Vi skravler videre i august.

Det hadde vært kjekt! Er litt flaut av og til, jeg finner jo ikke finere sko. Går i joggesko til alt, uten kjole. Jeg har et par finsko, men de kan jeg ikke gå i når jeg bruker bukser, for de er liksom hakket for fine igjen. Blæh! :P

Kjipt med lite å velge mellom[emoji13]

Oi, lang ferie. Heldig hun da :D
Hvor mye fikk du gjort?
Jeg fikk gjort unna litt klesvask og rydding, men ikke støvsuging. Har bakt litt da :)

Støvsuget 1.etasje, vasket gulv, vasket bad, tørket støv, klesvask, vannet blomster ute og inne[emoji16]

I dag har vi hatt selskap for ettåringen, og den barnløse onkelen bare...
299a669892a00efd7848bbc5aad076d1.jpg

Så kul![emoji16]

Blir rart å aldri mer levere i barnehagen[emoji12]
Ja du har noen år igjen[emoji16]
Savnet det den gangen eldste startet på skolen, men da jobbet jeg turnus og hu hadde mye fri. Nå jobber jeg jo mandag til fredag så har ikke muligheten til å gi småen noe ekstra fri allikevel.

Savnet det den gangen eldste startet på skolen, men da jobbet jeg turnus og hu hadde mye fri. Nå jobber jeg jo mandag til fredag så har ikke muligheten til å gi småen noe ekstra fri allikevel.

Det er kjipt med å jobbe dagtid[emoji13] aldri kortere dager for barna..

Det er kjipt med å jobbe dagtid[emoji13] aldri kortere dager for barna..
Nei og aldri hjemme alene på formiddagen, hvor man kan gjøre det man vil... Savner turnusjobbing, men klarer ikke å få det til nå som jeg måtte hatt barnevakt hver gang jeg hadde hatt ettermiddag/natt/helg...

Nei og aldri hjemme alene på formiddagen, hvor man kan gjøre det man vil... Savner turnusjobbing, men klarer ikke å få det til nå som jeg måtte hatt barnevakt hver gang jeg hadde hatt ettermiddag/natt/helg...
Kjekt å se deg her inne igjen:)

Back
Topp