Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg tabbet meg litt ut... Trodde man kunne sette i en graviditetstest når som helst på døgnet?..
Fikk opp denne.
20190330_145140.jpg

Da har jeg svidd av en unødvendig test, antar jeg? Går vel ikke an å putte den i i morgen tidlig, regner jeg med?.. :wacky:

Jeg tabbet meg litt ut... Trodde man kunne sette i en graviditetstest når som helst på døgnet?..
Fikk opp denne.
Vis vedlegget 293540

Da har jeg svidd av en unødvendig test, antar jeg? Går vel ikke an å putte den i i morgen tidlig, regner jeg med?.. :wacky:
Tror ikke det går an å putte den i morgen nei, da har den jo tørket så ikke sikkert resultatet blir riktig.

Tror ikke det går an å putte den i morgen nei, da har den jo tørket så ikke sikkert resultatet blir riktig.

Nei, tenkte meg det.
Får nok bare ta en ny i morgen tidlig.

Den feilen har eg også gjort. :banghead: Las over instruksjonsboka igjen. Er nokre fraser som er lett å misforstå. Dårleg oversatt eller forklart.

Fikk opp denne.
Vis vedlegget 293540

Åh så kjedelig.. tror ikke det går. Men som noen sier her kan du jo se på testen;) min hadde en veldig veldig svak strek nr to og jeg var ikke gravid.

Fikk ikke gravid på monitoren, men denne testen kom ut. Mye sterkere i virkeligheten, og helt blåå.

Hva tenker dere?

7CD500B8-4CD7-4A87-B391-E164325ECFE0.jpeg

Jeg tror jeg blir gal! Håper så sykt denne er positiv på ekte! Etter 3 år med prøving håper jeg så syyyyykt:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• F09645EE-F196-4DEB-80FC-2AE8609DF138.jpeg
    F09645EE-F196-4DEB-80FC-2AE8609DF138.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 153
Jeg tror jeg blir gal! Håper så sykt denne er positiv på ekte! Etter 3 år med prøving håper jeg så syyyyykt:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Det var en fin strek og håper det ikke er skygge. Heier på deg og skjønner godt at man håper at det endelig har klaffet etter så lang prøving ❤️

Hei alle!
Newbie her! :greet025
Jeg har to barn fra før, men vi strever veldig med tredjemann. Har prøvd i snart ett år.
Nå er jeg på cd17 og tror egentlig EL nærmer seg, i hvert fall mtp slim, men CB fertilitetsmonitor sier bare «lav». Kan det være det at Letrozolen hemmer østrogenet, slik at monitoren ikke detekterer ØH-stigning og viser høy, men evt vil gå rett på Max når LH stiger? Noen med erfaring?

:anyone

Hei alle!
Jeg har to barn fra før, men vi strever veldig med tredjemann. Har prøvd i snart ett år.
Nå er jeg på cd17 og tror egentlig EL nærmer seg, i hvert fall mtp slim, men CB fertilitetsmonitor sier bare «lav». Kan det være det at Letrozolen hemmer østrogenet, slik at monitoren ikke detekterer ØH-stigning og viser høy, men evt vil gå rett på Max når LH stiger? Noen med erfaring?

Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga pp nr 3 :)
Har ikke brukt monitoren når jeg har brukt Femar (Letrozol) så ingen erfaring med det, men utenom så har det skjedd et par ganger at monitoren gikk rett fra lav til max.

Hei alle!

Som oppdatering kan jeg informere om at det stemte. Monitoren gikk rett fra lav til Max i dag. Ønsk oss lykke til, vi er på påskeferie med hele storfamilien... :cool14

Så er det på an igjen med testing for meg. Førre pp var veldig rar. Eg fekk max på eggløsningstest på clearblue dobbel ca 2,5 veke etter max på clearblue advanced. Altså to eggløsninger på éin måned/pp. Ingen klaff på nokon av dei. :-(

Jeg gir bort min clearblue advance fertilitetsmonitor! Bare gi en lyd om du ønsker den :-) den er kun brukt et par prøveperioder :-)

Første dag med "Høy" på monitoren denne pp. Tok ein strimmel for å sjekke, berre på gøy. Strimmelen gjekk ut på dato i 2015, så er spent på om den funker enno. Syns ikkje det virker som om tappen er enig med monitoren. Den var lav, lukka og ganske hard. Ikkje spesielt mykje utflod heller - enno. Humøret er rævva.

Back
Topp