Vi skravler videre i august.

Det ble ikke BARE å rydde i klærne til minste i går... Vi reiv likegjerne ned garderobeskapet og den innebygdesenga og hele gulvet på rommet til minste...
[emoji849]

Og i går fikk han bygget inn den innebygde senga da, i dag skal han bygge inn der hvor garderobeskapet var. Om det blir ferdig, så går han og kjøper maling og jeg har en hel haug å gjøre gitt... For da skal alt males. Hurra.

Vi skal visst også bytte dør. Selvsagt siden jeg så mannen kaste den ut vinduet sammen med sofaen til minste [emoji849][emoji23]

Og gulv. Vi skal også bytte rom gitt. Så nå skal minste sitt rom bli vårt og vårt rom bli minste sitt. Såååå jeg må male tapeten på vårt rom da. Hu snakka om hu ville ha rooosa selvsagt [emoji23] Jeg håper sjokkrosa [emoji39] Må kjøpe nye kommoder til klærne også til hu og gjerne en pult også er greit nå siden hu faktisk skal opp i 3.klasse. [emoji849]

Hurra at mannen fikk fart i ræva altså. Men søren så kjapt ting skulle gjøres plutselig [emoji23][emoji23]

Jeg digger hvor målrettet dere er altså :D

Det var det da. Det mener jeg jo faktisk å ha gjort. Både på forhånd og dessuten i alle fall i går morges for jeg fikk da vel gratulasjoner?

Men takk i alle fall. :)

Nå er det gjort. Og i dag skal jeg i min et år eldre kusines 40 års dag. Men først frokost og en handletur. Startet dagen med en dusj etter at jeg sto opp. (startet egentlig dagen 6.30 når lillemor våkna men storebror hadde stått opp :)) så nå skal jeg straks reise meg fra senga og lage frokost. Jeg dusjer vaaarmt og liker å hvile litt etterpå. Mannen er i dusjen nå. I kaldevann spørr du meg...

Mulig du hadde sagt ifra, men jeg henger jo alltid litt etter[emoji28]
Kos deg i 40 års lag[emoji16]

Det ble ikke BARE å rydde i klærne til minste i går... Vi reiv likegjerne ned garderobeskapet og den innebygdesenga og hele gulvet på rommet til minste...
[emoji849]

Og i går fikk han bygget inn den innebygde senga da, i dag skal han bygge inn der hvor garderobeskapet var. Om det blir ferdig, så går han og kjøper maling og jeg har en hel haug å gjøre gitt... For da skal alt males. Hurra.

Vi skal visst også bytte dør. Selvsagt siden jeg så mannen kaste den ut vinduet sammen med sofaen til minste [emoji849][emoji23]

Og gulv. Vi skal også bytte rom gitt. Så nå skal minste sitt rom bli vårt og vårt rom bli minste sitt. Såååå jeg må male tapeten på vårt rom da. Hu snakka om hu ville ha rooosa selvsagt [emoji23] Jeg håper sjokkrosa [emoji39] Må kjøpe nye kommoder til klærne også til hu og gjerne en pult også er greit nå siden hu faktisk skal opp i 3.klasse. [emoji849]

Hurra at mannen fikk fart i ræva altså. Men søren så kjapt ting skulle gjøres plutselig [emoji23][emoji23]

Haha, herlig når det plutselig skjer noe[emoji28]

Bahh, bomma på klokka med en time. Fås tid til å kle på meg altså, men jeg hadde planer om neglelakk og det blir litt styr å få til for det tar sånn tid. Ventetid.

Underlakk og et lag farge lagt. Blir hentet om det kvarter...

Håper du rakk det[emoji28]

Det ble en tur til byen istedenfor rydding. Jeg skammer meg bare litt over prioriteringen der altså :D
Fikk kjøpt meg sko, og det er bra! Skal delta i et lite løp om en måneds tid og har ikke tid til betennelser. Satser på at det ikke utvikler seg nå.
Kom inn i butikken og så at sko lå på 1700-2000 kr..... Jeg fryktet det verste etter som ekspeditøren kom med flere par sko til meg, men da jeg fant et par som passet så kostet de bare 1200 kr :D
Det er mye mer enn jeg er komfortabel med å betale, og det er også grunnen til at jeg går i et par sko i flere år før de byttes ut, men jeg har ikke funnet en eneste annen butikk som har sko som passer på føttene mine og som støtter opp som jeg trenger :(

Småen sover, dessverre alt for seint til å være en lur og alt for tidlig til at det er natta... Får nesten vekke han om jeg klarer det, han er så vekk når han sover på dagen...

Håper han sovnet greit nå i kveld[emoji1]
Koselig å se deg forresten! Alt bra?[emoji16]

Back
Topp