Vet ikke hvem av dere som vant energien min, men den forsvant brått og plutselig..
Kanskje jeg får slappe litt av nå
Jeg vant litt tror jeg[emoji28] vasket hele huset!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvem av dere som vant energien min, men den forsvant brått og plutselig..
Kanskje jeg får slappe litt av nå
Kleggen er plagsom. Jeg hadde fire stikk på et ben og et pr på det andre etter å ha plukket rips en dag....
Ble bare er lag pluss overlakk, men en ikke-dekkende glitterlakk og overlakk med shimmer, funker fint det
Nå blir det kvelden for meg og. Lurer på om jeg skal kaste ut mann og barn i morgen, så jeg får gjort husarbeid i fred. Vi får se hva han vil. Kjøkkenet trenger en god opprydding, og jeg har masse sengetøy som skal vaskes. Og så er det støvsuging. Ikke lett å støvsuge med unger som springer rundt og krever oppmerksomhet. Lillejenta synes nemlig at jeg bør være tilstede til enhver tid
Skal legge meg nå, men selv om jeg er helt edru var jeg kvalm og dårlig.
Kjekt å se degSist jeg sjekket hadde han sovnet, så satser på at han sover til i morra må og helst litt lenge hehe
Jada greit her, føler jeg har noe å gjøre hele tiden da og derfor utgår skravling her inne pga mangel på tid. Men var litt koselig å få tatt seg en tur innom her i dag
Hvordan går det med deg?
Heldigvis gikk det over etter en brenkning, ikke kvalm i dag bare usigelig trøtt etter at vi våknet rundt 730God bedring[emoji4]
Helt fintDet holdt nok ja[emoji16]
Masse her desverreEr nesten ikke klegg her[emoji4] kun sett en på stranda i sommer..
Hjelpes da er jo alle barna dine skolebarn. Har noen år igjen før minste her starter på skolen gitt hahaFlott du tok deg tid[emoji173]️
Her er alt som vanlig, minstemann starter i 1.klasse nå i høst, en ny epoke[emoji1]
Det var veldig hyggelig å se så mange kjente, trur jeg må prøve og ta meg litt flere turer innomKjekt å se deg
Ja. Jeg har også noen år med bhg igjen. En rar tanke når man engang bare har skolebarnHjelpes da er jo alle barna dine skolebarn. Har noen år igjen før minste her starter på skolen gitt haha
Det kan vi likeDet var veldig hyggelig å se så mange kjente, trur jeg må prøve og ta meg litt flere turer innom
Det liker viDet var veldig hyggelig å se så mange kjente, trur jeg må prøve og ta meg litt flere turer innom
Hvor langt skal dere? Lenge?Blir full bil ja,huttetu
Skal på hyttaHvor langt skal dere? Lenge?
Ja. Jeg har også noen år med bhg igjen. En rar tanke når man engang bare har skolebarn
Jammen da må man ha med klær til begge deler, hvor langt er det til hytta?Skal på hytta
10 dager, meldt både regn og sol
[emoji23][emoji23][emoji23]Nope, IKKE interessert i flere[emoji23]