Vi skravler videre i august.

Der er jeg veldig enig med deg.
Etter kino-reglene kan en på 12 se 15 års grense sammen med en voksen, men det er et utrolig spenn på hva som tillates på de forskjellige aldersgrensene.
Enkelte ting med 12 års grense vil jeg ikke at han skal se
Mye komme an på barnet og filmen/serien
Ja, helt klart, ikke alltid jeg føler de aldersgrensene stemmer heller.

Nei nå trur jeg jaggu at jeg skal finne senga, er helt skutt etter ferien kjenner jeg haha

Kvalitet koster ja. Men oftest er de verdt det da. Og i det minste varer de som regel lengre enn unga sine sko da [emoji14]

Så spennende at du skal delta på løp! [emoji8][emoji8]

Ja jeg må vel bare tenke sånn. Jeg liker bare ikke å bruke penger ^^ Jeg liker å kjøpe ting, men vil ha det så billig som mulig helst :P Så den svir litt denne altså :oops:
Ja det blir gøy :D
Jeg skal bare delta i puljen som skal gå, men det blir jo morsomt fordi. Håper jo på å ikke komme sist i mål liksom :D

Nå blir det kvelden for meg og. Lurer på om jeg skal kaste ut mann og barn i morgen, så jeg får gjort husarbeid i fred. Vi får se hva han vil. Kjøkkenet trenger en god opprydding, og jeg har masse sengetøy som skal vaskes. Og så er det støvsuging. Ikke lett å støvsuge med unger som springer rundt og krever oppmerksomhet. Lillejenta synes nemlig at jeg bør være tilstede til enhver tid :P

Skal legge meg nå, men selv om jeg er helt edru var jeg kvalm og dårlig.

Her sitter jeg oppe kl 04 på natta... ikke sovet et sek. Mann som skjerer tenner når han sover og plystrer med nesen, grrr.. så her sitter jeg med en boks cola og ei skål med chillinøtter.

Her sitter jeg oppe kl 04 på natta... ikke sovet et sek. Mann som skjerer tenner når han sover og plystrer med nesen, grrr.. så her sitter jeg med en boks cola og ei skål med chillinøtter.
Jeg hadde ikke klart å sitte i den senga [emoji85] når han her snorker og jeg ikke har sovnet helt må jeg legge meg et annrt sted eller stappe i sovepropper [emoji23][emoji85] ellers får jeg ikle sove

Opp med ungene, sur som vanlig. Finnes det en kur mot morgengrettenhet? Det funker ikke å legge meg tidlig, jeg fungerer ikke før tidligst kl 9.

Ja. Desverre uten min mann pga mangel på barnevakt men koselig å treffes, vi treffes egentlig ikke så ofte, søskenbarna
Da blir det automatisk mega koslig å møtes når det er en stubd siden eller ikke mltes så ofte [emoji4][emoji4]

Back
Topp