Vi skravler videre i august.

Det var noe mannen så på Internett at noen hadde regna ut. Så han foreslo det for meg siden jeg ikke har sett det. Hørtes jo overkommelig ut det, tenkte jeg [emoji23] så har vi sett en episode og bare.. Ja. Blir nok venting på den siste sesongen [emoji23]
Hahahaha tror jeg også altså. For mam blir fryktelig fort hekta [emoji39] Baaaaare en til [emoji39][emoji23][emoji23]

Fikk handla transportbur til valpen i dag. Fikk tom 200 kr i avslag på det pga det var utstillingsmodell :) Fint det. Er veldig fint bur gitt [emoji7] Også kjørte vi på hundetreff etterpå. Mamma var også med med sin hund og unga var med. Første gang mi var med på treff da. Ene hunden kjefta på hu så hu ville ikke gå med de da. Gjemte seg med meg. Stakkars.

Men så kom søstra hennes og da ble det liv. Så de leka veldig mye og voldsomt [emoji169] Og søstra huska meg også [emoji7] Herlig å se hu igjen. Så lenge siden. Er vel nærmere 5 uker siden nå allerede hu reiste fra mamma så. Og der gikk dagen fort gitt
Så koselig med valp. Hvilken rase er det?

Hvis man ser to Game of Thrones-episoder i uka fra august, vil man akkurat være ajour når siste sesong starter. Mannen har sett det før, ikke jeg. Så i dag starta vi med episode 1.
Den serien har jeg enda ikke sett.
Men så at det har kommet en ny sesong av Orange is the New Black nå :D

God morgen alle sammen
Tidligvakt på meg idag også :) helt greit for da kan jeg gå hjem tidlig

Jeg lurer mer på hvordan du vil klare å begrense deg til 2 episoder i uken når du først har startet enn om dere vil nå de nye [emoji14]
Og jeg er mer på hvordsn en skal få tid til to episoder i uka (og hvorfor man orker, det er voldtekt og drap over en lav sko og jeg har bare ikke falt for det. (mannen ser))

Back
Topp