Vi skravler videre i august.

Utslitt ettåring i heimen i dag. Ble spontant et lite selskap med svigers siden svigermor skal på jobb i morgen når vi egentlig skal feire. Så fikk smakt på kake og panna cotta og kjeks i dag da. Etter de dro har vi bare rukket å spise taco, lagt ungen og lagd minipizzaer til morgendagens feiring.

Hihi, sååå gammel er du ikke søta[emoji23]
Du og jeg stiller i egen klasse[emoji28][emoji123]
Og jeg som trodde min alder gjorde meg kvalifisert til å sitte med strikketøyet, en kopp te og pekefingeren fremme samtidig og jeg hest sier "den gang jeg var ung..."

Det ble en tur til byen istedenfor rydding. Jeg skammer meg bare litt over prioriteringen der altså :D
Fikk kjøpt meg sko, og det er bra! Skal delta i et lite løp om en måneds tid og har ikke tid til betennelser. Satser på at det ikke utvikler seg nå.
Kom inn i butikken og så at sko lå på 1700-2000 kr..... Jeg fryktet det verste etter som ekspeditøren kom med flere par sko til meg, men da jeg fant et par som passet så kostet de bare 1200 kr :D
Det er mye mer enn jeg er komfortabel med å betale, og det er også grunnen til at jeg går i et par sko i flere år før de byttes ut, men jeg har ikke funnet en eneste annen butikk som har sko som passer på føttene mine og som støtter opp som jeg trenger :(

Bra du fant sko[emoji16] hva slags sko trenger du? Siden de er vanskelig å finne?[emoji4]

Bra du fant sko[emoji16] hva slags sko trenger du? Siden de er vanskelig å finne?[emoji4]

Helt vanlige joggesko, men jeg trenger litt støtte. Jeg padler når jeg går, samt at den gamle skaden min gjør meg veldig følsom for ujevnheter. Og så er det viktig at selve skoen ikke trykker der skaden er. Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å finne, det er vel ikke slik at skoene på Löplabbet er magiske vel?
Men denne gangen gikk jeg direkte dit, jeg er så lei av å prøve sko etter sko uten resultat i andre butikker :(
Gruer meg til høsten, for jeg trenger nye vintersko og de er enda vanskeligere å finne, siden de går oppover ankelen :(

Håper han sovnet greit nå i kveld[emoji1]
Koselig å se deg forresten! Alt bra?[emoji16]
Sist jeg sjekket hadde han sovnet, så satser på at han sover til i morra må og helst litt lenge hehe

Jada greit her, føler jeg har noe å gjøre hele tiden da og derfor utgår skravling her inne pga mangel på tid. Men var litt koselig å få tatt seg en tur innom her i dag :)

Hvordan går det med deg?

Kort oppsummert, jeg spiser alt for mye i kveld.
Så hva bedriver du lørdagskvelden med?
Etter jeg fikk småen i seng har jeg sitt ute på verandaen og koser meg med kopp kaffe og bailys ;) har planer om å ikke gjøre noen ting før i morgen og dagen atter en gang er full av ting som må gjøres hehe

Og du da, full avslapping resten av kvelden?

Etter jeg fikk småen i seng har jeg sitt ute på verandaen og koser meg med kopp kaffe og bailys ;) har planer om å ikke gjøre noen ting før i morgen og dagen atter en gang er full av ting som må gjøres hehe

Og du da, full avslapping resten av kvelden?
De 2 yngste sover.
Serie men mannen og eldsten, litt rødvin i glasset...
Ja, ser slik ut :)

Back
Topp