Kanksje gi de en sjangse om det blir flere PP'er daEnig i at noen EL-tester kan være vanskelige å tolke. Prøve A1 sine, de synes jeg var mye bedre Var ikke i tvil når den testen var positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanksje gi de en sjangse om det blir flere PP'er daEnig i at noen EL-tester kan være vanskelige å tolke. Prøve A1 sine, de synes jeg var mye bedre Var ikke i tvil når den testen var positiv
Hurra, så bra! Måtte mensen min også komme, så jeg får testet ut monitoren snart!Hurraaaa var bombesikker på at den ikke ble å plukke opp el første gang jeg brukte den, så sååå fornøyd med at den gjorde det
Har du fått monitoren?Hurra, så bra! Måtte mensen min også komme, så jeg får testet ut monitoren snart!
Jepp, den ligger klar til bruk føler niplene er mer sensitive/ømme, å føler antydninger til murringer. Så mulig mensen er på vei, eventuelt en skikkelig sen eggløsning. Etter SA i juni har jeg null kontroll på syklusen, så venter bare på mensen så jeg kan prøve på ny PPHar du fått monitoren?
Selv om den ikke kommer før onsdag, så kan du fram til dag 4 i syklusen registrere syklusen på den
Viktig å teste hver dag, så man ikke mister LH-toppen
Og står i bruksanvisningen hvordan du resetter den, om du ikke får den med så gi beskjed så kan jeg forklare det.
Jeg hadde den gamle monitoren før, spira satt på første syklus med den ;p
Har du manualen?Jeg fikk ikke til å resette monitoren som j har overtatt.. ?
Har du manualen?
Så bra du kan begynne testinga daJa, men fikk ikke til selv om jeg fulgte bruksanvisning punkt til punkt. Fikk bare endra syklusdag.
Men i dag på CD kom heldigvis EL test forespørsel opp. Så mulig det går og bruke forrige brukers innstillinger ift syklus.
Så bra du kan begynne testinga da
Prøvde du omprogramering også? Da slettes all data som er på monitoren fra før.
hei, jeg er helt ny på dette med testing, og får cb monitor imorgen.
Det vil da være dag 4 med blødning etter med. abort pga MA. Kan jeg begynne å teste alt nå? Eller må jeg vente til jeg får tr på besøk først?
Og som sagt er jeg helt grønn, men hva er ikm og cd som dere snakker om?
Man skal helst minst hatt 2 naturlige sykluser på rad etter en SA/MA før man bruker monitoren siden den kan slå ut på positiv el test hvis ikke all hcg er ute. Hadde hvertfall ventet en syklus. Test med G-test til HCG er ute av kroppen.hei, jeg er helt ny på dette med testing, og får cb monitor imorgen.
Det vil da være dag 4 med blødning etter med. abort pga MA. Kan jeg begynne å teste alt nå? Eller må jeg vente til jeg får tr på besøk først?
Og som sagt er jeg helt grønn, men hva er ikm og cd som dere snakker om?
Ville nok ha startet prøvinga igjen men EL-testing hjelper ikke så mye hvis man har hcg i kroppen.Hm Okei, da burde jeg vel vente og se litt med den.
Planen var å starte å prøve igjen på førstkommende el. Fikk også høre av gyn sykepleier i helga at det var da det var lettest å bli gravid igjen.
Dere som har hatt MA før, tok det lang tid før det ikke gnagde i tankene hele tiden? Jeg har mistet før og alltid blitt gravid med en eneste gang. Men etter den forbaskede P-sprøyta fikk jeg ikke eggløsning igjen på 5 år, og når den sjokkerende beskjed om at jeg gravid kom på en ul kontroll av vanncyster på eggstokkene kom det som et sjokk å få denne siste beskjeden.
Ville nok ha startet prøvinga igjen men EL-testing hjelper ikke så mye hvis man har hcg i kroppen.
Trist å høre at du har mistet og håper du snart er gravid igjen med en spire som sitter hele veien
Bare hyggeligOkei, mye nytt å lære skjønner jeg. Tidligere graviditeter har jo vært tilfeldig, så har ikke vært borti dette før. Men tusen takk for at du deler det du vet.
Takk skal du ha, det håper jeg også, og samme for deg.
Her har det variert fra 1-3 dager etter max. Tempet i tillegg så derfor jeg vet når EL ble.Hurra for Max, som forventet, bare spent på om EL finner sted i dag eller i morgen. har dere noe erfaring ift ca tidspunkt for EL ift Max på monitor?