I morgen tidkigGod kveld[emoji16] når drar dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen tidkigGod kveld[emoji16] når drar dere?
Hjelpes da er jo alle barna dine skolebarn. Har noen år igjen før minste her starter på skolen gitt haha
I knowMan pakker alltid for mye[emoji38]
Det hadde vært kjekt! Er litt flaut av og til, jeg finner jo ikke finere sko. Går i joggesko til alt, uten kjole. Jeg har et par finsko, men de kan jeg ikke gå i når jeg bruker bukser, for de er liksom hakket for fine igjen. Blæh!
Ja det er ett stykke, reiser dere i morra eller?40 mil
Det gjør viJa det er ett stykke, reiser dere i morra eller?
Da husket jeg riktig jaMinste blir tre i jula ja
Oi, lang ferie. Heldig hun da
Hvor mye fikk du gjort?
Jeg fikk gjort unna litt klesvask og rydding, men ikke støvsuging. Har bakt litt da
I dag har vi hatt selskap for ettåringen, og den barnløse onkelen bare...
Ja, hun hadde bursdag i går. Så har feira to dager til ende nå. Sovna på et blunk i kveld [emoji106]
Savnet det den gangen eldste startet på skolen, men da jobbet jeg turnus og hu hadde mye fri. Nå jobber jeg jo mandag til fredag så har ikke muligheten til å gi småen noe ekstra fri allikevel.Blir rart å aldri mer levere i barnehagen[emoji12]
Ja du har noen år igjen[emoji16]
I morgen tidkig
Blir nok deilig med ferie, dere må kose dere masseDet gjør vi
Savnet det den gangen eldste startet på skolen, men da jobbet jeg turnus og hu hadde mye fri. Nå jobber jeg jo mandag til fredag så har ikke muligheten til å gi småen noe ekstra fri allikevel.
Ja [emoji16] Ettåringen meget lykkelig. Hun elsker alt som kan koses på.Så kul![emoji16]
[emoji16][emoji16] TakkHurra for 1 åring i hus[emoji16][emoji16]
Nei og aldri hjemme alene på formiddagen, hvor man kan gjøre det man vil... Savner turnusjobbing, men klarer ikke å få det til nå som jeg måtte hatt barnevakt hver gang jeg hadde hatt ettermiddag/natt/helg...Det er kjipt med å jobbe dagtid[emoji13] aldri kortere dager for barna..
Står til?God søndag kveld[emoji16]
Gratiss[emoji16][emoji16] Takk
Kjekt å se deg her inne igjenNei og aldri hjemme alene på formiddagen, hvor man kan gjøre det man vil... Savner turnusjobbing, men klarer ikke å få det til nå som jeg måtte hatt barnevakt hver gang jeg hadde hatt ettermiddag/natt/helg...