Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Eg kjøpte eit slikt termometer for nokre mnd sidan. No har det byrja å fuske. Den kan finne på å pipe før den er klar. Den pip og så fortsett den å måla. Og temperaturen steig jo med over 0,5 grader etter pipinga ein gong. Så eg har funne ut at eg må ta den under armen ei stund før eg slår den på.
Eg er ikkje heilt nøgd med det i alle fall.

Så temp under armen gir et pålitelig svar? Jeg alltid så usikker på om det blir korrekt kjenner jeg. Jar vel mest brukt ridian sitt infrarøde termometer, men går det å bruke dette tror dere?

Så temp under armen gir et pålitelig svar? Jeg alltid så usikker på om det blir korrekt kjenner jeg. Jar vel mest brukt ridian sitt infrarøde termometer, men går det å bruke dette tror dere?
Eg tenker at så lenge ein bruker samme termometer, og måler på samme stad/på same måte kvar dag til same tid, så er det godt nok. Er jo berre for å kunne samanlikne dag for dag.

Jeg varmer opp termometeret under armen, men måler oppi herligheten. ;)
Under armen er ikke nøyaktig måling, for det er ikke kjernetemperatur. Det er små marginer på el måling. Derfor det er viktig å ha 4t sammenhengende søvn bla. før måling.

Under armen er ikke nøyaktig måling, for det er ikke kjernetemperatur. Det er små marginer på el måling. Derfor det er viktig å ha 4t sammenhengende søvn bla. før måling.
:wideyed:Det var ein fin plass, då. :D Har ikkje tenkt på den. Hehe. Eg måler uansett under armen. Men det kan jo vere eg skifter plass seinare.:playful:. Er første pp eg prøver det. Berre for å sjekke om eg får ein topp og fall rundt eggløysingstida.

Føler det murrer veldig nedi magen. Minner om mensen eller eitt eller anna.. er på cd14, har målt sidan cd9, LAV på alle. :bored:
Har jo vanlegvis eggløysing seint, så max no ville vore rart. Men denne magen... Aaah. Er ikkje direkte smertefullt, men ei plage er det.

Så den gode gamle måten er fortsatt den beste tydeligvis. ;)
Må vel skaffe nytt termometer da, siden mitt bare viser en desimaler, noen forslag til hvilke som er bra?
Og kan man stå opp og gå ut på badet for å måle, eller må man bli værende i senga?

Så den gode gamle måten er fortsatt den beste tydeligvis. ;)
Må vel skaffe nytt termometer da, siden mitt bare viser en desimaler, noen forslag til hvilke som er bra?
Og kan man stå opp og gå ut på badet for å måle, eller må man bli værende i senga?
Jeg ble i sengen, men jeg ville bestilt et med lys. Slik at du kan se tallene i mørket ;)

Hva betyr den sirkelen med et 1 tall inni, oppe til høyre?

Vedlegg

• IMG_20190814_194816.jpg
    IMG_20190814_194816.jpg
    19,3 KB · Visninger: 105
Æsj. Ti dagar med lav på monitor :shifty:. Eller ni, for glømte første dagen. Så er det på med nye ti frå i morgon. Skikkeleg kjedeleg å vente på noko når du ikkje veit kor lenge du må vente..

Nå har jeg fått mensen igjen etter SA.
Stilte inn monitoren, men siden det er gått så lenge siden sist mens (mai), så fikk jeg et eller annet om at sist syklus var for lang.
Vil den ikke da be om tester?

Nå har jeg fått mensen igjen etter SA.
Stilte inn monitoren, men siden det er gått så lenge siden sist mens (mai), så fikk jeg et eller annet om at sist syklus var for lang.
Vil den ikke da be om tester?
Fikk også en sånn beskjed når jeg hoppet over et par sykluser med monitoren men den spurte etter test på cd6 når jeg startet ny syklus igjen.

CD4.
Skal ifølge CBFM starte EL-testing på tirsdag.
Er så spent på om også EL oppfører seg som før (etter SAen).

Hei! Eg er ny på forumet. Prøver å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Blir mykje tenking og googling. Om meg:

Slutta på P- ring oktober18 etter å ha stått på dette i 13 år. Starta med p-pillar først når eg var tenåring. Det dumme er at eg starta på dei ved uteblitt mens, (pga hard trening og lite mat). Eg har aldri latt kroppen få kome i gang naturlig før no. 13 år seinare.

Uregelmessig mens sidan p-ring slutt. Alt i frå 32-82 dagar. (Også oppdaga celleforandringar og vore igjennom konisering i mellomtida).

Undersøkingar: innvending UL jan-19 : alt ok (utenom celleforandring)
Blodprøver juni - 19, alt ok.
Starta med Femar i starten av august19. CD 4 - 8.
CD 10: lav
CD 11: lav
CD 12: høy
CD 13: høy
CD 14: høy
CD 15: høy ( i dag)

Spent på når eg kjem til å få max. Er første gang eg prøver letrozol og EL test. Har tatt enkel dose letrozol.. har ikkje påvist noko som helst anna en uregelmessig mens. Er her fleire i liknande situasjon?

Erfaringar?

Takknemlig for svar

Back
Topp