Max på CD 14 er jo helt perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detMax på CD 14 er jo helt perfekt
Heier på deg Har lest det er mange som får det til i siste pp før det blir ivfJeh går for en ny PP med monitor. Skal dropppe å tempe
Dette blir kanskje siste PP før IVF, og forhåpningene er større enn noen sinne. Hadde vært så kult om dette var vår PP! Har prøvd i ett år nå, men PP8 totalt pga avbrudd ved EXU osv.
Har ikke lang syklus men hvis ikke monitoren får max innen de første 10dagene med testing så vil den spørre om 10 til. Den spør alltid etter 10 eller 20 dager med testing utifra når max er.Noen med lang syklus på 35 dager? Clearblue fertilitetsmonitor på første på, dag 14 i dag og den bare fortsetter å vise lav. Vil vel tru jeg har eggløsning ca på fag 18-20,men når bør den begynne å vise høy ?? Forstått at max sjeldent vises første runde på monitor.
Og den vil kun at jeg tester et par dager til, så hva om den viser lav de dagene, vil jeg da ikke kunne teste videre?
Whohoo... På dag 19 så fikk jeg endelig høy Og tilfeldigvis hadde vi en runde i sengen i går. Så da er det bare å krysse for videre stigning og håpe vi treffer. Glad jeg kjøpte monitoren, for jeg har tydeligvis trudd jeg har hatt eggløsning mye tidligere i syklusen. Og ja etter 10 dager med lav ber den om 10 nye testerHar ikke lang syklus men hvis ikke monitoren får max innen de første 10dagene med testing så vil den spørre om 10 til. Den spør alltid etter 10 eller 20 dager med testing utifra når max er.
Hos meg varierer det hvor mange dager den er lav før høy (som også kan variere) og så max.
Kan hende at lutealfasen (EL - IKM) er litt kort, eller så har du en lengre syklus denne gangen.Første runde med fertilitetsmonitor. Og jeg skjønner ikke helt at dette skal stemme. Dag 19 fikk jeg økning i høy på monitoren ,holdt seg høy i 6 dager. På dag 25 fikk jeg Maks altså i dag. Noe uregelmessig lang syklus,men de 3 siste var på 35 dager Kan det være mulig at jeg har eggløsning så sent? Og forsatt ha 35 dager denne syklusen også
Har det betydning om lutealfasen er kortKan hende at lutealfasen (EL - IKM) er litt kort, eller så har du en lengre syklus denne gangen.