Moms123
Andre møte med forumet
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok kroppen som prøver på noe og det kan være reelt. Var det ingen størrelse på eggposene når du var på UL for fire dager siden?Tatt letrozol fra cd3 til cd7, ultralyd cd 13 viste ingen effekt fra pillene. Har av den grunn ikke orket å teste eller EL, men fikk et innfall om å gjøre det idag og fikk maks.. er det bare kroppen som forsøker tror dere? Eller er det håp for at det er reelt?
Nei, fikk bare beskjed om at det ikke var noe fikk tilfeldigvis akupunktur behandling (mot bekkenlåsning) dagen etter, kanskje det fikk fart på sakene..neida, i wishEr nok kroppen som prøver på noe og det kan være reelt. Var det ingen størrelse på eggposene når du var på UL for fire dager siden?
Går an å håpe at det er et lite egg på veiNei, fikk bare beskjed om at det ikke var noe fikk tilfeldigvis akupunktur behandling (mot bekkenlåsning) dagen etter, kanskje det fikk fart på sakene..neida, i wish
GrattisVis vedlegget 298061
Håper så mye, dpo9.
Gratulerer så mye!! Så fortjentVis vedlegget 298061
Håper så mye, dpo9.
Så fantastisk!! Gratulerer så mykje! Endeleg satt den! Prøvde de fortsatt på eiga hand denne gongen, eller var det IVF? Kryssar fingrane for terminspire!Vis vedlegget 298061
Håper så mye, dpo9.
Hei Spøkelse! Monitoren blinkar dei dagane den etterspør testar. Eg har relativt kort syklus og dermed tidleg EL, så eg begynner testinga allerede på CD6 og testar kvar dag til og med eit par dagar etter EL. Denne syklusen testa eg for eksempel kvar dag frå CD6 til og med CD15. Kun éin gong per dag, så om du har kort LH-topp er det ikkje alltid at den fangar det opp. Og den treng eit par syklusar for å tilpassa seg til din syklus, så ikkje alltid at ein får Max dei første syklusane, då får ein gjerne berre høg. Det betyr ikkje nødvendig vis at ein ikkje har hatt EL, men enten at monitoren ikkje er ferdig tilpassa, eller at LH-toppen var for kort til å bli fanga opp. Det som er positivt med monitor er at den identifiserer fleire dagar med «høg fertilitet» i tillegg til to dagar med «Maksimal fertilitet».Hei Har et par spm til dere som bruker CB fertilitetsmonitor, vurderer å kjøpe en selv
Tar man tester gjennom hele syklusen eller kun rundt forventet el?
Tester man 1 gang daglig eller kan man teste flere?
Hva er forskjellen på monitoren og det å ta vanlige el-tester?
Okei takk for svar! Plotter man liksom inn sykluslengde og sånn når man får monitoren? Og hvordan fungerer det hvis de er uregelmessige? Jeg bruker letrozol nå, regelmessig på det, men vet ikke hvor lenge jeg skal stå på det.. Mine LH-topper er veldig korte, så da er det kanskje ikke så gunstig med monitor heller daHei Spøkelse! Monitoren blinkar dei dagane den etterspør testar. Eg har relativt kort syklus og dermed tidleg EL, så eg begynner testinga allerede på CD6 og testar kvar dag til og med eit par dagar etter EL. Denne syklusen testa eg for eksempel kvar dag frå CD6 til og med CD15. Kun éin gong per dag, så om du har kort LH-topp er det ikkje alltid at den fangar det opp. Og den treng eit par syklusar for å tilpassa seg til din syklus, så ikkje alltid at ein får Max dei første syklusane, då får ein gjerne berre høg. Det betyr ikkje nødvendig vis at ein ikkje har hatt EL, men enten at monitoren ikkje er ferdig tilpassa, eller at LH-toppen var for kort til å bli fanga opp. Det som er positivt med monitor er at den identifiserer fleire dagar med «høg fertilitet» i tillegg til to dagar med «Maksimal fertilitet».
Nei. Den er ikkje så glup. (Den byrja å spørre etter test på dag 5 eller 6)Okei takk for svar! Plotter man liksom inn sykluslengde og sånn når man får monitoren? Og hvordan fungerer det hvis de er uregelmessige? Jeg bruker letrozol nå, regelmessig på det, men vet ikke hvor lenge jeg skal stå på det.. Mine LH-topper er veldig korte, så da er det kanskje ikke så gunstig med monitor heller da
Åja såpass.. Kanskje like greit å bare bruke vanlige el-tester daNei. Den er ikkje så glup. (Den byrja å spørre etter test på dag 5 eller 6)
Eg er på andre syklus med monitor no. Den gjekk rett vest. Førre syklus var jo den kortaste syklusen nokon gong for meg (26dagar), så då fant den jo eggløsning. Denne syklusen har den ikkje funne eggløsning (i dag cd31). Har hatt 14 dagar med høg. Til sist ein lav, så den gav meg opp. Spurte ikkje etter fleire. Då hadde eg brent opp 20 pinnar på den. Blææh.
Det koster jo mere enn strimmeltestene, men jeg likte min godt. Er tilbud på testene nå på komplettapotek.noEr det høye kostnader med monitor? Tenker på testene man må kjøpe Har brukt cb digital med dobbel hormonindikator denne måneden, denne fungere vel likt som monitor?