Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Pleier dere å dyppe testen i tisset, eller tisser dere rett på den? Reagerer testen mer rett på en av de?
 
Pleier dere å dyppe testen i tisset, eller tisser dere rett på den? Reagerer testen mer rett på en av de?
Jeg dypper, har mer kontroll da føler jeg.
 
Har ikke brukt den før idag på CD 17, da jeg har lange og uregelmessige syklus, og lite med tester igjen. Sist fikk jeg høy på dag 23, på dag 33 og 34 kom max. Men da testet jeg hver dag. Kan det være feil at den er høy idag? Vet jo at den kan være høy lenge da :p Har syklus på alt fra 37 til 50.
Snapchat-205594065.jpg
 
Last edited:
Har ikke brukt den før idag på CD 16, da jeg har lange og uregelmessige syklus, og lite med tester igjen. Sist fikk jeg høy på dag 23, på dag 33 og 34 kom max. Men da testet jeg hver dag. Kan det være feil at den er høy idag? Vet jo at den kan være høy lenge da :p Har syklus på alt fra 37 til 50.
Vis vedlegget 286032

Det blir ikke feil tenker jeg. Kom sent igang med monitor denne pp. Har gammel versjon. Startet å teste på CD11 selv, monitoren spurte etter test på min CD16, hadde høy hele denne pp. Lot være å teste mer på CD25 da jeg leste et sted at monitoren spør etter test til man oppnår max. Kunne se på pinnene at strek nr2 gikk fra svak til sterk uten at det ble max på monitor så svak/ blenda igjen. Så enten har jeg hatt EL el ikke. Gidder ikke bruke opp testene tilfelle ikke blir klaff denne pp. Har syklus på ca 33dager
 
Første runde med monitor -
CD 12 - første dagen jeg har fått høy, har testet siden CD6.
Så da er det vel bare å begynne å legge inn aksjer fra i kveld, tenker jeg..!
 
Kanskje tidligere EL denne pp? :smiley-bounce012
Sist fikk jeg høy på dag 23, dag 32 og 34 fikk jeg max. Denne gangen fikk jeg høy på dag 17. Idag er jeg på dag 19, den viste høy, men nå i kveld synes jeg plutselig tappen virker veldig åpen, så tok en test bare for å se..
Hadde ikke gjort noe med tidligere EL! :D

IMG_20190121_215004.jpg
 
Jeg lurer på en ting. Når de gule dagene er over, skal jeg ikke teste mer da?
Jeg er på CD14, er fortsatt på høy og har ikke fått max. Jeg har ganske kort syklus (som regel 25).
Hva skjer da, liksom?... Eller kan jeg teste mer selv om monitoren ikke ber om det?
 

Vedlegg

  • 20190123_065118.jpg
    20190123_065118.jpg
    178,2 KB · Visninger: 135
Jeg lurer på en ting. Når de gule dagene er over, skal jeg ikke teste mer da?
Jeg er på CD14, er fortsatt på høy og har ikke fått max. Jeg har ganske kort syklus (som regel 25).
Hva skjer da, liksom?... Eller kan jeg teste mer selv om monitoren ikke ber om det?
Du kan ikke teste med monitoren når den ikke ber om det. Monitoren vil be om 10 eller 20 tester. Har du ikke fått max innen de første 10 dagene med testing så vil den fortsette å spørre om 10 nye. Det er ikke alle som får max eller max den første pp med monitor.
 
Du kan ikke teste med monitoren når den ikke ber om det. Monitoren vil be om 10 eller 20 tester. Har du ikke fått max innen de første 10 dagene med testing så vil den fortsette å spørre om 10 nye. Det er ikke alle som får max eller max den første pp med monitor.

OK, var nettopp det jeg lurte på.
I morgen er dag 10 med testing, så med mindre jeg får Max da, så tester jeg vel videre.
 
OK, var nettopp det jeg lurte på.
I morgen er dag 10 med testing, så med mindre jeg får Max da, så tester jeg vel videre.
Det gjør du da. Hvordan har streken vært på testene?
 
Det gjør du da. Hvordan har streken vært på testene?

Kan ta bilde av de i kveld. Er ikke så god på å tyde streker, men mener å huske streken er litt svakere enn teststreken.
 
Kan ta bilde av de i kveld. Er ikke så god på å tyde streker, men mener å huske streken er litt svakere enn teststreken.
Man skal egentlig ikke tyde de strekene men veldig greit å se når det blir sterkere og om det nærmer seg.
 
Wohoo!
Da må jeg fyre igang mannfolket etter jobb i dag..!! :woot:

(den nederste som ikke har tørket er den nyeste).

20190124_063608.jpg
20190124_064010.jpg
 
Noen som kan hjelpe meg med når 1dpo er? :)

Fikk Max på monitoren i går, veldig sterk strek, el slim og eggløsningsmerger.
Men monitoren viste Max i dag tidlig også, men testen var litt svakere en i går.
Er 1 dpo i dag eller i morgen? :bookworm:
 
Noen som kan hjelpe meg med når 1dpo er? :)

Fikk Max på monitoren i går, veldig sterk strek, el slim og eggløsningsmerger.
Men monitoren viste Max i dag tidlig også, men testen var litt svakere en i går.
Er 1 dpo i dag eller i morgen? :bookworm:
Monitoren viser alltid to dager med max, den er stilt inn sånn og vises selv om du ikke tester andre dagen med max. To dager med max, så høy og så lav vil vises på monitor. Litt usikker når man regner 1dpo men tror det er når den viser høy etter max.
 
Maksimal i går og i forrigårs, høy i dag. Er det sånn at el har vært når den går ned til høy igjen? Eller har vi fortsatt sjans til å treffe den? (vi la inn aksjer i forrigårs og 2 dager før der igjen):smiley-angelic001
 
Maksimal i går og i forrigårs, høy i dag. Er det sånn at el har vært når den går ned til høy igjen? Eller har vi fortsatt sjans til å treffe den? (vi la inn aksjer i forrigårs og 2 dager før der igjen):smiley-angelic001
EL har kanskje vært ja men hadde nok lagt inn aksjer i tilfelle :)
Hvis man får max på monitoren så får man alltid to dager med max før en dag med høy så tilbake til lav. EL er vel rundt andre dag med max og høy. Egget lever også ca 24 timer etter EL.
 
Back
Topp