Pleier å si "gjett" [emoji28] du har jo ikke sett meg så blir vanskeligere da [emoji85][emoji23]
23 [emoji854]
Jepp, jeg kunne fint vært mammaen din![emoji13][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å si "gjett" [emoji28] du har jo ikke sett meg så blir vanskeligere da [emoji85][emoji23]
23 [emoji854]
Teknisk sett kunne da jeg vært moren din. Om jeg var 16 da jeg fikk deg. Noen gjør jo det. Min førstefødte fyller derimot 10 om et par uker så jeg var langt eldre da jeg fikk barn.
Ronja kunne vel også det. Er ikke hun mer sånn på min alder?
Sovnet for ca 30 min begge .Har de sovnet?
Null energi i dag
Noen dager er sånn[emoji4]
Rydda klesskapet til minste. En søppelsekk mindre med klær pluss en del jeg sendte bilde til ei venninne og spurte om hu ville ha de. Greit å arve det bort til de [emoji4]
Vi har 1 uke til. Men er da i Bergen
Var visst 39 nå
Ferie
Dro fra jobb til posten og så handley jeg
Vondt i den dårlige foten min i dag, minner litt om betennelse i hælen. Ikke bra! Det betyr at jeg ikke bør utsette sko-handling så mye lenger, og jeg hater å handle sko! Det skal liksom litt til for å finne 2 sko som passer. Som regel passer bare 1 av dem
Level 100 i hva da?Jeg skal bare levle til 100, og så skal jeg og strikke litt tenker jeg. Har flere ting å velge mellom
* Klaffer på pilotlue
* Gjøre ferdig en baby tøffel og begynne på den neste
* Gjøre ferdig en julegave
* strikke et pannebånd (har akkurat begynt)
* strikke et til pannebånd i en større størrelse
* Strikke mer på et skjerf
Og når det er gjort kan jeg strikke en lue til meg selv, strikke den andre votten til meg selv, og så en kjole til lillejenta. Og så kanskje et pannebånd til eldste. Og så må jeg tenke på flere julegaver, men de trenger jeg litt hjelp med. Nok å gjøre framover
Så bra daSovnet for ca 30 min begge .
TakkGod ferie[emoji16]
Å lenger skal det bliLangt nede det også[emoji13]
Jeg!Hvem har bursdag??[emoji1]
Det har jeg ikke fått med meg.Jeg!
Har nok med hu jeg har [emoji23][emoji23] ha haJepp, jeg kunne fint vært mammaen din![emoji13][emoji85]
Ja. I dag er det 39 år siden mine foreldre fikk sitt første barn.Det har jeg ikke fått med meg.
Hipp, hipp hurra og gratulerer så mye med dagen
Var det 39 du ble?