Vi skravler videre i august.

Ha ha [emoji28] hva fikk du til svar da ? [emoji85][emoji23]
To veldig forvirra unger som sa at det var søndag. Også sa jeg at ååååhja. Men hvorfor sto jeg opp så tidlig da !
Også gikk jeg opp å la meg i senga mi [emoji849][emoji23]

3 minutter senere innså jeg at det var kveld og unga skulle i seng. Så jeg tusla ned igjen og sa kveldsmat før sovetid.

Stakkars unga var rimelig forvirra. Men det var jeg også [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]

IKEA imorgen, og jeg gleder meg. Gøy å fornye litt.
Ikea er gøy ! Men jeg er en slik som vet nøyaktig hva ha og har lista klar. Bare skrive rett ned hyllenr og finne det og rett ut. [emoji39] Går liksom ikke timer der inne gitt [emoji39]

Ene søstra mi er imponert faktisk over hvor organisert jeg er der [emoji23]

Jo, men så lenge jeg vet hva jeg skal ha-inn og ut iløa en halvtime så er det innafor:happy:
Den beste IKEA "turen" jeg hadde, hadde jeg skrevet en detaljert handleliste med hylle plass.
Leverte mannen på IKEA, kjørte ungene til barnevakt, hentet mannen og varer :P

Ikea er gøy ! Men jeg er en slik som vet nøyaktig hva ha og har lista klar. Bare skrive rett ned hyllenr og finne det og rett ut. [emoji39] Går liksom ikke timer der inne gitt [emoji39]

Ene søstra mi er imponert faktisk over hvor organisert jeg er der [emoji23]
Samme her
Vet hva jeg skal ha

To veldig forvirra unger som sa at det var søndag. Også sa jeg at ååååhja. Men hvorfor sto jeg opp så tidlig da !
Også gikk jeg opp å la meg i senga mi [emoji849][emoji23]

3 minutter senere innså jeg at det var kveld og unga skulle i seng. Så jeg tusla ned igjen og sa kveldsmat før sovetid.

Stakkars unga var rimelig forvirra. Men det var jeg også [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Skulle til å skrive at det er en fin måte å se reaksjonen til barna [emoji23][emoji23] dem hadde kontroll på at det var helg [emoji1305]

IKEA imorgen, og jeg gleder meg. Gøy å fornye litt.
Begynner å bli en stund siden jeg har vært på IKEA [emoji849] samboeren er ikke fan av IKEA [emoji28] siden jeg bruker ofte lang tid der og samme gjelder når jeg har med moren min. Vi liker å shoppe sammen, men noen ganger syns hun jeg bruker lang tid for skal se på alt og ingenting [emoji28]

Jeg passere postkassen før jeg kjører opp til huset / her vi leier [emoji28][emoji28]
Jeg også, og derved stopper jeg der på vei hjem fra jobb.

Skulle til å skrive at det er en fin måte å se reaksjonen til barna [emoji23][emoji23] dem hadde kontroll på at det var helg [emoji1305]
Hahahaha ja. Men uff jeg var selv helt borte. Var en dag jeg var helt utkjørt med mye hodepine. Så det slo meg helt ut [emoji39] Tydligvis [emoji56]

Hver gang jeg tar på meg øretelefone til dataen når håret mitt er vått så tror jeg at jeg skal huske på at det er vått denne gangen. Jeg glemmer det hver gang, og håret mitt setter seg fast hver gang :rolleyes:o_O:oops::hilarious:

Da har vi gått en tur med valpen. Traff en staffejente på tur også. Unga mine ble henrykt og spurte om å få klappe. Og han svarte så glad at jada om de våga så.
Selvsagt våga de det. De eeeeelsker staffer. De er jo så glade.

Så ble han så glad han eiern, for han var vant med at mange var redd rasen. Så trist egentlig. Staffer er så nydelige og smilende hunder [emoji169][emoji169]

Jeg synes de ser skumle ut[emoji28]

Hei Hei dere :)
I dag tok vi turen innom matfestivalen i Trondheim. Jeg har spist langt mer enn lovlig, så i dag blir det ekstra trening ^^
Vi kjøpte makroner, hjorteburger og is, og litt mer ^^
Koselig dag :)

Hørtes deilig ut[emoji16]

Back
Topp