Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Sikkert tryggast å fortsette testinga. Vi er jo alle forskjellig. Det som funker dårleg for meg kan funke bra for deg. :)
Har du tatt bidronninggele frå 1.dag mens?
Det gjorde eg og eg fekk då kraftig og vond mens på dag 5. Berre lurer på om fleire opplever det, eller om det var tilfeldig.
Oi, fikk du tanta igjen på dag 5 eller forverret den seg?
Starta på dag en ja, har ikke merket annet enn at humøret er lettere og at jeg har vondt i venstre side, men det kan være tarmen som gjør det. :)

Mamge spm her nå, men tar sååå lang tid å gå gjennom alle sidene her. Hadde ordentlig el slim i går, men monitoren viser kun høy. Er sjansen liten for at monitoren klarer å finne lh stigning den første syklusen?

Hei! Helt ny her, så vær snille:nailbiting::angelic: Har gådd til innkjøp av monitoren, venter den i posten om bare et par dager! Veldig spent, gleder meg til å prøve etter 1 år uten hell.. hadde SA i midten av juni, men enda ikke fått mensen. Håper den er rett rundt hjørnet så jeg får prøvd monitoren asap:angel8

Hei! Helt ny her, så vær snille:nailbiting::angelic: Har gådd til innkjøp av monitoren, venter den i posten om bare et par dager! Veldig spent, gleder meg til å prøve etter 1 år uten hell.. hadde SA i midten av juni, men enda ikke fått mensen. Håper den er rett rundt hjørnet så jeg får prøvd monitoren asap:angel8
Godt vi er flere nye med monitor :D
Jeg startet testinga for første gang på Mandag :D

Mamge spm her nå, men tar sååå lang tid å gå gjennom alle sidene her. Hadde ordentlig el slim i går, men monitoren viser kun høy. Er sjansen liten for at monitoren klarer å finne lh stigning den første syklusen?
Hos meg så fant den ikke LH økningen første pp, men for mange finner monitoren den.

Ååh, ikke sant.. :nailbiting:
Kjedelig å bare få høy helt til 19 dagen med testing for så å få lav. Testet da med strimler i tillegg fordi jeg stolte ikke helt på monitoren i begynnelsen.

Då var det ny pp med monitor. Cd1. Denne gongen spør den ikkje om test før cd9 :wideyed: Har den LÆRT at eg har lange syklusar/seine eggløysingar no. Wow. :woot:
Var no berre tre dagar forskyvning, men likevel.. :p

Då var det ny pp med monitor. Cd1. Denne gongen spør den ikkje om test før cd9 :wideyed: Har den LÆRT at eg har lange syklusar/seine eggløysingar no. Wow. :woot:
Var no berre tre dagar forskyvning, men likevel.. :p
Ja monitoren lærer. Hos meg var det ikke store forskjellen, bare en dag.

Kjedelig å bare få høy helt til 19 dagen med testing for så å få lav. Testet da med strimler i tillegg fordi jeg stolte ikke helt på monitoren i begynnelsen.
Super kjedelig! Jeg hadde blitt sur :rolleyes: men har en mistanke om at det blir å skje meg og!

Noen er som har prøvd "Eveline" sine eggløsningstester? :)

Jepp, helt ok. Slet med at testen ikke trakk til seg urinen korrekt, styrte fælt med det. Ellers enkle å bruke, fine grafiske symboler osv... Ikke superbillig i innkjøp av refill, var ikke imponert nok til å gidde mer enn en syklus :wtf:

Jepp, helt ok. Slet med at testen ikke trakk til seg urinen korrekt, styrte fælt med det. Ellers enkle å bruke, fine grafiske symboler osv... Ikke superbillig i innkjøp av refill, var ikke imponert nok til å gidde mer enn en syklus :wtf:
Ok. Synes vanlige EL tester er litt vanskelig å tyde. Så tenkte å gi disse en sjangs i vært fall :) Så refillen ikke var så veldig billig nei. Takk for svar :)

Ok. Synes vanlige EL tester er litt vanskelig å tyde. Så tenkte å gi disse en sjangs i vært fall :) Så refillen ikke var så veldig billig nei. Takk for svar :)

Enig i at noen EL-tester kan være vanskelige å tolke. Prøve A1 sine, de synes jeg var mye bedre :) Var ikke i tvil når den testen var positiv ;)

Back
Topp