Her har det variert fra 1-3 dager etter max. Tempet i tillegg så derfor jeg vet når EL ble.
Ser ut til at bør begynne å bruke tp målet som ligger på nattbordet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det variert fra 1-3 dager etter max. Tempet i tillegg så derfor jeg vet når EL ble.
Hm Okei, da burde jeg vel vente og se litt med den.
Planen var å starte å prøve igjen på førstkommende el. Fikk også høre av gyn sykepleier i helga at det var da det var lettest å bli gravid igjen.
Dere som har hatt MA før, tok det lang tid før det ikke gnagde i tankene hele tiden? Jeg har mistet før og alltid blitt gravid med en eneste gang. Men etter den forbaskede P-sprøyta fikk jeg ikke eggløsning igjen på 5 år, og når den sjokkerende beskjed om at jeg gravid kom på en ul kontroll av vanncyster på eggstokkene kom det som et sjokk å få denne siste beskjeden.
Jeg hadde MA nå i juli, i uke 9. Jeg testet etter HCG med slike strimler, og når de var negative sjekket jeg monitoren også. Den viste negativt etter 11 dager.
Jeg har ikke startet å bruke CBen igjen enda, for jeg har ikke hatt mensen.
Men vi har begynt å prøve igjen.
Gynekologen sa til meg også at etter SA er man spesielt fruktbar.
Det gnager ikke i tankene hele tiden nå lenger, men jeg tror ikke jeg blir helt bra igjen før ny spire sitter...
HCG kan dessverre sitte lenge i...Uff, så trist å høre, jeg føler virkelig med deg!
Det var det samme for meg, mini var 8+5 og jeg skulle vært 12 uker lørdag for en uke siden..
Jeg trodde ikke at man kunne få positive g-tester så lenge etterpå?
Selve gynekologen ville jeg skulle vente en mnd, men gyn.sykepl. oppfordret til å prøve igjen med det samme.
Hm, okei.. kan vel være fordi jeg kanskje ikke har klart å akseptere det helt ennå. Kan fortsatt få sånne sammenbrudd hvor tårene bare triller. Men jeg tror nok du antageligvis har rett i det.
Det kan man så lenge det er innenfor testperioden som er satt opp. F.eks hvis testetiden din er kl 06-12 så kan man teste bare én gang med g-test innenfor den tiden.Kan man ta graviditetstest hele syklusen?
Første dag med max. Jeg bruker å legge inn begge dagene.Når det dukker opp maksimal første dag, er det den dagen jeg legger inn i appen som positiv EL test eller er det dag to med maksimal? Ikke at det er såå nøye, men liker å legge inn alt jeg får til så den treffer så godt den kan.
For når jeg legger inn i Flo appen så flytter EL seg en ekstra dag om jeg skriver positiv på begge dagene.Første dag med max. Jeg bruker å legge inn begge dagene.
Jeg bruker Fertility Friend og der kan man legge inn svar både på strimmeltest og monitor test. Når jeg testet med monitor så kunne jeg av og til få positiv EL strimmeltest dagen før monitoren.
Husker ikke helt men enten så var det 12 eller 14dpo.Når er det tidligeste noen har fått "gravid" på monitoren?
Ok. Ville bare ha lagt inn testsvarene som de er egentlig. EL er som regel dag to med max, men ingenting er hundre prosent. Jeg tempet i tillegg så jeg kunne ha EL når monitoren viste høy eller lav igjen etter to dager med max, eller en av max dagene.For når jeg legger inn i Flo appen så flytter EL seg en ekstra dag om jeg skriver positiv på begge dagene.
Okei, tusen takk! Hvis det ikke går denne pp vil jeg prøve temping i tilleggOk. Ville bare ha lagt inn testsvarene som de er egentlig. EL er som regel dag to med max, men ingenting er hundre prosent. Jeg tempet i tillegg så jeg kunne ha EL når monitoren viste høy eller lav igjen etter to dager med max, eller en av max dagene.
Håper spiren sitter denne gangen Lykke til!Okei, tusen takk! Hvis det ikke går denne pp vil jeg prøve temping i tillegg
Et termometer med to desimaler. Har bl.a Make Sure termometeret som kjøpes på komplettapotek.noHvordan temperatur dere etter el? Hvilken termometertype er best å bruke?
Eg kjøpte eit slikt termometer for nokre mnd sidan. No har det byrja å fuske. Den kan finne på å pipe før den er klar. Den pip og så fortsett den å måla. Og temperaturen steig jo med over 0,5 grader etter pipinga ein gong. Så eg har funne ut at eg må ta den under armen ei stund før eg slår den på.Et termometer med to desimaler. Har bl.a Make Sure termometeret som kjøpes på komplettapotek.no
Jeg har ikke rukket å begynt på den fra make sure enda siden jeg har et par andre også. Jeg bruker å varme tempmåleren litt opp før start jeg også, mest fordi det er kaldt på rommet og da er den så kald pg føler det ikke blir riktig måling.Eg kjøpte eit slikt termometer for nokre mnd sidan. No har det byrja å fuske. Den kan finne på å pipe før den er klar. Den pip og så fortsett den å måla. Og temperaturen steig jo med over 0,5 grader etter pipinga ein gong. Så eg har funne ut at eg må ta den under armen ei stund før eg slår den på.
Eg er ikkje heilt nøgd med det i alle fall.