Vi skravler videre i august.

God søndag til deg også. Lat morgen her, vi lå lenge.
Her og. Og varmet rundstykker til frokost. Nå leker ungene fint her så passer på fikse litt. Flytte på en klokke og henge opp et nytt speil vi kjøpte på antikk butikk i Halden. Forelsket oss helt i det

Her og. Og varmet rundstykker til frokost. Nå leker ungene fint her så passer på fikse litt. Flytte på en klokke og henge opp et nytt speil vi kjøpte på antikk butikk i Halden. Forelsket oss helt i det
Rundstykker her også til frokost, hadde slike halvstekte Hatting rundstykker som vi varmet i ovnen, og hadde en stor kanne te til :)
Uten om å spise frokost har jeg egentlig ikke gjort noe som helst i dag

Pakket litt mer, jegvlovte mannen å pakke litt mindre denne gangen men det går dårlig

Joa, men klarer ikke å late meg en hel dag..
Det skulle nok jeg kunne klart, særlig etter så få timer søvn i natt.

Men jeg har begynt så smått på middagen da. Sosakjøtt, Sosekjøtt, kjøtt i mørke, hva en enn kaller det. Oksekjøtt er stekt og skal nå trekke leeeeeeeenge før jeg lager brun saus og koker potet og gulrot og lager ertestuing

Mannen skal på fotballtrening i kveld og om jeg ikke har sovnet med lillemor vurderer jeg å unne meg en rooolig stund på sofaen med sånn babyfeet-sokker, jeg har ikker prøvd før men beina mine kunne trenge litt omsorg og jeg har en sånn pakke liggende.

Spilt spill med ungene. En runde "med nebb og klør" fra goboken og en runde catan junior. Gleder meg til å lære opp eldstemann i settlers of catan, de fikk helt klart junior utgaven med en baktanke ;)

Stille her i dag!

Utslitt ettåring i heimen i dag. Ble spontant et lite selskap med svigers siden svigermor skal på jobb i morgen når vi egentlig skal feire. Så fikk smakt på kake og panna cotta og kjeks i dag da. Etter de dro har vi bare rukket å spise taco, lagt ungen og lagd minipizzaer til morgendagens feiring.

Ettåringen som har bursdag?[emoji1]

Helt vanlige joggesko, men jeg trenger litt støtte. Jeg padler når jeg går, samt at den gamle skaden min gjør meg veldig følsom for ujevnheter. Og så er det viktig at selve skoen ikke trykker der skaden er. Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å finne, det er vel ikke slik at skoene på Löplabbet er magiske vel?
Men denne gangen gikk jeg direkte dit, jeg er så lei av å prøve sko etter sko uten resultat i andre butikker :(
Gruer meg til høsten, for jeg trenger nye vintersko og de er enda vanskeligere å finne, siden de går oppover ankelen :(

Høres vrient ut ja[emoji13] håper du finner vintersko uten problemer!

Sist jeg sjekket hadde han sovnet, så satser på at han sover til i morra må og helst litt lenge hehe

Jada greit her, føler jeg har noe å gjøre hele tiden da og derfor utgår skravling her inne pga mangel på tid. Men var litt koselig å få tatt seg en tur innom her i dag :)

Hvordan går det med deg?

Flott du tok deg tid[emoji173]️
Her er alt som vanlig, minstemann starter i 1.klasse nå i høst, en ny epoke[emoji1]

Back
Topp