Vi skravler videre i august.

Nå blir det kvelden for meg og. Lurer på om jeg skal kaste ut mann og barn i morgen, så jeg får gjort husarbeid i fred. Vi får se hva han vil. Kjøkkenet trenger en god opprydding, og jeg har masse sengetøy som skal vaskes. Og så er det støvsuging. Ikke lett å støvsuge med unger som springer rundt og krever oppmerksomhet. Lillejenta synes nemlig at jeg bør være tilstede til enhver tid :P

Ble husvask her også idag[emoji16] vaskedama har ferie fram til 5.oktober![emoji13][emoji33]

Sist jeg sjekket hadde han sovnet, så satser på at han sover til i morra må og helst litt lenge hehe

Jada greit her, føler jeg har noe å gjøre hele tiden da og derfor utgår skravling her inne pga mangel på tid. Men var litt koselig å få tatt seg en tur innom her i dag :)

Hvordan går det med deg?
Kjekt å se deg :)

Flott du tok deg tid[emoji173]️
Her er alt som vanlig, minstemann starter i 1.klasse nå i høst, en ny epoke[emoji1]
Hjelpes da er jo alle barna dine skolebarn. Har noen år igjen før minste her starter på skolen gitt haha

Hjelpes da er jo alle barna dine skolebarn. Har noen år igjen før minste her starter på skolen gitt haha
Ja. Jeg har også noen år med bhg igjen. En rar tanke når man engang bare har skolebarn

Back
Topp