Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei damer:) Jeg har pleid å ha EL ganske sent i syklus. Forrige måned prøvde jeg bidronninggele og Fikk da EL to dager tidligere. Denne måneden også med bidronninggele film jeg plutselig Max på monitoren i dag CD 12 uten å ha fått høy først. Noen som har opplevd det?

Noen som vet, jeg skal teste etter el.. men får ikke kjøpt pinner før i morgen.. går det å ikke teste første dagen man skal?? Og bare teste dagen etter?

Noen som vet, jeg skal teste etter el.. men får ikke kjøpt pinner før i morgen.. går det å ikke teste første dagen man skal?? Og bare teste dagen etter?
Jeg har glemt av og til første dag med testing og det har gått bra :)

10 dpo;). Legger ved bilde av selve testen også, for de som skulle lure hvordan de ser ut som positiv.

Vedlegg

• IMG_20190319_062643.jpg
    IMG_20190319_062643.jpg
    22,1 KB · Visninger: 165
  • IMG_20190319_071309.jpg
    IMG_20190319_071309.jpg
    14,3 KB · Visninger: 159
Last edited:
Hei damer:) Jeg har pleid å ha EL ganske sent i syklus. Forrige måned prøvde jeg bidronninggele og Fikk da EL to dager tidligere. Denne måneden også med bidronninggele film jeg plutselig Max på monitoren i dag CD 12 uten å ha fått høy først. Noen som har opplevd det?

Kor kjøpte du bidronninggele og kor mykje tok du? Kortid i syklus begynte du med det?

Kor kjøpte du bidronninggele og kor mykje tok du? Kortid i syklus begynte du med det?

Jeg bestilte på sunnkost.no tror jeg. Fikk den litt sent i syklus forrige måned så begynte noen dager etter mensen kom og brukte den frem til EL. Glemte den et par dager denne måneden også og begynte kanskje på CD3. Tok den frem til i går da jeg fikk maksimal. Tar en pille om dagen

Det er alltid to dager med Max. Jeg bruker å få eggløsningsmerter så for min den holder jeg meg til det i tillegg til monitor. Denne gang kom smertene på dag 2,men sist kom de på dag 1 med maks.
Jeg fikk EL-smerter dagen før maks. Derfor jeg blir litt usikker.
Men vet at sist jeg ble gravid, da va EL-smerter 2 dager før maks. Da ble EL regna fra første dag på maks.

Ikke kjøpt pinner denne mnd, noen som vet om jeg kan teste med g test likevel? Sånn uten at jeg har brukt el testene? Jeg har lagt inn syklus osv

Ikke kjøpt pinner denne mnd, noen som vet om jeg kan teste med g test likevel? Sånn uten at jeg har brukt el testene? Jeg har lagt inn syklus osv
Det mener jeg at skal gå, så lenge det er innenfor testetiden som er satt.

Back
Topp