er i gang med ny pp. Må vente iallfall én mens før jeg prøver meg på monitoren igjen tror jeg :p

Du skal jo teste så lenge monitoren ber om det. Ellers blir den ikke kjent med din syklus, og du må starte på nytt hver mnd.

Du skal jo teste så lenge monitoren ber om det. Ellers blir den ikke kjent med din syklus, og du må starte på nytt hver mnd.

Det må man uansett om man tester til monitoren er ferdig å be om test og den ikke finner max i løpet av den tiden. Første syklusen med monitoren testet jeg i 20 dager uten funn av max, og måtte starte på nytt neste syklus.

Så tenker at når hun har funnet el med strimler og ikke monitoren så er det like greit å spare på testene til neste syklus. [emoji4]

Her fant monitoren max hos meg på andre syklusen og ba meg uansett om å fortsette å teste etterpå, noe jeg ikke orket å kaste bort tester på.

10/11 dager siden el!
Prøvde meg på el test bare på skøy :)
9c0a77e9b4fb658c8c684275bb2e8dde.jpg

Husker jo ikke hvilken som måler LH da [emoji23][emoji23]

5164831e0c236d80e64578b0aa7b77ae.jpg

Også en g-test :) svak strek så orket ikke sette den i monitoren, men strek i alle fall :)

Fått svak strek på g-strimler også :)
a0bd817d62a1210af6e5d8745047ab27.jpg

Kanskje kanskje :D

10/11 dager siden el!
Prøvde meg på el test bare på skøy :)
9c0a77e9b4fb658c8c684275bb2e8dde.jpg

Husker jo ikke hvilken som måler LH da [emoji23][emoji23]

5164831e0c236d80e64578b0aa7b77ae.jpg

Også en g-test :) svak strek så orket ikke sette den i monitoren, men strek i alle fall :)

Fått svak strek på g-strimler også :)
a0bd817d62a1210af6e5d8745047ab27.jpg

Kanskje kanskje :D
Tror det er den til høyre som måler LH, for den andre streken har vært lik hele veien for meg. Så den til venstre er kanskje kontrollstreken?? tror du er gravid jeg ;)

Tror det er den til høyre som måler LH, for den andre streken har vært lik hele veien for meg. Så den til venstre er kanskje kontrollstreken?? tror du er gravid jeg ;)

Kan nok stemme det :) Bare at da er den til høyre den som måler østrogen da. Siden monitoren måler begge deler :)

På g-testen er den til venstre kontrollstreken, men mener det ikke er kontrollstrek på el testene :)

Kanskje, er litt skeptisk enda kjenner jeg:p

Back
Topp