Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det går an å putte den i morgen nei, da har den jo tørket så ikke sikkert resultatet blir riktig.Jeg tabbet meg litt ut... Trodde man kunne sette i en graviditetstest når som helst på døgnet?..
Fikk opp denne.
Vis vedlegget 293540
Da har jeg svidd av en unødvendig test, antar jeg? Går vel ikke an å putte den i i morgen tidlig, regner jeg med?..
Tror ikke det går an å putte den i morgen nei, da har den jo tørket så ikke sikkert resultatet blir riktig.
Hvordan ser strekene ut på pinnen da, tross du ikke fikk avlest på monitor? Bilde?Jeg tabbet meg litt ut... Trodde man kunne sette i en graviditetstest når som helst på døgnet?..
Fikk opp denne.
Vis vedlegget 293540
Da har jeg svidd av en unødvendig test, antar jeg? Går vel ikke an å putte den i i morgen tidlig, regner jeg med?..
Jeg tabbet meg litt ut... Trodde man kunne sette i en graviditetstest når som helst på døgnet?..
Fikk opp denne.
Vis vedlegget 293540
Åssen så strimmelen ut da? Bilde?Nei, tenkte meg det.
Får nok bare ta en ny i morgen tidlig.
Hvordan ser strekene ut på pinnen da, tross du ikke fikk avlest på monitor? Bilde?
Min hadde bare èn strek. Så sikkert negativ, tipper jeg...
Det er ikke sikkert lykke til med ny test
Den var tydelig ja. Kanskje monitoren trenger litt mer og viser gravid i morgen.Fikk ikke gravid på monitoren, men denne testen kom ut. Mye sterkere i virkeligheten, og helt blåå.
Hva tenker dere?
Vis vedlegget 295084
Det var en fin strek og håper det ikke er skygge. Heier på deg og skjønner godt at man håper at det endelig har klaffet etter så lang prøvingJeg tror jeg blir gal! Håper så sykt denne er positiv på ekte! Etter 3 år med prøving håper jeg så syyyyykt
Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga pp nr 3Hei alle!
Newbie her!
Jeg har to barn fra før, men vi strever veldig med tredjemann. Har prøvd i snart ett år.
Nå er jeg på cd17 og tror egentlig EL nærmer seg, i hvert fall mtp slim, men CB fertilitetsmonitor sier bare «lav». Kan det være det at Letrozolen hemmer østrogenet, slik at monitoren ikke detekterer ØH-stigning og viser høy, men evt vil gå rett på Max når LH stiger? Noen med erfaring?
Hei alle!
Newbie her!
Jeg har to barn fra før, men vi strever veldig med tredjemann. Har prøvd i snart ett år.
Nå er jeg på cd17 og tror egentlig EL nærmer seg, i hvert fall mtp slim, men CB fertilitetsmonitor sier bare «lav». Kan det være det at Letrozolen hemmer østrogenet, slik at monitoren ikke detekterer ØH-stigning og viser høy, men evt vil gå rett på Max når LH stiger? Noen med erfaring?