Vi skravler videre i august.

Tusen takk [emoji7] Kan finne ett sammen med mammaen også. Hu blir jo langhåra. Nå ser hu ut som en bamse helst [emoji39] Hu er veldig søt, men litt piraja gitt. Gleder meg til tennene hennes ikke klør så fælt [emoji39][emoji23]
9871cca9797e4d44d18c6e2c7257cebe.jpg
Ntaw [emoji7] så søte [emoji173]

Har de lang pannelugg eller er det bare meg [emoji28] prøvde å finne øynene [emoji28]
De har så mørke øyne og mørk pels. Så det er litt vanskelig til tider å få frem øynene ja. Men de har lang pels med øynene. Derfor helst en hårklemme i toppen for å få bort pelsen i øya. Ikke så lett med valpen enda. For den pelsen er litt for kort til å få bort fra øya, men den er i øya [emoji39][emoji23] Men tar i hårklemme innimellom bare for å venne hu til det. [emoji39]

Mini våkna fryktelig tidlig i dag. Så vi gikk å la oss kl 8 og sov lur til nå. Det var deilig.

De har så mørke øyne og mørk pels. Så det er litt vanskelig til tider å få frem øynene ja. Men de har lang pels med øynene. Derfor helst en hårklemme i toppen for å få bort pelsen i øya. Ikke så lett med valpen enda. For den pelsen er litt for kort til å få bort fra øya, men den er i øya [emoji39][emoji23] Men tar i hårklemme innimellom bare for å venne hu til det. [emoji39]
De er så søte når man setter sånn lillemy sveis på de [emoji7][emoji7]

Nei. Hu fletter de ikke [emoji39] Blir hestehaler. Bare to. Ei oppføre hvert øye oppå hodet på en måte [emoji39]
Museflette er ikke flette. Det er "to hestehaler, en på hver side av hodet"

Museflette er ikke flette. Det er "to hestehaler, en på hver side av hodet"
Her kaller vi det musefletter når det er fletter på hver side da. Og hestehaler når det er vanlige hestehaler [emoji39] Lett å ta feil da når det blir sagt annet andre steder da [emoji56]

Ja, da blir det fort forviklinger for i resten av landet og Internett/Wikipedia er musefletter altså vanligvis ikke flettet. Og hesten har bare en hale, bak, så der er der en hestehale befinner seg.

Ja, da blir det fort forviklinger for i resten av landet og Internett/Wikipedia er musefletter altså vanligvis ikke flettet. Og hesten har bare en hale, bak, så der er der en hestehale befinner seg.
Derfor vi sier her vil du ha en eller to hestehaler? [emoji39]

Nei. Hu fletter de ikke [emoji39] Blir hestehaler. Bare to. Ei oppføre hvert øye oppå hodet på en måte [emoji39]
Jeg kaller det musefletter når det er hestehale på hver sin side [emoji28][emoji28] dårlig forklaring men [emoji28]

Jeg kaller det musefletter når det er hestehale på hver sin side [emoji28][emoji28] dårlig forklaring men [emoji28]
Haha ja. Beklager. Jeg misforsto. Vi i denne bygda sier visst ikke det [emoji14] Men resten av landet gjør jo det forsto jeg på Sara. Så det er vel vi som bruker det feil da men. [emoji849][emoji23][emoji39]

Back
Topp