Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Noen som vet når eggløsningen er ved maks?
Første eller andre dag?
Dag 23 på fredag og maks i går etter 4 dager høy. Vi hadde sameie på natten inn mot dag 21 og 22,det er vel håp da? Mannen min ble dessverre syk, så da var det ikke flere muligheter.

Det mest normalt å ha EL på max dag 2, men jeg fikk den dagen etter
 
Vet at det alltid er to streker på graviditetstesten, men hvor sterk kan den være uten at det er noe?

IMG_20181229_082241.jpg

IMG_20181229_081420.jpg

Den øverste er fra igår. Synes den var sterkere idag. Men det trenger jo ikke å være noe. Hater at jeg ikke har graviditetstester med med meg på hytta nå :p
 
Vet at det alltid er to streker på graviditetstesten, men hvor sterk kan den være uten at det er noe?

Vis vedlegget 284158
Vis vedlegget 284159
Den øverste er fra igår. Synes den var sterkere idag. Men det trenger jo ikke å være noe. Hater at jeg ikke har graviditetstester med med meg på hytta nå :p
Jeg fikk slike streker da jeg var gravid :) Var rundt 10 dpo da. Hadde den gamle monitoren så fikk ikke sett hva monitoren sa :p
 
Jeg fikk slike streker da jeg var gravid :) Var rundt 10 dpo da. Hadde den gamle monitoren så fikk ikke sett hva monitoren sa :p

Tror jeg må lure med mannen til apoteket. Men er bare 8 dpo da! Men tok en til og synes streken er sterk? Trodde jeg kunne sette den i monitoren nå, men den ville selvfølgelig ikke det.

IMG_20181229_110709.jpg
 
Tror jeg må lure med mannen til apoteket. Men er bare 8 dpo da! Men tok en til og synes streken er sterk? Trodde jeg kunne sette den i monitoren nå, men den ville selvfølgelig ikke det.

Vis vedlegget 284177

Da kan det nok stemme at du er gravid og 8
Dpo, husker feil på at min var slik 10 dpo. Min test var mye sterkere, dette er fra 11 dpo :)
Så jeg ville tatt en tur på apoteket ja ;)
 

Vedlegg

  • 814F83CB-21E8-4551-96DB-5A1F77AE579C.jpeg
    814F83CB-21E8-4551-96DB-5A1F77AE579C.jpeg
    464,7 KB · Visninger: 497
Da kan det nok stemme at du er gravid og 8
Dpo, husker feil på at min var slik 10 dpo. Min test var mye sterkere, dette er fra 11 dpo :)
Så jeg ville tatt en tur på apoteket ja ;)

Haha. Restartet monitoren og den sa ikke gravid. Men har skjønt at den trenger en del hCG for å slå ut, så det er vel fortsatt håp :p Din var jo sterk og fin da!
 
Haha. Restartet monitoren og den sa ikke gravid. Men har skjønt at den trenger en del hCG for å slå ut, så det er vel fortsatt håp :p Din var jo sterk og fin da!
Ja den trenger HCG på rundt 50 mener jeg det var. Så om du er 8 dpo nå er nok det for lite HCG enda. Men jeg fikk aldri strek på de testene de gangene jeg ikke var gravid :) så jeg har troa på at du er gravid :)

Jeg fikk positiv digital 1-2 uker 9 dpo på kvelden, så hadde rundt 15 i HCG da og fikk 2-3 13 dpo på formiddagen og hadde da HCG rundt 150 . Er i dag 25+0 :)
 
Ja den trenger HCG på rundt 50 mener jeg det var. Så om du er 8 dpo nå er nok det for lite HCG enda. Men jeg fikk aldri strek på de testene de gangene jeg ikke var gravid :) så jeg har troa på at du er gravid :)

Jeg fikk positiv digital 1-2 uker 9 dpo på kvelden, så hadde rundt 15 i HCG da og fikk 2-3 13 dpo på formiddagen og hadde da HCG rundt 150 . Er i dag 25+0 :)

Leser at det er vanlig at den alltid viser to streker, eller skygge da. Men når jeg fikk det (for noen uker siden), så gikk det ikke an å ta bilde av den engang. Så håper

Ååå så spennende! Tok du blodprøver for å sjekke HCG da, siden du vet det?
 
