40 milJammen da må man ha med klær til begge deler, hvor langt er det til hytta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
40 milJammen da må man ha med klær til begge deler, hvor langt er det til hytta?
Minste blir tre i jula jaJa vi har vel omtrent like lang tid igjen. For hu minste blir 3?
Skal på hytta
10 dager, meldt både regn og sol
Å så er det med bursdagsgaver, arveklær,nye uteleker på hytta, dunjakker som må vaskes hos mamma, ekstra barn som betyr mer bagasjeTrenger litt av hvert da
Høres vrient ut ja[emoji13] håper du finner vintersko uten problemer!
Ble husvask her også idag[emoji16] vaskedama har ferie fram til 5.oktober![emoji13][emoji33]
Blir en del av slikt ja. Ikke alt som skal være med tilbake da?Å så er det med bursdagsgaver, arveklær,nye uteleker på hytta, dunjakker som må vaskes hos mamma, ekstra barn som betyr mer bagasje
Ja, hun hadde bursdag i går. Så har feira to dager til ende nå. Sovna på et blunk i kveld [emoji106]Ettåringen som har bursdag?[emoji1]
Nei men da har vi vel med noen andre gaverBlir en del av slikt ja. Ikke alt som skal være med tilbake da?
Ja, blir jo fort det.Nei men da har vi vel med noen andre gaver
HerligJa, hun hadde bursdag i går. Så har feira to dager til ende nå. Sovna på et blunk i kveld [emoji106]
Tusen takk [emoji106]Herlig
Gratulerer med ettåringen
Her sitter jeg oppe kl 04 på natta... ikke sovet et sek. Mann som skjerer tenner når han sover og plystrer med nesen, grrr.. så her sitter jeg med en boks cola og ei skål med chillinøtter.
God søndag
Jupp blir detJa, blir jo fort det.
God morgen
Indahl må jeg pakke videre og bli ferdig med rydding ++
Pakket litt mer, jegvlovte mannen å pakke litt mindre denne gangen men det går dårlig
Spilt spill med ungene. En runde "med nebb og klør" fra goboken og en runde catan junior. Gleder meg til å lære opp eldstemann i settlers of catan, de fikk helt klart junior utgaven med en baktanke
Heldigvis gikk det over etter en brenkning, ikke kvalm i dag bare usigelig trøtt etter at vi våknet rundt 730