Muligens litt svært optimistisk?Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muligens litt svært optimistisk?Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Bichon havanais [emoji4] Allergivennlig liten rase. Litt pelsstell da [emoji39] Har jente [emoji169]Så koselig med valp. Hvilken rase er det?
Er vel bare 6 episoder i en sesong også så. Går fort unna egentlig [emoji39][emoji23]Det blir nok flere episoder i helga ja [emoji4]
Ja, hadde ikke varmen være så sterk så syns jeg det hadde vært noe annet
Du får være som fuglene som trekker seg til varmere strøk når det blir kaldt her og motsatt
Onkelen min gjør det.Det hadde vært fantastisk[emoji16][emoji7]
Lyst til å vise bildet?Bichon havanais [emoji4] Allergivennlig liten rase. Litt pelsstell da [emoji39] Har jente [emoji169]
Han får nok ikke trent i morgen nei, men han kan jo tro det enn så lenge.. gurimalla så sur han er nå som han ikke er i form. Sovna ikke før 4 i natt.. gjesp..Oi...krysser fingre for ham[emoji38]
Det gjorde hun vel i går senest i denne tråden? Eller. Denne uka i alle fall. Men kan ha vært juli.Lyst til å vise bildet?
Jeg gidder ikke leteDet gjorde hun vel i går senest i denne tråden? Eller. Denne uka i alle fall. Men kan ha vært juli.
Så tipper hun godt kan gjøre igjen
Her Tamara!Noen år til da ja [emoji14] Men de leker vel litt for seg selv også nå da [emoji14] 6 år er jo ikke så liten lengre da [emoji39]
Har ei lita bichon havanais jente. Hu er 13 uker nå [emoji4] Heter Luna [emoji169] Veldig uskyldig gitt. Men litt gremlings også [emoji39][emoji23][emoji56]
Fant til degJeg gidder ikke lete
Det hadde det [emoji4]Det hadde vært fantastisk[emoji16][emoji7]
Har bare sett litt av starten [emoji28] eller så har jeg bare sett første eller andre episoden [emoji28]Den serien har jeg enda ikke sett.
Men så at det har kommet en ny sesong av Orange is the New Black nå
Selvfølgelig, men med eBay vet man aldri om det går 2 uke eller 8..Bare bestille i tide
Har en lang liste med eBay og wish jeg venter på. Den mest ekstreme er en fra Ebay som er angitt å komme en gang mellom 26.8 og 4. 10Selvfølgelig, men med eBay vet man aldri om det går 2 uke eller 8..
Det kanjeg selvsagt. Har så mange gitt [emoji56][emoji23][emoji7] Vanskelig å velge innimellom [emoji39][emoji39]Lyst til å vise bildet?
Du er god som finner i mengdene altså [emoji39][emoji39]Fant til deg
Så utrolig søt hund du har!Du er god som finner i mengdene altså [emoji39][emoji39]
Tusen takk [emoji7] Kan finne ett sammen med mammaen også. Hu blir jo langhåra. Nå ser hu ut som en bamse helst [emoji39] Hu er veldig søt, men litt piraja gitt. Gleder meg til tennene hennes ikke klør så fælt [emoji39][emoji23]Så utrolig søt hund du har!