Leser at det er vanlig at den alltid viser to streker, eller skygge da. Men når jeg fikk det (for noen uker siden), så gikk det ikke an å ta bilde av den engang. Så håper

Ååå så spennende! Tok du blodprøver for å sjekke HCG da, siden du vet det?
Nei gjorde ikke det, men er ca så mye clearblue digital trenger for å slå ut :)

Men ser jo at du har testet positivt på en annen test! :D Så sier gratulerer så mye, er jo uten tvil strek på den testen ❤️
 
Nei gjorde ikke det, men er ca så mye clearblue digital trenger for å slå ut :)

Men ser jo at du har testet positivt på en annen test! :D Så sier gratulerer så mye, er jo uten tvil strek på den testen ❤️

Redd det bare er skygge, fått så mye av det de siste månedene. Så jubler ikke før det blir sterkere :( Men gøy at flere ser den, så er det ikke bare meg ihvertfall :)
 
Det mest normalt å ha EL på max dag 2, men jeg fikk den dagen etter
Hvordan vet du da at du hadde eggløsning dagen etter når monitoren sa max dagen før?
Hadde masse eggløsning slim i går, på første dag med max,så jeg håper så inderlig det vi la inn av aksjer i forkant holdt.
 
Lurer på det samme som deg? Og kan man teste med gravidtest i monitor Selv om monitoren ikke har spurt etter test. Første pp nå. Får både høy og maksimal eggeløsning to dager. På lav igjen nå og var siste test med egg i dag. Mine gravid tester er også små positive når jeg ser på dem
 
Lurer på det samme som deg? Og kan man teste med gravidtest i monitor Selv om monitoren ikke har spurt etter test. Første pp nå. Får både høy og maksimal eggeløsning to dager. På lav igjen nå og var siste test med egg i dag. Mine gravid tester er også små positive når jeg ser på dem
Man kan teste på monitor med graviditetstestene så lenge det er innenfor testperioden som du har satt. Så hvis testperioden din er kl 06-12 så kan du bare teste innenfor det. Tester du utenfor tiden så vil den ikke analysere testen.
 
Man kan teste på monitor med graviditetstestene så lenge det er innenfor testperioden som du har satt. Så hvis testperioden din er kl 06-12 så kan du bare teste innenfor det. Tester du utenfor tiden så vil den ikke analysere testen.
Sånn ja.
Tenkte den ikke ville ta test når den ikke ba om det
 
Noen som vet om man kan lese av graviditetstestene fra clearblue advanced fertilitetsmonitor manuelt? Altså ikke sette den i monitoren.
 
Jeg er litt ny her, men har kjøpt meg CB monitor og er i gang med første PP med den.
Er på CD7 og har ikke overraskende lav på monitoren foreløpig (dag 2 med testing).
Veldig spennende!

Men - når monitoren først viser max - da er det bare å legge inn aksjer ASAP, eller?... Hvor ofte bør man ha seg, liksom, for å sikre sjansene best mulig?... :rolleyes:
 
Jeg er litt ny her, men har kjøpt meg CB monitor og er i gang med første PP med den.
Er på CD7 og har ikke overraskende lav på monitoren foreløpig (dag 2 med testing).
Veldig spennende!

Men - når monitoren først viser max - da er det bare å legge inn aksjer ASAP, eller?... Hvor ofte bør man ha seg, liksom, for å sikre sjansene best mulig?... :rolleyes:
Jeg har hatt min monitor i 2 sykluser nå. Og vi har begynt med å legge inn aksjer når den viser høy og på dagen den viser max. Vi har vært uheldige og ikke hatt anledning på dagen den viste max. Første runde traff vi ikke men denne runden traff vi jackpot men havnet i kjemisk graviditet .Da hadde vi sameie natt til torsdag og max var på fredag. Men annenhver dag fra første høy skal holde ..
 
Jeg er litt ny her, men har kjøpt meg CB monitor og er i gang med første PP med den.
Er på CD7 og har ikke overraskende lav på monitoren foreløpig (dag 2 med testing).
Veldig spennende!

Men - når monitoren først viser max - da er det bare å legge inn aksjer ASAP, eller?... Hvor ofte bør man ha seg, liksom, for å sikre sjansene best mulig?... :rolleyes:

Anbefales hver dag el så ofte dere får til fra monitoren viser høy. Sædceller kan leve opptil flere dager heldigvis. Vår Pp1 uten monitor ga full klaff, hadde sex hver/ annahver dag. Er i Pp3 hvor vi benytter monitoren. Fikk ikke registrert riktig dag ift syklus, men har testet etter EL alikevel fra CD11. Fra,monitor spurte etter test haer den vist høy hele veien hos meg.Har avslutett testinga for noen dager siden tross den har vist høy. Har fulgt med på pinnene og sett en mulig eggløsning tross vi ikke fikk max.. så vi får se da. Er på CD27 IKM ca 22/23 jan.
 
Back
Topp