Vi skravler videre i august.

Ingen av de voksne i form så her blir det take away pizza til middag for kengubarnet

Da var vi hjemme igjen :)

Da har vi gått en tur med valpen. Traff en staffejente på tur også. Unga mine ble henrykt og spurte om å få klappe. Og han svarte så glad at jada om de våga så.
Selvsagt våga de det. De eeeeelsker staffer. De er jo så glade.

Så ble han så glad han eiern, for han var vant med at mange var redd rasen. Så trist egentlig. Staffer er så nydelige og smilende hunder [emoji169][emoji169]

Onkelen min gjør det.
Noen år er han hjemme i jula med barn og barnebarn men ofte ikke. Må jo hjem så og så ofte etter reglene for å ikke være utvandret, men bor store deler av den kalde årstiden på sydligere breddegrader.

Må være fantastisk å ha den muligheten[emoji7]

Hei Hei dere :)
I dag tok vi turen innom matfestivalen i Trondheim. Jeg har spist langt mer enn lovlig, så i dag blir det ekstra trening ^^
Vi kjøpte makroner, hjorteburger og is, og litt mer ^^
Koselig dag :)

I dag tok vi turen innom matfestivalen i Trondheim. Jeg har spist langt mer enn lovlig, så i dag blir det ekstra trening ^^
Hørtes ut som en kjempekoselig dag. Og det er vel "lillelørdag" i dag? [emoji849][emoji56] Eller er det onsdag som kalles det? Ble brått usikker nå jeg [emoji39]
Jeg laga muffins. Har synda jeg også. Og jeg delte ikke en gang kakerøra som lå igjen når jeg gravde det ut med slikkepotten [emoji849][emoji23] #egoist

Kos deg med trening du [emoji8] Tok en gåtur jeg [emoji4]

Hørtes ut som en kjempekoselig dag. Og det er vel "lillelørdag" i dag? [emoji849][emoji56] Eller er det onsdag som kalles det? Ble brått usikker nå jeg [emoji39]
Jeg laga muffins. Har synda jeg også. Og jeg delte ikke en gang kakerøra som lå igjen når jeg gravde det ut med slikkepotten [emoji849][emoji23] #egoist

Kos deg med trening du [emoji8] Tok en gåtur jeg [emoji4]
Er onsdag som kalles det :)

Det var faktisk det. Er mamma som ville ha meg med da. Hu liker slikt. Men så skulle mamma forklare veien og vi gikk feil. Vi kjørte feil. Vi parkerte riktig. Til slutt fikk jeg tlf og vi var 20 minutter for sene og hu forklarte meg veien fra parkeringshuset, og jeg fant veien med en gang. Min mor eier visst ikke stedsans eller noe hu [emoji849][emoji23]

Haha[emoji23] bra dere fant fram tilslutt[emoji16]

Sliten.
Veldig sliten.

Må bake kake til i morgen.
Og vaske huset.
Og rydde det først.

Mannen hjelper altså, i samarbeider. Men vi ser ikke de samme tingene, så tilsammen blir det bra. Han sparer meg fra å måtte bake en kake til jobb da, han steker sveler i kveld

Jeg må bare motivere meg til å komme igang.

Lykke til med alt som skal gjøres[emoji16]

Så gøy. Jeg bor i en kommune som er tungt representert der, med hjort og laks. Var sikkert mye gøy og godt å smake på! Foreldrene mine var der i fjor, jeg ville også men var litt opptatt med å føde og sånt [emoji23]

Back
Topp