Jo denne mnd såDu skravler vel ikke bare for premier søta?[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo denne mnd såDu skravler vel ikke bare for premier søta?[emoji12]
Det gjorde detHåper det dukket opp noen[emoji16]
Det er denJa. Tidvis litt mørk
Vært lite her det sisteJupp. Men jeg er ikke den mest pratsomme uansett. Hender. Men det er gjerne 2 mnd av totalen 2 år det [emoji39]
Jo. Men det er vel forståelig? Sommer og den flotteste sommeren på lenge jo. Vi nyter hvertfall været her. Og da blir ikke bv og andre internettbaserte sider prioriterte like mye. [emoji4]Vært lite her det siste
God kveld går det bra?Hei søta[emoji8]
Det er veldig godt ja [emoji16]Elsker pølsegrateng. Det er jo så godt [emoji7]
Hva venter du på?Skal jeg gidde å gå i postkassen i kveld ?? Nei... jaa ... neii .. jaa ..øhhh Tar det i morra ahhah
Hva venter du på?
Aha...ELtest og temp. som ennå ikke har kommer i posten, men er ikke rart det tar tid når det er i fra ebay
Rekker jo ikke å teste for denne syklusen siden det er ca. 14 dager til mens (hvis TR kommer da)
Jeg lurer mer på hvordan du vil klare å begrense deg til 2 episoder i uken når du først har startet enn om dere vil nå de nye [emoji14]Hvis man ser to Game of Thrones-episoder i uka fra august, vil man akkurat være ajour når siste sesong starter. Mannen har sett det før, ikke jeg. Så i dag starta vi med episode 1.
Aha...
Bestilte aldri det fra eBay jeg, måtte ha leveringssikkerhet [emoji14]
2 episoder i uka? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Optimist du [emoji23][emoji23] 1 sesong på en kveld mener du vel? [emoji39][emoji56] Hvertfall fort gjort [emoji56]Hvis man ser to Game of Thrones-episoder i uka fra august, vil man akkurat være ajour når siste sesong starter. Mannen har sett det før, ikke jeg. Så i dag starta vi med episode 1.
Lurer jeg også på [emoji23] pleier begrense seg til en episode på kvelden da [emoji42]. Men noe sier meg at jeg må vente lenge på nye episoder når vi har sett alt [emoji23]Jeg lurer mer på hvordan du vil klare å begrense deg til 2 episoder i uken når du først har startet enn om dere vil nå de nye [emoji14]
Det var noe mannen så på Internett at noen hadde regna ut. Så han foreslo det for meg siden jeg ikke har sett det. Hørtes jo overkommelig ut det, tenkte jeg [emoji23] så har vi sett en episode og bare.. Ja. Blir nok venting på den siste sesongen [emoji23]2 episoder i uka? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Optimist du [emoji23][emoji23] 1 sesong på en kveld mener du vel? [emoji39][emoji56] Hvertfall fort gjort [emoji56]
Måtte jo være 100% sikker på at jeg fikk de tidsnok [emoji14]Å? hvorfor det ?
Måtte jo være 100% sikker på at jeg fikk de tidsnok [emoji14]
Kan jo ikke ikke ha tester når man verper [emoji14]
Var selverklært testoman....