Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeh går for en ny PP med monitor. Skal dropppe å tempe :p

Dette blir kanskje siste PP før IVF, og forhåpningene er større enn noen sinne. Hadde vært så kult om dette var vår PP! Har prøvd i ett år nå, men PP8 totalt pga avbrudd ved EXU osv.
 
Jeh går for en ny PP med monitor. Skal dropppe å tempe :p

Dette blir kanskje siste PP før IVF, og forhåpningene er større enn noen sinne. Hadde vært så kult om dette var vår PP! Har prøvd i ett år nå, men PP8 totalt pga avbrudd ved EXU osv.
Heier på deg :) Har lest det er mange som får det til i siste pp før det blir ivf :)
 
Noen med lang syklus på 35 dager? Clearblue fertilitetsmonitor på første på, dag 14 i dag og den bare fortsetter å vise lav. Vil vel tru jeg har eggløsning ca på fag 18-20,men når bør den begynne å vise høy ?? Forstått at max sjeldent vises første runde på monitor.
Og den vil kun at jeg tester et par dager til, så hva om den viser lav de dagene, vil jeg da ikke kunne teste videre?
 
Noen med lang syklus på 35 dager? Clearblue fertilitetsmonitor på første på, dag 14 i dag og den bare fortsetter å vise lav. Vil vel tru jeg har eggløsning ca på fag 18-20,men når bør den begynne å vise høy ?? Forstått at max sjeldent vises første runde på monitor.
Og den vil kun at jeg tester et par dager til, så hva om den viser lav de dagene, vil jeg da ikke kunne teste videre?
Har ikke lang syklus men hvis ikke monitoren får max innen de første 10dagene med testing så vil den spørre om 10 til. Den spør alltid etter 10 eller 20 dager med testing utifra når max er.
Hos meg varierer det hvor mange dager den er lav før høy (som også kan variere) og så max.
 
Har ikke lang syklus men hvis ikke monitoren får max innen de første 10dagene med testing så vil den spørre om 10 til. Den spør alltid etter 10 eller 20 dager med testing utifra når max er.
Hos meg varierer det hvor mange dager den er lav før høy (som også kan variere) og så max.
Whohoo... På dag 19 så fikk jeg endelig høy Og tilfeldigvis hadde vi en runde i sengen i går:smiley-angelic002. Så da er det bare å krysse for videre stigning og håpe vi treffer. Glad jeg kjøpte monitoren, for jeg har tydeligvis trudd jeg har hatt eggløsning mye tidligere i syklusen. Og ja etter 10 dager med lav ber den om 10 nye tester
 
I gang med monitor igjen etter en MA og nå fikk jeg plutselig høy allerede på CD 12 i motsetning til før jeg ble gravid da jeg fikk det førstes på CD 16 og da fikk jeg ikke Max før CD 22. Håper dette betyr at syklusen faktisk er mer på stell nå enn før aborten[emoji16]
 
Høy i dag på CD 13 også[emoji4] Håper den holder seg høy en eller to dager til før Max siden mannen har vært borte i helgen og jeg jobber nattevakt i natt. Får ikke lagt inn aksjer før i morgen[emoji51]
 
Første runde med fertilitetsmonitor. Og jeg skjønner ikke helt at dette skal stemme. Dag 19 fikk jeg økning i høy på monitoren ,holdt seg høy i 6 dager. På dag 25 fikk jeg Maks altså i dag. Noe uregelmessig lang syklus,men de 3 siste var på 35 dager Kan det være mulig at jeg har eggløsning så sent? Og forsatt ha 35 dager denne syklusen også
 
Første runde med fertilitetsmonitor. Og jeg skjønner ikke helt at dette skal stemme. Dag 19 fikk jeg økning i høy på monitoren ,holdt seg høy i 6 dager. På dag 25 fikk jeg Maks altså i dag. Noe uregelmessig lang syklus,men de 3 siste var på 35 dager Kan det være mulig at jeg har eggløsning så sent? Og forsatt ha 35 dager denne syklusen også
Kan hende at lutealfasen (EL - IKM) er litt kort, eller så har du en lengre syklus denne gangen.
 
Last edited:
Maks på CD 14 og 15, høy i dag på CD16. Hadde innvendig UL i går, og fikk bekreftet at EL var i går :) Så da er egentlig monitoren finfin for å finne min EL. Nå kjenner jeg det innmari godt på kroppen også da, så akkurat det er jeg ikke bekymra for å gå glipp av uansett.
 
Høy på dag 16 ser ut til at denne mnd vil den ikke finne el selvom jeg er ganske sikker på jeg hadde det k går og vêr på innvendig ul på mandag og da var folliklen 22 mm og skulle slippe ila 3 dsger... skjedde for 2 mnd siden å at den bare var høy hele tia
 
CD 16 i dag og Monitoren viser framleis HØY. Sist mnd fikk jeg ikke Max eller eggløsning. Ei heller ikkje så sterk strek! Vil dere tro EL er rett rundt hjørnet? Er vel positivt at det er så sterk eller hva? :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181124-102735.png
    Screenshot_20181124-102735.png
    679,1 KB · Visninger: 54
Kan hende at lutealfasen (EL - IKM) er litt kort, eller så har du en lengre syklus denne gangen.
Har det betydning om lutealfasen er kort
Ikke i tvil om at det var eggløsning i går iallefall, hadde så vondt nederst på høyre side og var øm i hele magen. La inn aksjer, så får vi krysser fingrene ..
 
Back
Topp