Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så vanlig men tror noen har fått det så tidlig (skal ikke si for sikkert). Er det første dag med test eller begynte du på CD5?Min første pp også med monitor, så på cd 6i dag fikk jeg dette.
El er vanligvis på cd 11 til 13 i følge ff og eltester. Er det vanlig å få høy så tidlig?
Begynte i dag, det er vel fordi el kan komme tidlig også. Har hatt el på cd 9-10 en gang.Ikke så vanlig men tror noen har fått det så tidlig (skal ikke si for sikkert). Er det første dag med test eller begynte du på CD5?
Kan jo hende EL kommer tidligere denne pp når den viser høy på første dag Lykke til med videre testing! SpennendeBegynte i dag, det er vel fordi el kan komme tidlig også. Har hatt el på cd 9-10 en gang.
Ja det er veldig spennende, håper dette gjør susenKan jo hende EL kommer tidligere denne pp når den viser høy på første dag Lykke til med videre testing! Spennende
Håper detJa det er veldig spennende, håper dette gjør susen
Happy hump day
ThanksHappy hump day
Man får alltid to dager med max, så en dag med høy før den går til lav.Men jeg har hatt to dager med maksimal, hva betyr det? Håper på lav i dag
Takk, når er el da? Dagen etter første max?Thanks
Man får alltid to dager med max, så en dag med høy før den går til lav.
Muligens. Det er vel det samme som med strimler at den når max så er det 12-36 timer til EL hvis jeg kke husker helt feil. Jeg temper i tillegg så EL variere fra andre dag med max til den er lav igjen.Takk, når er el da? Dagen etter første max?
Fikk høy i dag, så da var nok el i går eller i dag tidlig ca.Muligens. Det er vel det samme som med strimler at den når max så er det 12-36 timer til EL hvis jeg kke husker helt feil. Jeg temper i tillegg så EL variere fra andre dag med max til den er lav igjen.
Lykke til i dpo land! Kommer straks etterFikk høy i dag, så da var nok el i går eller i dag tidlig ca.
Vi får håpe vi 38åringene får en fin julegave
Den syns jeg skulle ha vært max med den styrken. Håper max er i morgen daCD 31, fortsatt høy
Vis vedlegget 283559
Endelig!! Lykke til!