Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Dårlig bilde, men her er testene fra igår og idag. Ser god endring på streken som blir tydeligere :)
Merker testetøsa i meg ikke har godt av disse EL-testene :shifty::D
Ser stigning :-) men som MiniMe sier her så kan noen gå fra helt blank til positiv på en dag. Så det varierer nok :)

Max på dag 18 og 19, men tydelig svakere i dag.

Vedlegg

• ACDD0D1F-EE05-48A4-AA1D-999CC18A5919.jpeg
    ACDD0D1F-EE05-48A4-AA1D-999CC18A5919.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 101
Eg fekk ein uventa "Høy" på målaren min i dag. Så blir spennande dei neste dagane. Byrja testinga på onsdag, så dette var den tredje testen denne syklusen. Var ikkje det tidleg? Innbilte meg at utfloden var litt annleis i går kveld, men hadde ikkje rekna med å få "Høy" på testen i dag.

Eg fekk ein uventa "Høy" på målaren min i dag. Så blir spennande dei neste dagane. Byrja testinga på onsdag, så dette var den tredje testen denne syklusen. Var ikkje det tidleg? Innbilte meg at utfloden var litt annleis i går kveld, men hadde ikkje rekna med å få "Høy" på testen i dag.
Ikke uvanlig å få høy så tidlig, og det varierer fra syklus til syklus hos meg hvertfall.

I dag viste fertilitetsmålaren MAKSIMAL! Kva i alle... ! Mine syklusar har alltid vore over 28 dagar, unntatt forrige som var 26. Og no kan den vere 26-28 igjen! Blødningen var heller ikkje slik eg er van med. Den varte liksom ikkje like lenge og var ikkje så samanhengande som den pleier. Eg hadde litt murringar i magen eit par dagar før forrige mens, men trudde/håpte det var eggløsning sidan Clearblue dobbel viste blinkesmil. Dei billige Lh-testene er aldri tydelige nok for meg, så er glad eg har ein digital å forholde meg til. Livmortappen er langt bak, men virkar heller ikkje så mjuk eller open som eg ser for meg at den burde vera.
Kroppen min er rar for tida...

Jeg har bare fått lav på min app.
Er CD 17 i dag.
Igår CD16 hadde jeg ganske tydelig to strek, men det sto likevel lav. Testet igjen i dag tidlig (er på hytta så fikk ikke teste i går kveld), og nå var streken mye svakere og det stod enda lav.
Går utifra at EL har vært, hva tror dere? :-)

Jeg har bare fått lav på min app.
Er CD 17 i dag.
Igår CD16 hadde jeg ganske tydelig to strek, men det sto likevel lav. Testet igjen i dag tidlig (er på hytta så fikk ikke teste i går kveld), og nå var streken mye svakere og det stod enda lav.
Går utifra at EL har vært, hva tror dere? :)
Tenker nok at den kanskje har vært eller er i dag.

Tok ein clear blue dobbel no i stad, riktignok ikkje på morgonurinen, men den var reint negativ. Eg er forvirra! Tok også ein strimmel graviditetstest i dag tidleg då eg tok den første testen som viste maksimal. Har hørt at Lh-testar kan vere positive ved graviditet. Sto på farta då, så tenkte ikkje på clear blue dobbel.

Også i dag viser fertilitetsmonitoren maksimalt, medan to stykk clearblue dobbel hormonindikator viser blank negativ - på samme urinprøva. Skikkeleg forvirrande. Er vel muligens fordi dag 1 på fertilitetsmonitoren i realiteten er dag 4? Eller var ikkje mensen eg hadde ein mens, men ein lang eggløsningsblødning (5 dagar)?

Også i dag viser fertilitetsmonitoren maksimalt, medan to stykk clearblue dobbel hormonindikator viser blank negativ - på samme urinprøva. Skikkeleg forvirrande. Er vel muligens fordi dag 1 på fertilitetsmonitoren i realiteten er dag 4? Eller var ikkje mensen eg hadde ein mens, men ein lang eggløsningsblødning (5 dagar)?

Er det andre dag med maks? Isåfall er ikke det unormalt:)

Min viste Max på torsdag og fredag, høy i går, lav i dag.
Så to dager med Max er normalt.

Min viste Max på torsdag og fredag, høy i går, lav i dag.
Så to dager med Max er normalt.

Er ikkje det at det er to dagar med maksimalt som forundrar meg. Det står jo i bruksanvisninga at det alltid vil vere to dagar med maksimalt. Når den viser maksimalt, så har den jo detektert LH-hormonet, men eg får likevel negativ på alle andre eggløsningstestar eg tar på samme urinprøve. Det forvirrar meg. Pluss at eg vanlegvis har syklus på 35+ dagar, (førre var på 26, den før på 40), og no har eg altså fått maks på dag 12. Vanlegvis har lutealfasen min vore på 12 dagar frå eg har merka det eg trur er eggløsningsslim til mensen har komt. No trur eg at eg hadde litt sånn eggløsningsslim på dag 10, så det tyder vel på ein veldig kort syklus. Om ikkje lutealfasen min plutselig blir kjempelang.

Tok test i dag, 9 dpo og fikk strek på babyplan sin og to sterke streker på monitoren sin. Jeg testet med gravidetettester midt i syklusen for moro skyld og da var det tydelig kun en strek. Men med kjemisk for 2 sykluser siden slipper jeg ikke jubelen løs!! Men tiden fremover er spennende. Monitoren sa så klart ikke gravid, men den krever visst 50 i HCG for å slå ut.

Vedlegg

• IMG_20190318_082250.jpg
    IMG_20190318_082250.jpg
    11,2 KB · Visninger: 122
  • IMG_20190318_080850.jpg
    IMG_20190318_080850.jpg
    11,3 KB · Visninger: 123
Back
Topp