Vi skravler videre i august.

Neida søte du[emoji173]️ dummeste jeg har hørt!
Hun har bestemt seg. Og kan jo være ganske.... Sta (ikke stygt ment), på å sikte seg inn der hun vil. Har hun vist før. Så jeg tror nok det. Deverre.

Hun har bestemt seg. Og kan jo være ganske.... Sta (ikke stygt ment), på å sikte seg inn der hun vil. Har hun vist før. Så jeg tror nok det. Deverre.
Det stemmer og dessuten reiser jeg på ferie til uka og da blir det helt andre prioriteringer uansett

Gm. Spist deilig frokost. Kjører snart til Bergen nå :)

Uæææhh!![emoji33] du må jo si ifra!!
Gratulerer så mye med gårsdagen!![emoji173]️[emoji173]️
Det var det da. Det mener jeg jo faktisk å ha gjort. Både på forhånd og dessuten i alle fall i går morges for jeg fikk da vel gratulasjoner?

Men takk i alle fall. :)

Nå er det gjort. Og i dag skal jeg i min et år eldre kusines 40 års dag. Men først frokost og en handletur. Startet dagen med en dusj etter at jeg sto opp. (startet egentlig dagen 6.30 når lillemor våkna men storebror hadde stått opp :)) så nå skal jeg straks reise meg fra senga og lage frokost. Jeg dusjer vaaarmt og liker å hvile litt etterpå. Mannen er i dusjen nå. I kaldevann spørr du meg...

Pakke inn bursdagsgave så tur til glassverket for å høre ei venninne synge.
Etterpå blir hunden hentet

Det ble ikke BARE å rydde i klærne til minste i går... Vi reiv likegjerne ned garderobeskapet og den innebygdesenga og hele gulvet på rommet til minste...
[emoji849]

Og i går fikk han bygget inn den innebygde senga da, i dag skal han bygge inn der hvor garderobeskapet var. Om det blir ferdig, så går han og kjøper maling og jeg har en hel haug å gjøre gitt... For da skal alt males. Hurra.

Vi skal visst også bytte dør. Selvsagt siden jeg så mannen kaste den ut vinduet sammen med sofaen til minste [emoji849][emoji23]

Og gulv. Vi skal også bytte rom gitt. Så nå skal minste sitt rom bli vårt og vårt rom bli minste sitt. Såååå jeg må male tapeten på vårt rom da. Hu snakka om hu ville ha rooosa selvsagt [emoji23] Jeg håper sjokkrosa [emoji39] Må kjøpe nye kommoder til klærne også til hu og gjerne en pult også er greit nå siden hu faktisk skal opp i 3.klasse. [emoji849]

Hurra at mannen fikk fart i ræva altså. Men søren så kjapt ting skulle gjøres plutselig [emoji23][emoji23]

God bedring til baby[emoji173]️
Takk! Slitsomt med tenner. Idag trengte jeg en time out, så pappaen har henne og jeg er for første gang borte mer enn 1 time! Er på 3 timen nå og det går SÅ fint :D:D

Nærmer seg 3 timer med alene tid idag, uten barn og bikkje SÅ deilig!

Det ble ikke BARE å rydde i klærne til minste i går... Vi reiv likegjerne ned garderobeskapet og den innebygdesenga og hele gulvet på rommet til minste...
[emoji849]

Og i går fikk han bygget inn den innebygde senga da, i dag skal han bygge inn der hvor garderobeskapet var. Om det blir ferdig, så går han og kjøper maling og jeg har en hel haug å gjøre gitt... For da skal alt males. Hurra.

Vi skal visst også bytte dør. Selvsagt siden jeg så mannen kaste den ut vinduet sammen med sofaen til minste [emoji849][emoji23]

Og gulv. Vi skal også bytte rom gitt. Så nå skal minste sitt rom bli vårt og vårt rom bli minste sitt. Såååå jeg må male tapeten på vårt rom da. Hu snakka om hu ville ha rooosa selvsagt [emoji23] Jeg håper sjokkrosa [emoji39] Må kjøpe nye kommoder til klærne også til hu og gjerne en pult også er greit nå siden hu faktisk skal opp i 3.klasse. [emoji849]

Hurra at mannen fikk fart i ræva altså. Men søren så kjapt ting skulle gjøres plutselig [emoji23][emoji23]
Oi da.

Shopping unnagjort

En vanntett jakke til eldste.
En regnjakke til mellomste. Hun har vanntett jakke men av og til greit med regnjakke også. Både uteskole og Sfo og et skift et greit
Og regndress til yngste. Hun har parkdress men et skift er greit der også.

Og støvler til eldste. Jentene har. Regnet er kommet så greit å utstyre dem.

Nå lunsj og så skal jeg gjøre meg klar til å dra på fest. Jeg skal sitte på med min bror, min svigerinne kjører. Det kunne jeg gjort, jeg drikker ikke uansett. Men hun tilbød seg og de har bare beltestoler som er lett å ta inn og ut, vi har også en bakovervendt i midten. Et annet par skal også være med. Bare jeg som drar alene grunnet mangel på barnevakt.

På sikt må vi prøve å få til en bemevakt. Det er jo tenåringer i nabolaget. Det må bare være noen de kjenner for å kunne legge dem. Særlig yngste. Så vi får tenke ut en kandidat og jobbe med saken.

Bahh, bomma på klokka med en time. Fås tid til å kle på meg altså, men jeg hadde planer om neglelakk og det blir litt styr å få til for det tar sånn tid. Ventetid.

Underlakk og et lag farge lagt. Blir hentet om det kvarter...

Back
Topp