Vi skravler videre i august.

Fikk handla transportbur til valpen i dag. Fikk tom 200 kr i avslag på det pga det var utstillingsmodell :) Fint det. Er veldig fint bur gitt [emoji7] Også kjørte vi på hundetreff etterpå. Mamma var også med med sin hund og unga var med. Første gang mi var med på treff da. Ene hunden kjefta på hu så hu ville ikke gå med de da. Gjemte seg med meg. Stakkars.

Men så kom søstra hennes og da ble det liv. Så de leka veldig mye og voldsomt [emoji169] Og søstra huska meg også [emoji7] Herlig å se hu igjen. Så lenge siden. Er vel nærmere 5 uker siden nå allerede hu reiste fra mamma så. Og der gikk dagen fort gitt

Skal jeg gidde å gå i postkassen i kveld ?? Nei... jaa ... neii .. jaa ..øhhh o_OTar det i morra :hilarious: ahhah

Hvis man ser to Game of Thrones-episoder i uka fra august, vil man akkurat være ajour når siste sesong starter. Mannen har sett det før, ikke jeg. Så i dag starta vi med episode 1.

ELtest og temp. som ennå ikke har kommer i posten, men er ikke rart det tar tid når det er i fra ebay :hilarious::hilarious:

Rekker jo ikke å teste for denne syklusen siden det er ca. 14 dager til mens (hvis TR kommer da)
Aha...
Bestilte aldri det fra eBay jeg, måtte ha leveringssikkerhet [emoji14]

Hvis man ser to Game of Thrones-episoder i uka fra august, vil man akkurat være ajour når siste sesong starter. Mannen har sett det før, ikke jeg. Så i dag starta vi med episode 1.
Jeg lurer mer på hvordan du vil klare å begrense deg til 2 episoder i uken når du først har startet enn om dere vil nå de nye [emoji14]

2 episoder i uka? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Optimist du [emoji23][emoji23] 1 sesong på en kveld mener du vel? [emoji39][emoji56] Hvertfall fort gjort [emoji56]

Jeg lurer mer på hvordan du vil klare å begrense deg til 2 episoder i uken når du først har startet enn om dere vil nå de nye [emoji14]
Lurer jeg også på [emoji23] pleier begrense seg til en episode på kvelden da [emoji42]. Men noe sier meg at jeg må vente lenge på nye episoder når vi har sett alt [emoji23]

2 episoder i uka? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Optimist du [emoji23][emoji23] 1 sesong på en kveld mener du vel? [emoji39][emoji56] Hvertfall fort gjort [emoji56]
Det var noe mannen så på Internett at noen hadde regna ut. Så han foreslo det for meg siden jeg ikke har sett det. Hørtes jo overkommelig ut det, tenkte jeg [emoji23] så har vi sett en episode og bare.. Ja. Blir nok venting på den siste sesongen [emoji23]

Måtte jo være 100% sikker på at jeg fikk de tidsnok [emoji14]
Kan jo ikke ikke ha tester når man verper [emoji14]
Var selverklært testoman....

Måtte bare spørre, jeg som er nysgjerrig :hilarious: he he

Men har 3 gtester så er sikra der, men vil ha ELtest helst i går.
For jeg føler noen ganger for å si det sånn at eggløsningen ikke er som den skal :(:(
Kjenner smerter i ny og ne og vet ikke alltid om det er eggløsningen eller ikke.

Men hvis TR kommer og jeg begynner med ELtesting og ingen er positiv, hva skal jeg gjøre da?
Skulle kanskje heller å startet egen tråd, men føler meg så komfortabel å skrive dette her med dere så håper det ikke gjør noe for dere ?? :oops::oops:

Back
Topp