Vi skravler videre i august.

I dag har jeg bursdag. I fjor på denne dagen var jeg høygravid og nesten 40 kg tyngre enn jeg er i dag. Men i fjor fikk jeg akkurat det jeg ønsket meg til bursdagen - rier. I år har jeg ønska meg at mini går sine første skritt uten støtte [emoji18] og så en blomsterkvast fra mannen, da. Må vel finne meg i at bursdagen min kommer litt i bakgrunnen i årene fremover ‍♀️
Gratulerer med dagen !

Neeeei [emoji39][emoji39] De er verdens søteste [emoji7] Hadde jeg bare ikke vært allergisk mot de. Hadde staffejente før [emoji7]
Verdens søteste er nå så, men bror min hadde sånn før og jeg vet de ikke er farlige bare koselige [emoji5]

Pleier å si "gjett" [emoji28] du har jo ikke sett meg så blir vanskeligere da [emoji85][emoji23]

23 [emoji854]
Teknisk sett kunne da jeg vært moren din. Om jeg var 16 da jeg fikk deg. Noen gjør jo det. Min førstefødte fyller derimot 10 om et par uker så jeg var langt eldre da jeg fikk barn.

Ronja kunne vel også det. Er ikke hun mer sånn på min alder?

Teknisk sett kunne da jeg vært moren din. Om jeg var 16 da jeg fikk deg. Noen gjør jo det. Min førstefødte fyller derimot 10 om et par uker så jeg var langt eldre da jeg fikk barn.

Ronja kunne vel også det. Er ikke hun mer sånn på min alder?
Jeg vet ikke hvor gamle de forskjellige er [emoji849] så vet ikke [emoji28]

Verdens søteste er nå så, men bror min hadde sånn før og jeg vet de ikke er farlige bare koselige [emoji5]
Haha ja. Altså hver sin smak [emoji14] Min farmor liker de ikke pga de er jo mer flate i hodet, og det syns hu er stygt. Da er de fleste for hu "kamphunder" dessverre. Vanskelig å diskutere den med ei dame på nærmere 90 år som er nærmere dement også [emoji849]

Men de er en veldig herlig rase ja [emoji169]

Haha ja. Altså hver sin smak [emoji14] Min farmor liker de ikke pga de er jo mer flate i hodet, og det syns hu er stygt. Da er de fleste for hu "kamphunder" dessverre. Vanskelig å diskutere den med ei dame på nærmere 90 år som er nærmere dement også [emoji849]

Men de er en veldig herlig rase ja [emoji169]
Hver sin smak ja.

Ja ungene her også . Tok de flere ganger
Åja.

Mi er så lita at det var lite hun kunne. Gikk mellom "froskekarusellen", toget og de bilene der. Frem og tilbake og tok hver av dem flere ganger på rad.

Til forskjell fra storebror som løp frem og tilbake. To ganger il tempo extra gigante og en gang trollfallet og gjenta, sammen med sin er år eldre onkel og etterhvert en gutt fra Trøndelag som ingen av dem kjente men de sto nå i kø sammen og ble kjent...

Åja.

Mi er så lita at det var lite hun kunne. Gikk mellom "froskekarusellen", toget og de bilene der. Frem og tilbake og tok hver av dem flere ganger på rad.

Til forskjell fra storebror som løp frem og tilbake. To ganger il tempo extra gigante og en gang trollfallet og gjenta, sammen med sin er år eldre onkel og etterhvert en gutt fra Trøndelag som ingen av dem kjente men de sto nå i kø sammen og ble kjent...
Høy var hun da?:) frøkna var med på en del, men mye går jo ikke. Men ikke så høy broren heller så.

Hun ble målt til 86 cm før vi dro på ferie.

Jenta er 2,5 år gammel og går rundt i klær str 1,5 år. Noe 92, men mest 86

Oki mi er 92cm , bruker 92 og 98
Jeg har ikke så lange barn

Det er egentlig litt kjedelig i Hunderfossen, for de er ikke lange nok til ting de er gamle nok til, på en måte.

Back
Topp