Å lenger skal det bli
Neida søte du[emoji173]️ dummeste jeg har hørt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å lenger skal det bli
Hun har bestemt seg. Og kan jo være ganske.... Sta (ikke stygt ment), på å sikte seg inn der hun vil. Har hun vist før. Så jeg tror nok det. Deverre.Neida søte du[emoji173]️ dummeste jeg har hørt!
Jeg!
Det var detHørtes herlig ut[emoji173]️
Ha ha du kjenner ikke megNeida søte du[emoji173]️ dummeste jeg har hørt!
JeppSå bra da
Det stemmer og dessuten reiser jeg på ferie til uka og da blir det helt andre prioriteringer uansettHun har bestemt seg. Og kan jo være ganske.... Sta (ikke stygt ment), på å sikte seg inn der hun vil. Har hun vist før. Så jeg tror nok det. Deverre.
Det var det da. Det mener jeg jo faktisk å ha gjort. Både på forhånd og dessuten i alle fall i går morges for jeg fikk da vel gratulasjoner?Uæææhh!![emoji33] du må jo si ifra!!
Gratulerer så mye med gårsdagen!![emoji173]️[emoji173]️
Du får kose deg på ferienDet stemmer og dessuten reiser jeg på ferie til uka og da blir det helt andre prioriteringer uansett
God turGm. Spist deilig frokost. Kjører snart til Bergen nå
Det skal jegDu får kose deg på ferien
Takk! Slitsomt med tenner. Idag trengte jeg en time out, så pappaen har henne og jeg er for første gang borte mer enn 1 time! Er på 3 timen nå og det går SÅ fintGod bedring til baby[emoji173]️
Nærmer meg 3 timer med bare et barn, veldig deilig det også [emoji14]Nærmer seg 3 timer med alene tid idag, uten barn og bikkje SÅ deilig!
Oi da.Det ble ikke BARE å rydde i klærne til minste i går... Vi reiv likegjerne ned garderobeskapet og den innebygdesenga og hele gulvet på rommet til minste...
[emoji849]
Og i går fikk han bygget inn den innebygde senga da, i dag skal han bygge inn der hvor garderobeskapet var. Om det blir ferdig, så går han og kjøper maling og jeg har en hel haug å gjøre gitt... For da skal alt males. Hurra.
Vi skal visst også bytte dør. Selvsagt siden jeg så mannen kaste den ut vinduet sammen med sofaen til minste [emoji849][emoji23]
Og gulv. Vi skal også bytte rom gitt. Så nå skal minste sitt rom bli vårt og vårt rom bli minste sitt. Såååå jeg må male tapeten på vårt rom da. Hu snakka om hu ville ha rooosa selvsagt [emoji23] Jeg håper sjokkrosa [emoji39] Må kjøpe nye kommoder til klærne også til hu og gjerne en pult også er greit nå siden hu faktisk skal opp i 3.klasse. [emoji849]
Hurra at mannen fikk fart i ræva altså. Men søren så kjapt ting skulle gjøres plutselig [emoji23][emoji23]