Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Min første pp også med monitor, så på cd 6i dag fikk jeg dette.
El er vanligvis på cd 11 til 13 i følge ff og eltester. Er det vanlig å få høy så tidlig?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181203-215847_Snapchat.jpg
    Screenshot_20181203-215847_Snapchat.jpg
    868,8 KB · Visninger: 72
Min første pp også med monitor, så på cd 6i dag fikk jeg dette.
El er vanligvis på cd 11 til 13 i følge ff og eltester. Er det vanlig å få høy så tidlig?
Ikke så vanlig men tror noen har fått det så tidlig (skal ikke si for sikkert). Er det første dag med test eller begynte du på CD5?
 
Ikke så vanlig men tror noen har fått det så tidlig (skal ikke si for sikkert). Er det første dag med test eller begynte du på CD5?
Begynte i dag, det er vel fordi el kan komme tidlig også. Har hatt el på cd 9-10 en gang.
 
Begynte i dag, det er vel fordi el kan komme tidlig også. Har hatt el på cd 9-10 en gang.
Kan jo hende EL kommer tidligere denne pp når den viser høy på første dag :) Lykke til med videre testing! Spennende :)
 
Kan jo hende EL kommer tidligere denne pp når den viser høy på første dag :) Lykke til med videre testing! Spennende :)
Ja det er veldig spennende, håper dette gjør susen :biggrin
 
CD12 og max på monitoren :)

CAE01114-06BC-4B9E-84E6-BD80B822ECC2.jpeg
C519A52B-E104-4557-BC6E-3A68557B3B95.jpeg
 
Takk, når er el da? Dagen etter første max?
Muligens. Det er vel det samme som med strimler at den når max så er det 12-36 timer til EL hvis jeg kke husker helt feil. Jeg temper i tillegg så EL variere fra andre dag med max til den er lav igjen.
 
Muligens. Det er vel det samme som med strimler at den når max så er det 12-36 timer til EL hvis jeg kke husker helt feil. Jeg temper i tillegg så EL variere fra andre dag med max til den er lav igjen.
Fikk høy i dag, så da var nok el i går eller i dag tidlig ca. :)
Vi får håpe vi 38åringene får en fin julegave :Heartbigred
 
Fikk høy i dag, så da var nok el i går eller i dag tidlig ca. :)
Vi får håpe vi 38åringene får en fin julegave :Heartbigred
Lykke til i dpo land! Kommer straks etter ;)
Håper det er vår tur nå og få en flott overraskelse om et par uker ❤️❤️
 
Endelig høy! Så deilig å se! CD 23.
Første syklusen min med fertilitetsmonitor :D

Oppdaget bittelitt brunt utflod i trusa idag, det kom også litt slim på papiret (som var litt lysebrunt, men mest blankt). Kan dette være eggløsningsslim? Har egentlig aldri lagt merke til det.

IMG_20181210_173208.jpg
 
Noen som vet når eggløsningen er ved maks?
Første eller andre dag?
Dag 23 på fredag og maks i går etter 4 dager høy. Vi hadde sameie på natten inn mot dag 21 og 22,det er vel håp da? Mannen min ble dessverre syk, så da var det ikke flere muligheter.
 
Back
Topp