Trenger jeg å si noe mer? [emoji23] jeg klager og hutrer hvis vi kommer ned til 20!
[emoji23][emoji23][emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger jeg å si noe mer? [emoji23] jeg klager og hutrer hvis vi kommer ned til 20!
Så lenge? Håper virkelig ikke det er sånn på meg, for da blir lutealfasen veldig kort Det variere vel fra person til personJeg fikk vell høy 8-10 dager før jeg fikk max [emoji4]
Ble bare så overrasket av at det kom så tidlig. Blir spennende å se hvordan kroppen min er. Man lærer så mye ang kroppen når man er prøverJeg produserer mye østrogen gjennom hele syklusen, så mulig det bare er meg. [emoji14] men ja, anbefaler andre tester ved siden av rundt el. I starten
Det varierer veldig fra person til person altsåSå lenge? Håper virkelig ikke det er sånn på meg, for da blir lutealfasen veldig kort Det variere vel fra person til person
Oi, spennende! [emoji3]Her er det berre å krysse fingrane! Ved blinking rødt, gult, grønnt = Sannsynlig gravid
Ja veldig!Oi, spennende! [emoji3]
Skal være mulig inne på innstillinger [emoji14]Noen som vet hvordan jeg stiller klokken på Clearblue Advanced monitoren? Jeg har glemt å stille den inn på sommertid selvfølgelig, og nå er jeg på dag seks[emoji15] Forstår det slik at det bare kan gjøres mellom dag 1-4. Vet ikke om det har så mye å si, men takknemlig for all gode tips[emoji16][emoji1308]
Et lite spørsmål ang testinga. Etter at man har satt sticken i urinen og så sies det at man skal sette sticken rett inn i monitoren etterpå. Gjør dere det eller venter dere til dere ser at den er sugd opp helt der strekene vises?
Jeg har ventet alle dager før jeg satte den utenom to dager. Men den har fremdeles ikke oppdaget LH, selv om strimmeltestene er veldig positive. EL forventet i morgen tenker jeg. Men det er første pp med monitor så det tar vel litt tid.Jeg har gjort begge deler
Da jeg ventet var pga jeg var på do tidligere enn tidsperiode og måtte på jobb funket fint det også, fant max den ene gangen jeg ventet [emoji23]
Jeg har ventet alle dager før jeg satte den utenom to dager. Men den har fremdeles ikke oppdaget LH, selv om strimmeltestene er veldig positive. EL forventet i morgen tenker jeg. Men det er første pp med monitor så det tar vel litt tid.
Jeg bruker å ha to dager med positiv strimmeltest, så regner med at positiv test er i dag også. Men selv om det er første pp med monitor, når det står at den ikke har oppdaget noe LH enda er jo rart. Testen blir tatt kl 9-10 hver morgen når jeg står opp. Får se hva monitoren sier i morgenJa, kan hen den ikke finner el første syklus. Men kan også hen du har positiv el strimler i flere dager, (slik som i mitt tilfelle).
Men jeg ville stoppet å teste med monitoren når el strimlene dine er negative, så slipper du å kaste bort tester
Ja, kan hen den ikke finner el første syklus. Men kan også hen du har positiv el strimler i flere dager, (slik som i mitt tilfelle).
Men jeg ville stoppet å teste med monitoren når el strimlene dine er negative, så slipper du å kaste bort tester
Du skal jo teste så lenge monitoren ber om det. Ellers blir den ikke kjent med din syklus, og du må starte på nytt hver mnd.
Tror det er den til høyre som måler LH, for den andre streken har vært lik hele veien for meg. Så den til venstre er kanskje kontrollstreken?? tror du er gravid jeg10/11 dager siden el!
Prøvde meg på el test bare på skøy
Husker jo ikke hvilken som måler LH da [emoji23][emoji23]
Også en g-test svak strek så orket ikke sette den i monitoren, men strek i alle fall
Fått svak strek på g-strimler også
Kanskje kanskje
Tror det er den til høyre som måler LH, for den andre streken har vært lik hele veien for meg. Så den til venstre er kanskje kontrollstreken?? tror du er gravid jeg