Ego prosjekt.Nydelig farge[emoji7] hva strikker du?
Her sitter jeg i sofaen og skal hjelpe mannen med en CV[emoji4]
Genser til meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ego prosjekt.Nydelig farge[emoji7] hva strikker du?
Her sitter jeg i sofaen og skal hjelpe mannen med en CV[emoji4]
Jeg sverger, når den ungen bare hiver seg inntil meg og biter helt ut av det blå, så holder det faktisk hardt å være pedagogisk.
Mm. Ikke som den dressen jeg strikket til yngstemor..... Som hun aldri fikk brukt.bonusen er jo at det passer da
Jeg laget pølsegrateng. Det ble nok til i morgen også [emoji23]Hva laget du?[emoji1]
Var hos legen både i går og i dag tidlig.Syns det høres mye ut på en så stor gutt.
Legevakten?
Takk, han ligger nå å døser på sofaen med over 40 i temp.. tar livet av meg å se han sånn..
Det er han nok. Han skal være frisk til fredag sier han for da skal han på maraton trening.. Vi får nå se på detÆsj så kjipt[emoji20] håper han snart er i form igjen!
Det jeg liker best med høsten er når bladene får forskjellige farger Syns det er koselig og fint når det er høst
Ja, var det så kan jeg fortsette å skravle med dere he he
syns det er like koselig om det er lite eller mye skravling Det er like koselig hver gang jeg får varsel om at det er liv på denne gruppa
Det mamma så var at vi har jo så mye arve etter det hun strikket til de eldste, og nå strikker jeg jo selv så er liksom ikke noe hun kan lage til barna.Det er det som er så fint med hjemmelaget. Det kan tilpasses sånn som ungene er.
Historie eller ikke.Var hos legen både i går og i dag tidlig.
Ja det er mye, men han har en sykehistorie som gjør det viser at han har ofte og veldig høy feber. Aldri gått i krampe. Og han tåler feber veldig bra. Får febernedsettende ca annenhver tide døgnet du et når han er slik som nå.. blir nok en lang natt..
Jeg vil nyte mer sommer først[emoji16]
Kjolesnuppa mi på 7 nekter mer eller mindre ull også. Det meste klør og det er jevnt over for varmt..Det mamma så var at vi har jo så mye arve etter det hun strikket til de eldste, og nå strikker jeg jo selv så er liksom ikke noe hun kan lage til barna.
Jeg var ikke enig, mamma ble glad og så på oppskrifter og frøkna trenger tykke ullstillongs siden hun forlanger å gå i kjole, også på vinteren
TakkHistorie eller ikke.
Syns fremdeles at så høy feber over flere dager er skummelt.
Masse god bedring til han
Enig! Ser det har tatt seg opp de siste dageneMye skravling og et aktivt forum er best[emoji16]
Jeg skjønner bare ikke åssen jeg skal få han til å slutte. Skjer jo helt uttav det blå!Det tror jeg på![emoji30]
Jupp. Men jeg er ikke den mest pratsomme uansett. Hender. Men det er gjerne 2 mnd av totalen 2 år det [emoji39]Ha ha flere av ossja
Har to egoprosjekter jeg. Kofte og genser til meg selv [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]Hehe...
Ikke så veldig lenge siden jeg var der selv.
Jeg sliter litt med at jeg føler jeg egentlig burde ha laget noe til ungene og ikke meg selv
Elsker pølsegrateng. Det er jo så godt [emoji7]Jeg laget pølsegrateng. Det ble nok til i morgen også [emoji23]