Ja ser den . Min kunne ta litt mer da siden over 90cm. Guttungen er 105 cm ca . Han er snart 5årJeg har ikke så lange barn
Det er egentlig litt kjedelig i Hunderfossen, for de er ikke lange nok til ting de er gamle nok til, på en måte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ser den . Min kunne ta litt mer da siden over 90cm. Guttungen er 105 cm ca . Han er snart 5årJeg har ikke så lange barn
Det er egentlig litt kjedelig i Hunderfossen, for de er ikke lange nok til ting de er gamle nok til, på en måte.
Jeg har ei på 121 som er 7,5 og en på 132 som er 10Ja ser den . Min kunne ta litt mer da siden over 90cm. Guttungen er 105 cm ca . Han er snart 5år
Lille U er 93 cm, er ikke så mye på Tusenfryd de kan ta før de er 95 cm, men vi prøver oss.Ja ser den . Min kunne ta litt mer da siden over 90cm. Guttungen er 105 cm ca . Han er snart 5år
God morgen, forresten. [emoji5]
50 plass på meg, det kan jeg ikke huske jeg har vært før
God morgen i dag er det hade til mine, blir trist :/vi skal ha en overnatting på Fagernes . Vis vedlegget 269272Fra parken i går
Ja egentlig ^^
Men jeg har ikke kropp å vise fram uansett
Vi har 1 uke til. Men er da i BergenSlutt på ferien??[emoji20]
Snart ferie
Så fin den bleKlar for nissestreker [emoji106]
[emoji4] Var heldigvis lett å forstå oppskriften. Men veldig trangt og kronglete helt oppi toppen av lua, settpinnene mine er så veldig lange. Ble bra til slutt, da.Så fin den ble
Flink du er
Kos dereTakk. Hjemme i morgen. En overnatting på Scandic Valdres først
JobbJobb, taco, vaske hus[emoji13]
Du da?
Takk for detUff da[emoji20] god bedring!
Var visst 39 nåDet var langt nede[emoji23] liker det ikke...