hvordan monitor har du?CD9 og dag 3 med høy på monitoren. Håper på max om 2-3 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan monitor har du?CD9 og dag 3 med høy på monitoren. Håper på max om 2-3 dager
hvordan merke/type er det? og til hvilken pris?Jeg selger en CBFM til en grei pris om noen skulle være interessert!
Ble prøverør på oss, så den ligger der nesten ubrukt Vil ikke legge den ut på Finn, blir liksom ikke som å selge et par sko
Forventer EL på dag 19-21. Er da jeg pleier å ha det.Min første pp med monitor fikk jeg maks først dag 15 og 16
Clearblue sin nyeste, er veldig fornøyd.hvordan monitor har du?
hvordan merke/type er det? og til hvilken pris?
Clearblue advanced fertilitetsmonitorhva er det slags monitor du har?
Noen sier at de alltid viser to streker.Tissa på en sånn i dag fordi jeg ikke hadde noe annet, og så lurte jeg på om to streker på en sånn graviditetstest betyr noe som helst
En sterk kontrollstrek og en tydelig strek ved siden av.
Altså, jeg bruker ikke monitoren
Noen sier at de alltid viser to streker.
Jeg er ikke gravid, og jeg venter EL om få dager. Dette er en g-test til monitor, tatt i dag.
Det er kun en strek på den.
Så spent på å høre hvordan det har gått med deg
GratulererJeg har også hørt det, så tenkte ikke mer over testen egentlig.
Men, fikk positiv CB+ etterpå og er gravid
Lykke tilDå var monitoren endelig komt. Kom faktisk samme dag som pakken med testpinnar til monitoren frå billigtester. Dog seinare på dag og på postkontoret. Har lest igjennom instruksjonsboka og stilt inn mensen. Klar for testing på onsdag. Blir spennande.
Gratulerer så myeJeg har også hørt det, så tenkte ikke mer over testen egentlig.
Men, fikk positiv CB+ etterpå og er gravid
Hvor lange sykluser har du? Jeg har et par pp gått fra lav til max. Kanskje høy pg max er like rundt hjørnet. Ser du noe økning på streken på testen? Kanskje du har en kortere lutealfase enn hva appen sier.Jeg er på CD 13 i dag, og FLO mener jeg skal ha eggløsning i morgen. Testene viser bare lav
Har mye utflod/slim, men testene slår ikke ut. Blir helt nervøs for at jeg ikke har EL i det hele tatt med testene. Første pp med EL- tester
Ca 28.Hvor lange sykluser har du? Jeg har et par pp gått fra lav til max. Kanskje høy pg max er like rundt hjørnet. Ser du noe økning på streken på testen? Kanskje du har en kortere lutealfase enn hva appen sier.
Lutealfasen er tiden mellom EL og TR/IKM.Ca 28.
Nei, jeg syns streken er like svak..
lutealfase aner jeg ikke hva er
Takk for svarLutealfasen er tiden mellom EL og TR/IKM.
Jeg har brukt å ha 28 dagers sykluser og da hadde jeg ikke EL før på CD15/16. Nå varierer det litt, alt mellom 26-30 dager med EL på CD14-16(17/18)
Håper på endring snart Lykke til med videre testing.Takk for svar
Tok ny test i dag, fortsatt lav. Jeg har 4 tester igjen, til og med CD18, da må det vel ha blitt noe endring..
Dårlig bilde, men her er testene fra igår og idag. Ser god endring på streken som blir tydeligereHåper på endring snart Lykke til med videre testing.
Ser en økning. Noen får en brå økning fra nesten ingenting til positiv også.Dårlig bilde, men her er testene fra igår og idag. Ser god endring på streken som blir tydeligere
Merker testetøsa i meg ikke har godt av disse EL-testene