Ja. Glad for detGodt det ikke ble verre[emoji4]
I morgen rykker hverdagen et hakk nærmere, også mannen skal på jobb. Jeg har et par meget hektiske uker forran meg på jobb og har ikke tid til å være syk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Glad for detGodt det ikke ble verre[emoji4]
God nattGonatt fine damer
Kommer litt an på, jeg tok opp strikketøyet igjen i på tirsdag etter at det hadde ligget urørt i 3 måneder.
Siden tirsdag har jeg strikket halve bakstykket, og har ikke så mye igjen av det nå.
Teoretisk kan jeg kanskje bli ferdig med den i løpet av en 4 ukers tid, men nå begynner jobb igjen og ikke sikker på hvor mye overskudd (og tid) jeg kommer til å ha til det.
Samtidig så gleder jeg meg veldig til den er ferdig, tror den kommer til å bli skikkelig fin
Sov godtGonatt fine damer
Godt gjortDa husket jeg riktig ja
Oj såpass :O Her har det tydeligvis skjedd ting mens jeg har hvert borte.. Håper han kommer seg rask etter operasjonenene da og at formen din stiger viktig å se positivt på tingJada, er jo det. Form litt opp og ned,og en mann som skal operere 2 ganger. Men kunne vært verre pg vi koser oss der?
Men nå som hverdagen begynner igjen har jeg teoretisk bare en kveld i uken hvor jeg får tid til å strikke + litt lørdag og søndag formiddagDu strikker så kjapt at får du først tid så går det kjempefort tror jeg
Ikke helt definisjonen på god morgen det nei.Så var det mandagsmorgen igjen, jeg våknet litt over 4 og har bare liggi under dyna og kost meg. Så kom småen inn for en stund siden. Hører "Oj, se der" og joda han hadde spydd i senga mi... Jeg skifter på senga og sier han kan legge seg opp i senga igjen. Så ser han på meg og spørr "er det god morgen nå?" vel min definisjon av god morgen er ikke en morgen som inneholder spy i senga mi haha [emoji14]
Heftig hverdag allerede altsåMen nå som hverdagen begynner igjen har jeg teoretisk bare en kveld i uken hvor jeg får tid til å strikke + litt lørdag og søndag formiddag
Nei jeg syntes ikke det, men blir langhelg på oss da.. Jeg hadde migrene om fredagen så da var vi hjemme. Og barn med oppkast betyr hjemme. Han er heldigvis i fin form, men så er jeg usikker på om det er omgangssyke han har...Ikke helt definisjonen på god morgen det nei.
Begynner igjen i dag.Heftig hverdag allerede altså
Nei og aldri hjemme alene på formiddagen, hvor man kan gjøre det man vil... Savner turnusjobbing, men klarer ikke å få det til nå som jeg måtte hatt barnevakt hver gang jeg hadde hatt ettermiddag/natt/helg...
Vurderer å strikke denne til frøkna, hva syns dere om den?
Da var den helgen og over! Gjort noe gøy ?
Du er så effektiv
Ja det er det, gikk ganske greit når frøkna var mindre men har ikke sjanse til å klare det samme nå med 2 og samværet er helt anderledes...Turnus er håpløst når man er alene ja[emoji4]
Gonatt fine damer
Takk for detså braOj såpass :O Her har det tydeligvis skjedd ting mens jeg har hvert borte.. Håper han kommer seg rask etter operasjonenene da og at formen din stiger viktig å se positivt på ting
Joa det går egentlig ganske greit, småen er inne i en god periode nå og den håper jeg varer lenge