Har hørt om det før. Spesielt viss du går på østrogenhemmande medisin. Kan også vera pga andre ting. Var dette monitoren eller vanlig stav?
På vanlig digital CB-eggløsningstest er det enten positiv eller negativ, så der går det rett til max.
På CB dobbel hormonindikator må du liksom ta ein "dummy-test" for at den skal ha ein referanse for å sjekka når østrogenet stig FOR DEG. Om du ikkje har gjort det, så vil jo den uansett vise MAX når den ser at du har LH-økning.
På monitoren må du jo ta tester når den ber deg om det. Der får du enten lav, høy eller maksimal. Men du får ikkje høy første dagen (trur eg?) for den må ha ein referanse, høy får du når østrogenet stig. Maksimalt får du når LH er detektert, så det kan skje når som helst.
Eg pleier ha så lange syklusar at å få eggløsning på dag 10 er ikkje heilt reelt for meg. For eg blør gjerne så lenge. mine naturlege syklusar ligg på nær 40 dagar. Og eg kjenner normalt igjen utfloden og eggløsningsslimet når det nærmar seg. Men av og til er den litt begrensa, så er greit med litt "second opinion".