Vi skravler videre i august.

Småen sover, dessverre alt for seint til å være en lur og alt for tidlig til at det er natta... Får nesten vekke han om jeg klarer det, han er så vekk når han sover på dagen...

Laget hjemmelagede knekkebrød nå,lurer på om de er gode;). Mannen var helt skutt etter 3.5 timer alene med lille :hilarious:

Småen sover, dessverre alt for seint til å være en lur og alt for tidlig til at det er natta... Får nesten vekke han om jeg klarer det, han er så vekk når han sover på dagen...
Så kjipt. Trasig når siste hvilen blir i grenseland

Shopping unnagjort

En vanntett jakke til eldste.
En regnjakke til mellomste. Hun har vanntett jakke men av og til greit med regnjakke også. Både uteskole og Sfo og et skift et greit
Og regndress til yngste. Hun har parkdress men et skift er greit der også.

Og støvler til eldste. Jentene har. Regnet er kommet så greit å utstyre dem.

Nå lunsj og så skal jeg gjøre meg klar til å dra på fest. Jeg skal sitte på med min bror, min svigerinne kjører. Det kunne jeg gjort, jeg drikker ikke uansett. Men hun tilbød seg og de har bare beltestoler som er lett å ta inn og ut, vi har også en bakovervendt i midten. Et annet par skal også være med. Bare jeg som drar alene grunnet mangel på barnevakt.

På sikt må vi prøve å få til en bemevakt. Det er jo tenåringer i nabolaget. Det må bare være noen de kjenner for å kunne legge dem. Særlig yngste. Så vi får tenke ut en kandidat og jobbe med saken.
Kos deg

Godt lørdagskveld dere . noen planer ?

Fin dag,tur på glassverket for å høre på venninne, kafédate med 3 venner etterpå , så besøk og etter set ut å handle gave til kengubarnet

Shopping unnagjort

En vanntett jakke til eldste.
En regnjakke til mellomste. Hun har vanntett jakke men av og til greit med regnjakke også. Både uteskole og Sfo og et skift et greit
Og regndress til yngste. Hun har parkdress men et skift er greit der også.

Og støvler til eldste. Jentene har. Regnet er kommet så greit å utstyre dem.

Nå lunsj og så skal jeg gjøre meg klar til å dra på fest. Jeg skal sitte på med min bror, min svigerinne kjører. Det kunne jeg gjort, jeg drikker ikke uansett. Men hun tilbød seg og de har bare beltestoler som er lett å ta inn og ut, vi har også en bakovervendt i midten. Et annet par skal også være med. Bare jeg som drar alene grunnet mangel på barnevakt.

På sikt må vi prøve å få til en bemevakt. Det er jo tenåringer i nabolaget. Det må bare være noen de kjenner for å kunne legge dem. Særlig yngste. Så vi får tenke ut en kandidat og jobbe med saken.
Flott med handel da. Hvor kjøpte du? Kos deg på fest

Back
Topp