Vi skravler videre i august.

Kan være lange meter[emoji23]
Og når åra drar på så er dt værre [emoji23][emoji23] neida , er ikke gamel heller men [emoji28] men ville ikke kalt meg ung heller [emoji28]

Som det heter:
du er ikke eldre enn det man føler man er [emoji1305]
He he [emoji28]

I dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover ‍♀️
Hipp, hipp hurra og gratulerer så mye med dagen

Stakkars kengubarnet som har blitt syk, han som skulle på altitude trampolnepark i dag

I dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover ‍♀️

Gratulerer med dagen
Så gøy, det har nemlig jeg også.

Fødte du i dag også eller er det i morgen?

Egen bursdag kommer litt i bakgrunnen uansett. Min eldste er ikke født før 19.8
Men min bursdag har vært nedprioritert siden uansett.

Har han fri i morgen?[emoji4]
Han har jo egentlig ferie denne uka. Jobber litt, men i dag ska han for der meste vaske hus. Og jobbe litt. Og steke mer sveler.

God morgen, forresten. [emoji5]

Back
Topp